Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Toimiiko teillä matsinhaku normaalisti nyt? Kaikkia pelimuotoja yritän hakea niin pomppii "match is about to begin" ja sitte "need more players bla bla". eli ei lähde lataamaan peliä vaan tuossa pyörii. Koko lobby venaa mutta ei pääse peliin :D Xboxilla pelaan. Päivällä katsoin Vonderhaarin twitteriä että siellä oli joku tuosta raportoinu mutta nyt oli eka kerta ku omalle kohdalle sattui. Pitää varmaan mennä nukkumaan ku ei toimi!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Toimiiko teillä matsinhaku normaalisti nyt? Kaikkia pelimuotoja yritän hakea niin pomppii "match is about to begin" ja sitte "need more players bla bla". eli ei lähde lataamaan peliä vaan tuossa pyörii. Koko lobby venaa mutta ei pääse peliin :D Xboxilla pelaan. Päivällä katsoin Vonderhaarin twitteriä että siellä oli joku tuosta raportoinu mutta nyt oli eka kerta ku omalle kohdalle sattui. Pitää varmaan mennä nukkumaan ku ei toimi!


Itellä toimii ihan ok. Pirusti vaan lagi pelejä ollut tänään. Ja niitä prkl:n campereita :D (ja en tarkoita snipuja) vaan MP7:lla campitaan prkl :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kannattaa ottaa varustukseen Black Hat, sillä lähtee UAV ilmasta äkkiä, ei tarvitse hukata perkkislottia Ghostiin. On kyllä välillä nauru herkässä kun pelaa esim. MP7:lla. On niin helppo ja tarkka ase kauaskin ettei mitään rajaa. Itsekkin usein häviän kaksintaistelun pitkällä matkalla kun burstailen assault riflellä tai lotkotan jollain muulla missä hidas tulinopeus verrattuna subbariin, ja kaveri vetää mp7:lla full autona takaisinpäin. Ei sillä ei noissa assaulteissakaan ole mikään älytön rekyyli olisi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Eikö kämppimistä ole vielä saatu kitkettyä pois? Ehkä Call of Dutyssä on edelleen toivoa.

Campaus ja quickscoping, nuo kaksi nettipelaamisen kirousta, ovat vielä voimissaan. Toinen noista on vaikeampi kitkeä, mutta luulisi jo tekijöiden osaavan viimein poistaa jokin niinkin yksinkertainen perseily kuin scopparit peleistään.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kämppäys on helppo poistaa. Miksi sen ukon pitää pysähtyä ollenkaan? Sehän vois liikkua vähintään kävelyvauhtia koko ajan. Tai sitte paikallaan ollessa alkais grillausanimaatio, jonka aikana ei voisi ampua.

:D jos joku ei hoksannu...
 
Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kämppäys on helppo poistaa. Miksi sen ukon pitää pysähtyä ollenkaan? Sehän vois liikkua vähintään kävelyvauhtia koko ajan. Tai sitte paikallaan ollessa alkais grillausanimaatio, jonka aikana ei voisi ampua.

:D jos joku ei hoksannu...

