Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360 Hype @ 13.11.2012]
HUHU: Create a class siirtyy perinteisestä slotti-systeemistä (primary, secondary, perk 1, perk 2, perk 3 jne...) 10 pisteen systeemiin, jossa aseet, perkit, attachmentit ym. vievät tietyn verran pisteitä ja niitä voi yhdistellä (lähes) miten huvittaa.
Eli voi teoriassa (en tiedä eri vehkeiden pisteitä) olla esim:
-2 primary asetta (2+2 pistettä), molempiin 2 attachmenttia (2+2), perkki (2)
-5 perkkiä (10), spawnaa pelkällä puukolla
-primary + attachment (3), secondary (1), 3 perkkiä (6)
Vähän mietityttää nuo perkit tuossa systeemissä, koska 1 piste tuntuu vähän liian halvalta perkistä, mutta 2 sitten jo turhan paljolta. Ehkä pro-ominaisuus voisi maksaa sen toisen pisteen? Muuten on kyllä todella mahtava systeemi. Vihdoinkin voi tehdä juuri sellaisen loadoutin kuin haluaa.
Lähde (14:30): Download 116 Weekend Confirmed - Ep. 116 - 06.mp3 - Kiwi6.com Mp3 Upload
HUHU: Create a class siirtyy perinteisestä slotti-systeemistä (primary, secondary, perk 1, perk 2, perk 3 jne...) 10 pisteen systeemiin, jossa aseet, perkit, attachmentit ym. vievät tietyn verran pisteitä ja niitä voi yhdistellä (lähes) miten huvittaa.
Eli voi teoriassa (en tiedä eri vehkeiden pisteitä) olla esim:
-2 primary asetta (2+2 pistettä), molempiin 2 attachmenttia (2+2), perkki (2)
-5 perkkiä (10), spawnaa pelkällä puukolla
-primary + attachment (3), secondary (1), 3 perkkiä (6)
Vähän mietityttää nuo perkit tuossa systeemissä, koska 1 piste tuntuu vähän liian halvalta perkistä, mutta 2 sitten jo turhan paljolta. Ehkä pro-ominaisuus voisi maksaa sen toisen pisteen? Muuten on kyllä todella mahtava systeemi. Vihdoinkin voi tehdä juuri sellaisen loadoutin kuin haluaa.
Lähde (14:30): Download 116 Weekend Confirmed - Ep. 116 - 06.mp3 - Kiwi6.com Mp3 Upload