Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Se on niin HELVETIN IHME, miten CoD2-3 aikoina kukaan nykyinen HC pelaaja ei puolustanut itseään sillä, että "voi helvetti ku pitää ampua niin paljon, taidanpa poistua pelaamaan Halo2 swattia". --> Sitten tuli CoD4 ja HC ja jokainen kuka huomasi olevansa huono normissa, alkoi pelaamaan HC:ta. Kysymys onkin; Miksi? V: Se oli helpompaa

Väittäkää vielä vastaan.

Tekeekö pienemmät healthit taktisemmaksi? Tai no joo, mikäli alkuporaaminen randomilla johonkin, paremmin damagea tekevät kranaatit tai vähempi määrä panoksia ovat sitä.. Kukin voi miettiä sitä ja väittää taas vastaan perus hc-pelaajan argumenteilla. Sen pitäisi olla ihan kelle vaan puoliaivoisellekkin selvää, että mitä enemmän pitää ampua, sitä enemmän se vaatii itse pelaajalta.

No eipä tässä kait suurta ongelmaa sitten ole. Järjestetään sitten ne 2 turnausta ja hc-pelaajat voivat sitten tyytyä taas omaansa, kun eivät koskaan olekkaan uskaltaneet pelata normiturnauksissa. Se on voi voi ja harmittava totuus, että ei munaa löydy.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

No eipä tässä kait suurta ongelmaa sitten ole. Järjestetään sitten ne 2 turnausta ja hc-pelaajat voivat sitten tyytyä taas omaansa, kun eivät koskaan olekkaan uskaltaneet pelata normiturnauksissa. Se on voi voi ja harmittava totuus, että ei munaa löydy.

No niin se pitää tehdä. Ja ilman mitään tuollaisia itkupotkuraivareita, kiitos.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Se on niin HELVETIN IHME, miten CoD2-3 aikoina kukaan nykyinen HC pelaaja ei puolustanut itseään sillä, että "voi helvetti ku pitää ampua niin paljon, taidanpa poistua pelaamaan Halo2 swattia". --> Sitten tuli CoD4 ja HC ja jokainen kuka huomasi olevansa huono normissa, alkoi pelaamaan HC:ta. Kysymys onkin; Miksi? V: Se oli helpompaa

Väittäkää vielä vastaan.

Tekeekö pienemmät healthit taktisemmaksi? Tai no joo, mikäli alkuporaaminen randomilla johonkin, paremmin damagea tekevät kranaatit tai vähempi määrä panoksia ovat sitä.. Kukin voi miettiä sitä ja väittää taas vastaan perus hc-pelaajan argumenteilla. Sen pitäisi olla ihan kelle vaan puoliaivoisellekkin selvää, että mitä enemmän pitää ampua, sitä enemmän se vaatii itse pelaajalta.

No eipä tässä kait suurta ongelmaa sitten ole. Järjestetään sitten ne 2 turnausta ja hc-pelaajat voivat sitten tyytyä taas omaansa, kun eivät koskaan olekkaan uskaltaneet pelata normiturnauksissa. Se on voi voi ja harmittava totuus, että ei munaa löydy.



no eihän se tarkoita jos pelaat HC että olet huono. HC ja normii pelataan vain eri tavalla
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Noh. kaksi eri turnausta!
Jaaha. Kun HC voittaa, järjestetään vain hc-turnaus, mutta kun normi johtaa äänestystä, pitää vinkua hc-turnausta. Niin sitä pitää.

no eihän se tarkoita jos pelaat HC että olet huono. HC ja normii pelataan vain eri tavalla
Ei tarkoitakaan. Mutta HC ei ole kilpailullista pelimuotoa nähnytkään. Mistäköhän johtuu, että kaikki HC-tiimit kusevat normissa?

Mielenkiintoista myös huomata, että kun HC johtaa äänestystä on kaikki ok, mutta heti kun normi siirtyy johtoon on kysessä huijaus ja kaikki HC-fanit syöksyvät koloistaan syyttelemään kuinka äänestystulos on huijattu. Vaikka se olisikin totta, ei ole tainnut mieleen tulla että HC-kannattajat ovat saattaneet aivan hyvin tehdä samoin?
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Taerilta tuli kyllä hemmetin hyvä kommentti, ite pelailen cod nelosessa enemmän hc:ta, mutta omasta mielestäni jos pitäs sanoa että kumpi on vaativampaa normi vai hc niin sanoisin että normi, perusteluja tähän mm. (yhden mainitakseni) ovat että on kyllä hc:ssa tullut otettua useampiki tappo vain paniikkissa hutaisemalla vihollista kohti, kun taas normissa näin sattuisi tapahtumaan niin taitas kuitenki itelle tulla se noutaja
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Yhdistetään sitten turnaukset siten että, paras viidestä systeemi. 2HC mappia ja 2 normi mappia. (molempien suostumuksella toki voidaan pelata kaikki samassa pelimuodossa) Tasatilanteessa viimeisen pelimuodon ja mapin valitsee se, kummalla on enemmän rundivoittoja.