KYLLÄ!! ja toihan vois lähtee soimaan samalla juti rillaa - YouTube :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ihme itkua quickscopaamisesta. Kyllä ite ainaki yritän käyttää kaikkia aseita mahdollisimman tehokkaasti. Ei sillä, että mitenkään tietoisesti yritän kokoajan quickscopettaa, enkä sitä oikein osaakaan. Tottakai nopeissa tilanteissa, esim 1vs1, on se laukaus saatava mahdollisimman nopeasti tehtyä. 1vs1 on ihan turha alkaa sen pitempään tähtäilemään, varsinkaan kun SMG:t on naurettavan ylivoimaisia. Tässä pelissä on kyllä niin, että jos ensimmäinen laukaus läheltä ei osu, voi jo luovuttaa ja ootella kuolemaa.
Mitä niitten snaippereitten pitäis sitten tehdä? Kattoa kellosta aikaa, että "noniin, nyt oon tähdänny 2 sekunttia, voin ampua!"? Ihan turha alkaa väittään, ettei snaipperit oikeassa elämässäkään juokse ympäri mappia pikakiikaria käyttäen. Ei näissä hiekkalaatikkomapeissa realistisesti voi pelata, eikä se edes kannata. Jos jää paikalleen ja napsii vihuja, sinua syytetään kämppääjäksi. Taitaa vaan olla niin, että itkua aiheuttaa ne asiat, mitä ei ite osaa...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ei oo todelista että joku itkee quick scopeemisesta, mutta sallii sokeasti smg:t jolla sikiökin pystyy dominoimaan ohjain väärinpäin. Joko täydellinen trolli tai vain aivan helvetin taukki heitto.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ihme itkua quickscopaamisesta. Kyllä ite ainaki yritän käyttää kaikkia aseita mahdollisimman tehokkaasti. Ei sillä, että mitenkään tietoisesti yritän kokoajan quickscopettaa, enkä sitä oikein osaakaan. Tottakai nopeissa tilanteissa, esim 1vs1, on se laukaus saatava mahdollisimman nopeasti tehtyä. 1vs1 on ihan turha alkaa sen pitempään tähtäilemään, varsinkaan kun SMG:t on naurettavan ylivoimaisia. Tässä pelissä on kyllä niin, että jos ensimmäinen laukaus läheltä ei osu, voi jo luovuttaa ja ootella kuolemaa.
Mitä niitten snaippereitten pitäis sitten tehdä? Kattoa kellosta aikaa, että "noniin, nyt oon tähdänny 2 sekunttia, voin ampua!"? Ihan turha alkaa väittään, ettei snaipperit oikeassa elämässäkään juokse ympäri mappia pikakiikaria käyttäen. Ei näissä hiekkalaatikkomapeissa realistisesti voi pelata, eikä se edes kannata. Jos jää paikalleen ja napsii vihuja, sinua syytetään kämppääjäksi. Taitaa vaan olla niin, että itkua aiheuttaa ne asiat, mitä ei ite osaa...

Naurettavinta quickscopaamisessa on se että mulle ainakin käy sillain liian useasti että kun kattoo killcamista kun joku quickscopaaja tappaa mut niin vastustaja ampuu päin peetä ja silti mukamas osuu muhun.Ja jos kerta tähän peliin on pakko tehä toi sniper lähitaistelua varten ja toi quickscope noi helpoks ni oisivat ees tehneet sillee ettei jalkaosumasta voi kuolla.Mielummin kalliolla makaava tarkka-ampuja kuin pitkin kenttiä juokseva hemmo yrittämässä quickscopeja jolloin riittää että ampuu sinne päin ja silti mukamas osuvat johonkin
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Naurettavinta quickscopaamisessa on se että mulle ainakin käy sillain liian useasti että kun kattoo killcamista kun joku quickscopaaja tappaa mut niin vastustaja ampuu päin peetä ja silti mukamas osuu muhun.Ja jos kerta tähän peliin on pakko tehä toi sniper lähitaistelua varten ja toi quickscope noi helpoks ni oisivat ees tehneet sillee ettei jalkaosumasta voi kuolla.

Käy kyllä ihan samalla tavalla oli ase mikä tahansa. Lisäksi näissä peleissä killcamit näyttää ihan mitä sattuu useasti(varsinkin teatterista katsottaessa). Lagilla/lagi kompensaatiolla on suurehko vaikutus.

Helpoksi? Ei kyllä ole mitään helppoa verrattuna esim. MW3, jossa oli nopea ADS. Jos et osu olet ihan varmasti kuollut. Harjoittelemalla alkaa osumaankin(jos et osaa niin se on ylivoimaista?). Lisäksi sniperit ei tapa jalkaan yhdestä tässä pelissä. DSR50 tappaa lantiosta ylös päin yhdestä, Ballista ja XPR50(?) rinnasta ylöspäin yhdestä ja se SVU on tuttu rämpytys snipu mikä tappaa vissiin jostain 2-3 kudista.

Tuntuu siltä ettei sulla ole mitään varmaa tietoa sniputuksesta vaan lähinnä heittelet mutulla kun se sua ärsyttää. Ja pitänee mainita, että tykkään kyllä sniputtamisesta paljon mutta pelaan ihan samalla tavalla muillakin aseilla. Eikä sniputtaminen tarkoita pelkkää quickscopeemista niin kuin suurin osa sen tuntuu nykyään mieltävän(kattonu liikaa youtubee?). Välimatka viholliseen vaikuttaa aika pitkälti käyttötapaan.

EDIT:

Tuossa tulee paljon kaikkia kysymyksiä pelistä. Esim. mihin nuketown katosi. Kannattaa joko seurata tai laittaa vaikka suosikkeihin muistiin David Vonderhaarin ja Treyarchin twitterit. Siellä tulee paljon tietoa pelissä muuttuvista asioista.

David Vonderhaar
Treyarch "Ihmisen asialla" :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Käy kyllä ihan samalla tavalla oli ase mikä tahansa. Lisäksi näissä peleissä killcamit näyttää ihan mitä sattuu useasti(varsinkin teatterista katsottaessa). Lagilla/lagi kompensaatiolla on suurehko vaikutus.

Helpoksi? Ei kyllä ole mitään helppoa verrattuna esim. MW3, jossa oli nopea ADS. Jos et osu olet ihan varmasti kuollut. Harjoittelemalla alkaa osumaankin(jos et osaa niin se on ylivoimaista?). Lisäksi sniperit ei tapa jalkaan yhdestä tässä pelissä. DSR50 tappaa lantiosta ylös päin yhdestä, Ballista ja XPR50(?) rinnasta ylöspäin yhdestä ja se SVU on tuttu rämpytys snipu mikä tappaa vissiin jostain 2-3 kudista.

Tuntuu siltä ettei sulla ole mitään varmaa tietoa sniputuksesta vaan lähinnä heittelet mutulla kun se sua ärsyttää. Ja pitänee mainita, että tykkään kyllä sniputtamisesta paljon mutta pelaan ihan samalla tavalla muillakin aseilla. Eikä sniputtaminen tarkoita pelkkää quickscopeemista niin kuin suurin osa sen tuntuu nykyään mieltävän(kattonu liikaa youtubee?). Välimatka viholliseen vaikuttaa aika pitkälti käyttötapaan.

EDIT:

Tuossa tulee paljon kaikkia kysymyksiä pelistä. Esim. mihin nuketown katosi. Kannattaa joko seurata tai laittaa vaikka suosikkeihin muistiin David Vonderhaarin ja Treyarchin twitterit. Siellä tulee paljon tietoa pelissä muuttuvista asioista.

David Vonderhaar
Treyarch "Ihmisen asialla" :D


Puhuin kyllä omista kokemuksista enkä heittäny mitä sylki suuhun toi.Ja vertasin tota quickscopin helpotusta black ops 1:seen jossa se
oli huomattavasti vaikeampaa ja sen takia quickscop oli huomattavasti harvinaisempaa 1:ssä
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Puhuin kyllä omista kokemuksista enkä heittäny mitä sylki suuhun toi.Ja vertasin tota quickscopin helpotusta black ops 1:seen jossa se
oli huomattavasti vaikeampaa ja sen takia quickscop oli huomattavasti harvinaisempaa 1:ssä

Muistaakseni BO1 snipa oli täysin käyttökelvoton. Tässä pelissä se on hyvin balanssissa ja itselläni ei ole itse asiassa tullut yhtäkään quick scopettajaa vielä vastaan. Ja jos se on niin helppoa, niin siitä samalla mitalla sitten takaisin vaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Muistaakseni BO1 snipa oli täysin käyttökelvoton. Tässä pelissä se on hyvin balanssissa ja itselläni ei ole itse asiassa tullut yhtäkään quick scopettajaa vielä vastaan. Ja jos se on niin helppoa, niin siitä samalla mitalla sitten takaisin vaan.

Niin, käyttökelvoton quickscopamiseen mutta muuten toimi niinkuin sniperin pitääkin toimia.Ja tolla helppoudella tarkotin että tässä pelissä tuon quickscopen oppimiskynnys on liian matala.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

siinä veiheessa kun sniput voittavat tolla paskalla quick systeemillä haulikot niin on jotain erittäin väärin pelissä.

Ja tohon kun sniput oikeesti liikkuu niin luuletko tosiaan että ne lonkalta vetelee kaupungissa kun vihu tulee vastaan? Taitaa niilla olla ehkä jonkin muu ase käytössä silloin.

Mitä mä tiedän mä kiroon kun kilvellä tökkimisestä on tehty melkein mahdotonta ja kiroon sitä eniten tällähetkellä
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

870-pelailua Double XP:n ajoilta:

[video=youtube;WWlrf0-iOUw]http://www.youtube.com/watch?v=WWlrf0-iOUw[/video]

Ihan kivahan tämä peli on, ja jo kuudes codi putkeen joka on tullut ostettua julkaisuviikolla, mutta ehkä senkin takia kaikki tuntuu jo niin nähdyltä ja koetulta ja plääh. On tämä silti huima parannus MW3:seen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

siinä veiheessa kun sniput voittavat tolla paskalla quick systeemillä haulikot niin on jotain erittäin väärin pelissä.

Ja tohon kun sniput oikeesti liikkuu niin luuletko tosiaan että ne lonkalta vetelee kaupungissa kun vihu tulee vastaan? Taitaa niilla olla ehkä jonkin muu ase käytössä silloin.

Mitä mä tiedän mä kiroon kun kilvellä tökkimisestä on tehty melkein mahdotonta ja kiroon sitä eniten tällähetkellä

Kyllähän se snipu voittaa haulikkomiehen jos ehtii ampumaan ensin ja osuukin vielä. Jos kumpikin huomaa toisensa yhtäaikaa nii haulikkomies vie voiton, eikä sillä tarvi muutakun lonkalta painaa menemään. Mihin tuo snipulla lonkalta ampuminen liittyy? Eipä tule lonkalta ammuttua, ellei tule niin nopea tilanne, ettei ehdi tähtäämään tai vaihtamaan secondaryyn.

Siinä vaiheessa ku SMG:llä voi ampua huoletta kentän päästä päähän, on jotain erittäin väärin pelissä. Suppressor vielä piippuun kiinni nii avot ja ravaamaan kenttää ympäri, se on sitä tosimiesten hommaa ja vaatii taitoakin. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Niin, käyttökelvoton quickscopamiseen mutta muuten toimi niinkuin sniperin pitääkin toimia.Ja tolla helppoudella tarkotin että tässä pelissä tuon quickscopen oppimiskynnys on liian matala.

Tuntuu ettei sinulla ole mitään käryä mitä kyseinen termi edes tarkoittaa. Ja BO1 sniperi ei toiminut mitenkään, ei quick scopeemiseen eikä niinkuin "sniperin pitääkin".
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Eilen vihdoin ja viimen sain tämän pelin. Eilis illan ja tämän päivän aikaan yhteensä neljän tunnin testit moninpeliä, ja täytyy sanoa että oli kyllä hienoinen pettymys. Oisinko 2 tai 3 peliä pystyny alusta loppuun asti pelaamaan ilman host migarating tai muita vastaavia katkoja. Eilen illalla hävisi äänet pelistä heti kun mappi alkoi!!:confused: Kämppiminen ei oo ainakaan vähentyny ykkös osasta (pelaan vain HC pelimuotoja), kentät suht isoja ja on kulmaa ja nurkkaa missä ootella, smg aseittein tulivoima mielestäni aivan liian ylivertainen assaultteihin verrattuna. Tosi iso plussa oli sitten mielestäni tämä että miten monipuolisesti pystyy päättämään mitä romppeita haluaa ottaa. Mutta ei heitetä kirvestä vielä kaivoon, eiköhän tästäkin pelistä vielä rutosti iloa irtoa kunhan nuo yhteysongelmat saavat kuntoon ja alkaa mapit tulemaan tutuiksi niin ei joka 10 sekunnin välein tule jonkun campperin piippuun juostua :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kyllähän se snipu voittaa haulikkomiehen jos ehtii ampumaan ensin ja osuukin vielä. Jos kumpikin huomaa toisensa yhtäaikaa nii haulikkomies vie voiton, eikä sillä tarvi muutakun lonkalta painaa menemään. Mihin tuo snipulla lonkalta ampuminen liittyy? Eipä tule lonkalta ammuttua, ellei tule niin nopea tilanne, ettei ehdi tähtäämään tai vaihtamaan secondaryyn.

Siinä vaiheessa ku SMG:llä voi ampua huoletta kentän päästä päähän, on jotain erittäin väärin pelissä. Suppressor vielä piippuun kiinni nii avot ja ravaamaan kenttää ympäri, se on sitä tosimiesten hommaa ja vaatii taitoakin. ;)

puhuin ihan oikeessa elämässä snipujen actioneista.

jos kummatkin huomaa toisensa niin eihän tän snipu miehen edes tartte ampuu sinnepäinkää mua niin kuolen. kun se nimenomaan pitäisi olla toistepäin. No mutta naurettaa paskaahan tämä on aina ollu ja tulee olemana. Joten who gives a fuck.

eihän näissä peleissä kukaan edes testaile kaikkia aseita vaan sillä millä saa tapettua niin se pidetään sitten koko pelielämän ajan koska oon niin hyvä kun osaa ampua yhellä aseella.. Nsurettavaa pelleillyä. mut jokain pelaa niinkuin pelaa.
 
Ylös Bottom