Tämä siis siinä tilanteessa, jos meinataan väsätä 2 eri turnausta. Normille kuitenkin häränkullin kokoinen peukku
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Normi SnD:tä kehiin, hc on aikansa eläny. Oon itekki pelannu ennen hc:ta, koska kaikki muutkin pelas sitä, mutta eräänä kauniina päivänä eksyin normaaliin koska hc:sta ei löytyny servui ja sen jälkeen en oo enään hc:seen koskenu pitkällä tikullakaan. Jos sitä taktista peliä haetaan niin ehdottomasti promode.
Eli kannatan promodea, mutta jos tai kun sitä ei tule niin norm. SnD:tä.

Hc jätkät, kokeilkaa normia, hämmästytte!
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Moni ei tajua että parhaat säännöt on HC normihealtheilla. Ei tarvi pelätä joulukuusen lailla vilkkumista jos käyttää jotain muuta kuin silua, ja ei kuole varpaankynteen osumasta.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Nyt kun tässä lukenu muutamia viestejä niin tosiaanki alkaa heti valittaminen kun normi on johdolla. Itse olen HC puolella, mutta normikin kyllä käy. Mielestäni saisi järjestää HC sekä normi turnaus niin kaikki olisivat iloisia. Oli sitten tulos mikä tahansa oon tyytyväinen.

Niin ja edellisestä viestistä se että oon samaa mieltä. HC muoto normihealth, ettei tarvitsisi pelätä sitä vilkkumista kun ampuu ilman silua.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Nyt kun tässä lukenu muutamia viestejä niin tosiaanki alkaa heti valittaminen kun normi on johdolla. Itse olen HC puolella, mutta normikin kyllä käy. Mielestäni saisi järjestää HC sekä normi turnaus niin kaikki olisivat iloisia. Oli sitten tulos mikä tahansa oon tyytyväinen.

Niin ja edellisestä viestistä se että oon samaa mieltä. HC muoto normihealth, ettei tarvitsisi pelätä sitä vilkkumista kun ampuu ilman silua.

Aika hatusta vedetty ajatus. Kukaan normi pelaaja tuskin on tyytyväinen siihen, että HC pelaajat saisivat taas tahtonsa läpi.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Yhdistetään sitten turnaukset siten että, paras viidestä systeemi. 2HC mappia ja 2 normi mappia. (molempien suostumuksella toki voidaan pelata kaikki samassa pelimuodossa) Tasatilanteessa viimeisen pelimuodon ja mapin valitsee se, kummalla on enemmän rundivoittoja.

Tämä siis siinä tilanteessa, jos meinataan väsätä 2 eri turnausta. Normille kuitenkin häränkullin kokoinen peukku

toi olis hyvä mun mielest paras ehdotus siinä ainaki tulee monipuolisuutta ja kaikki oolis tyytyväisii. Mun mielest se on iha sama mikä pelimuoto kuha vaa saadaan turnaus pystyy. Hc ja Normi väliset riidat on jo nähty ja aika vanha juttu .Toiset vaan tykkää pelata erillailla kuin toiset. :)

Itse olen pelannut Hc.mutta voisihan sitä normiiki koittaa joku päivä. En voi sanoa että Hc on parempi kuin Normi mutta mielestäni se on audompaa helposti.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Aika hatusta vedetty ajatus. Kukaan normi pelaaja tuskin on tyytyväinen siihen, että HC pelaajat saisivat taas tahtonsa läpi.
Toisilla ei saa siis olla kivaa? Kun HC voitti viimeeksi, niin tuskinpa HC:n pelaajia olisi haitannut kahden turnauksen järjestäminen. Omaa tyhmyyttään jos ei osaa avata sanaista arkkuaan ja mahdollisesti yrittää sopia kahdesta eri turnauksesta.

Kaksi turnausta ei ole keneltäkään mitään pois.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Toisilla ei saa siis olla kivaa? Kun HC voitti viimeeksi, niin tuskinpa HC:n pelaajia olisi haitannut kahden turnauksen järjestäminen. Omaa tyhmyyttään jos ei osaa avata sanaista arkkuaan ja mahdollisesti yrittää sopia kahdesta eri turnauksesta.

Kaksi turnausta ei ole keneltäkään mitään pois.

Juuri näin. Edellisetkin olis voitu pitää kahtena erinä. Kahden turnauksen järjestäminen saattaisi käydä työlääksi, mutta samalla taattaisiin kaikkien hyvä mieli.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

Toisilla ei saa siis olla kivaa? Kun HC voitti viimeeksi, niin tuskinpa HC:n pelaajia olisi haitannut kahden turnauksen järjestäminen. Omaa tyhmyyttään jos ei osaa avata sanaista arkkuaan ja mahdollisesti yrittää sopia kahdesta eri turnauksesta.

Kaksi turnausta ei ole keneltäkään mitään pois.

Taas hatusta heitetty ajatus. Jos järjestetään 2 turnausta, tuskin kukaan HC:ta äänestänyt tulee normi turneeseen, mutta jos pelkkä normi, niin osa HC pelaajista antautuu ja osallistuu normi turneeseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4 -turnauksen pelimuoto

joojoo. jos tulee normi turnaus niin siine ei tule varmaan yhtään HC klaania,
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom