Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ehh, tuli tässä tämmönen ongelma:

Ostin Black ops 2 viikko julkaisun jälkeen pleikkarille. Pääsin pelailemaan ja ehdotin kavereillekkin että kävisi hakemaan kyseisen pelin party pelejä varten. No siinä meni parisen päivää ja kaveri osti pelin samasta kaupasta. Hänelle tosin tuli "Nuketown 2025 included" versio (ilmeisesti eri erästä) ja peli maksoi saman verran kun omanikin. Minulla siis nuketownia ei ole.

Surffailin netissä ja ymmärsin että kaikki jotka ostavat pelin saavat nuketownin 2025 ilmaiseksi, vaikka aluksi se oli vain preorder mukana tuleva. Joten kysymys kuuluu tekikö kauppa virheen vai pitäisikö mun mennä huomauttaan asiasta ja saada Nuketowni. Onko toista mahdollisuutta saada nuketown? Kyseessä siis se bonus moshpitti jota haluasi päästä pelaamaan.

Potuttaa kyllä nuo pelaajat jotka lyövät munat maahan, kun näkevät vastustajan tulevan vastaan. Naurettavaa. Välillä saa kyllä kanssa itkeä veret silmissä, kun katsoo killcamin. Jotkut ne vaan jaksaa olla makuulla pelin pimeimmässä kulmassa odottaen, että joku juoksee ohi. :D Sitten kun tiedät tämän Hermannin sijainnin ja käyt eliminoimassa, niin ei kun heti minuutin päästä ollaan samassa paikassa liikkumattomana tähtäin pohjassa.

Muuten kyllä ihan hyvää viihdettä ja onhan tätä tullut hakattua. Nuo äskeiset tapauksetkaan ei onneksi ole ihan jokaisen pelin antia, että hyviä pelejä mahtuu joukkoon.

Toisena S&Dtä ei voi enää pelata jos haluaa xptä, kun taposta saa yhtä paljon pisteitä kun muissakin pelimuodoissa scorestreak systeemin takia.
Taposta saa xp:tä 250 vaikka score onkin 100. Silti levelitys aivan liian hidasta S&D:ssä. Siinä oli aiemmissa Codeissa ehkä pikkaisen nopeampaa kuin muissa muodoissa niin menivät sitten puolittamaan expat.

Potuttaa kyllä nuo pelaajat jotka lyövät munat maahan, kun näkevät vastustajan tulevan vastaan. Naurettavaa.
Kiva, että muutkin ovat alkaneet kiinnittää tähän huomiota. Muistan kun MW3:n aikaan uskalsin mennä sen ketjussa dropshottia kritisoimaan, niin meinasivat lynkata. Taisi silloin se koira älähtää...
Kyllähän kun tuota dropshottia miettii, niin on se aivan naurettavaa. Tatti vaan pohjaan (tactical) niin vihollisen on paljon vaikeampi osua suhun, mutta oma ampuminen ei kärsi oikeastaan yhtään.

Potuttaa ihmiset, jotka vuodesta toiseen valittaa samoista asioista. Vaihtakaa peliä jos noin närpii.

Potuttaa ihmiset, jotka vuodesta toiseen valittaa samoista asioista. Vaihtakaa peliä jos noin närpii.
Noni joku dropshottaaja otti itseensä. :D

Itse en moiseen alennu ensinnäkin ihme pelleilyä ja toisena saisi ostaa joka viikko uuden ohjaimen, kun ohjaimen tatti kakkana. Tuota käyttää ne ketkä ei pärjää normaalissa 1 vastaan 1 tilanteessa rehellisin keinoin. :) Ainoa toivo näille Hermanneille on käyttää tuota, että saa edes sen yhden tapon tilille pelissä.

Mutta ONNEKSI tuo nyt ei ole ihan jokaisen pelin antia. Pelistä voi myös nauttia eikä tuollaiset yksittäisetkään tilanteet haittaa, mutta jatkuvana on minun mielestäni aika pelleilyä.

Koskas muuten se päivitys tulee, että UAV muuttuu hankalammaksi? Erittäin hyvä uudistus, kun nyt kaikki näkee toisensa kartalla kokoajan.

Kyllä nyt saa taas kiinnostuskiikareita etsiskellä oikeen tosissaan kun liigapuolella ensin ottaa turpaan kun yhteys kusee ja sitten seuraava matsia kun on voittamassa niin jäätyy koko konsoli... Alustana tällä hetkellä ps3 mutta tekis kyllä mieli kokeilla onko tuon boksin puolella yhtään parempaa. Täytyy varmaan alkaa käytettyä peliä kattelemaan sinne puolelle...

Itse en moiseen alennu ensinnäkin ihme pelleilyä ja toisena saisi ostaa joka viikko uuden ohjaimen, kun ohjaimen tatti kakkana. Tuota käyttää ne ketkä ei pärjää normaalissa 1 vastaan 1 tilanteessa rehellisin keinoin. :) Ainoa toivo näille Hermanneille on käyttää tuota, että saa edes sen yhden tapon tilille pelissä.

Mitäs nämä "rehelliset keinot" sitten mielestäsi ovat? Nappi pohjaan ja katotaan kummalla on parempi PING?

"Ainoa toivo näille Hermanneille on käyttää tuota, että saa edes sen yhden tapon tilille pelissä."
Myöskin tämä lapsellinen kommentti ei pidä millään tapaa paikkaansa, koska itse dropshottaan aina silloin tällöin ja saan kyllä enemmän kuin yhden tapon pelissä, joka todistaa tämän väitteen epätodeksi.
Ja väitän että sieltä leaderboardien kärjestäkin löytyy porukkaa, jotka dropshottaavat, joten eiköhän nämä pelaajat saa enemmän kuin tuon mainitsemasi yhden tapon pelissä.

Ja sitten, kun joku ilmaisee oman mielipiteensä, joka on vastakkainen sinun mielipiteesi kanssa, niin hän on sinun mielestäsi automaaattisesti dropshottaaja ja hän ottaa asian jotenkin henkilökohtaisesti tai ottaa itseensä kuten sinä asian muotoilit. Kun sinä itse oikeasti olet se henkilö joka provosoitui ja koki, että tämä kommentti olisi joku henk.koht isku sinua kohtaan.

Mitäs nämä "rehelliset keinot" sitten mielestäsi ovat? Nappi pohjaan ja katotaan kummalla on parempi PING?

"Ainoa toivo näille Hermanneille on käyttää tuota, että saa edes sen yhden tapon tilille pelissä."
Myöskin tämä lapsellinen kommentti ei pidä millään tapaa paikkaansa, koska itse dropshottaan aina silloin tällöin ja saan kyllä enemmän kuin yhden tapon pelissä, joka todistaa tämän väitteen epätodeksi.
Ja väitän että sieltä leaderboardien kärjestäkin löytyy porukkaa, jotka dropshottaavat, joten eiköhän nämä pelaajat saa enemmän kuin tuon mainitsemasi yhden tapon pelissä.

Ja sitten, kun joku ilmaisee oman mielipiteensä, joka on vastakkainen sinun mielipiteesi kanssa, niin hän on sinun mielestäsi automaaattisesti dropshottaaja ja hän ottaa asian jotenkin henkilökohtaisesti tai ottaa itseensä kuten sinä asian muotoilit. Kun sinä itse oikeasti olet se henkilö joka provosoitui ja koki, että tämä kommentti olisi joku henk.koht isku sinua kohtaan.
Olisit voinut kiinniittää huomiota siihen hymiöön Vilberton viestissä. Taisi nimittäin olla enemmän kuin vähän vitsillä heitetty koko viesti. Olisiko sulta muuten löytynyt jotain todellisiakin argumentteja drop shotin puolesta eikä vain "rehelliset keinot" = ping?

Voisit pysyä pois foorumeilta, jos ihmisten mielipiteet noin närpii ;). Voit ihan vapaasti selata mun viestihistoriaa, niin näet kuulunko tähän vuodesta toiseen valittavien joukkoon. Ja enhän mä tässä sinänsä alkanut drop shotista taas valittamaan, vaan huomioin vain, että viime vuonna olin suunnilleen ainoa asiasta maininnut ja kaikki oli heti puolustamassa, mutta tänä vuonna on jo monen muun viestissä kirottu sitä.

Olisko kyseessä nyt kumminkin se sama vitutus monella, kun ei pärjätä jollekkin niin se on pelistä poistettava. Rehellistä peliähän se ei ole mennä makaamaan tai liikkua tulitaistelutilanteessa, pitää Seistä paikallaan, jotta sua pystyy ampua saatana. Niinkun joku joskus sanoi, Aina löytyy valitettavaa. Jos ne korjasivat tuubit ja muut viime vuosien vitutukset, nyt pitää valittaa sitten vaikka siitä dropshotista ja bouncing bettyistä ja ja ja...

Itse tulin nyt valittamaan pistooleista. Saatanan pikkumutkat tappaa nopeammin kun assault riflet. En pärjää niille perkele NERFFATKAA.

Ei tarvitse mitään kolmatta maailmansotaa täällä silti aloittaa. ;) Kyllä minun mielestäni se on reilu taistelu missä yleensä voittaa se, joka ampuu toisen kumoon ensiksi (tähtäämällä toiseen nopeammin ja ampumalla paremmin). Luulisin etten ole ainoa ketä harmittaa, kun siellä hostaa vielä joku savimajasta käsin mokkulalla ja 1vs1 tilanteessa toinen katoaa ruudulta ja teleporttaa makuuasentoon.

Myös rivien välistä lukeminen on paras ja sarkasmi. Et kai tosissasi luullut, että tarkoitin kirjaimellisesti 1 tappoa jokaisessa pelissä?

Mikäli tämä(kin) viesti aiheutti sinulle adrealiinipurkauksen niin kannattaa varmaa antaa pelikonsolin vähän jäähtyä ja mennä nauttimaan pakkasista. Sillä tämä on vain peli, toivottavasti ei elämän tehtävä.

Miten tuo league play käytännössä toimii? Pystyykö partyllä pelailemaan ja hankkimaan voittoja sille porukalle vai onko jokaisella henk.kohtainen rank?

Olisko kyseessä nyt kumminkin se sama vitutus monella, kun ei pärjätä jollekkin niin se on pelistä poistettava. Rehellistä peliähän se ei ole mennä makaamaan tai liikkua tulitaistelutilanteessa, pitää Seistä paikallaan, jotta sua pystyy ampua saatana. Niinkun joku joskus sanoi, Aina löytyy valitettavaa. Jos ne korjasivat tuubit ja muut viime vuosien vitutukset, nyt pitää valittaa sitten vaikka siitä dropshotista ja bouncing bettyistä ja ja ja...

Itse tulin nyt valittamaan pistooleista. Saatanan pikkumutkat tappaa nopeammin kun assault riflet. En pärjää niille perkele NERFFATKAA.
Käytiin tasan sama keskustelu viime vuonna. En valita drop shotista sen takia kun kuolen siihen enkä siksi että mulla olisi ylipäätään jotain sitä vastaan (ihan loogistahan se on vetää maihin kun alkaa lyijy lentää) vaan siksi että se on mun mielestä yksinkertaisesti overpoweria tällaisenaan. Massiiviset edut, mitättömät haitat = reilua? Sama kuin jossain aseessa olisi assault riflen damage ja range smg:n lonkkatulella, ads:llä ja juoksunopeudella. On aivan eri asia tulla tänne purkamaan raivoa kun on ottanut pari tuntia pataan verrattuna siihen että haluaa ihan oikeasti peliä parantavia muutoksia, jotka voi loogisesti perustella. Silti saa vastauksena tällaista "En osaa argumenttejasi kumota, joten sanon vain älä itke, opi pelaamaan" tai "Aina tulee löytymään jotain pientä korjattavaa, joten sama olla korjaamatta yhtään mitään" :confused:

Itse en moiseen alennu ensinnäkin ihme pelleilyä ja toisena saisi ostaa joka viikko uuden ohjaimen, kun ohjaimen tatti kakkana. Tuota käyttää ne ketkä ei pärjää normaalissa 1 vastaan 1 tilanteessa rehellisin keinoin. :) Ainoa toivo näille Hermanneille on käyttää tuota, että saa edes sen yhden tapon tilille pelissä.Mutta ONNEKSI tuo nyt ei ole ihan jokaisen pelin antia. Pelistä voi myös nauttia eikä tuollaiset yksittäisetkään tilanteet haittaa, mutta jatkuvana on minun mielestäni aika pelleilyä.

Koskas muuten se päivitys tulee, että UAV muuttuu hankalammaksi? Erittäin hyvä uudistus, kun nyt kaikki näkee toisensa kartalla kokoajan.

Tuo nyt on ihan täyttä hevonpaskaa. Sun logiikalla kukaan ei saa juosta, liikkua kyykyssä, ryömiä tai tehdä mitään normaalista kävelystä poikkeavaa kun se ei ole silloin rehellinen 1 vs. 1 -tilanne? Hohhojjaa.

Itse en enää konsolilla CoDia juurikaan pelaile mutta lätkäsin Tacticalin päälle MW1 aikoihin ja hyvä niin.

Käytiin tasan sama keskustelu viime vuonna. En valita drop shotista sen takia kun kuolen siihen enkä siksi että mulla olisi ylipäätään jotain sitä vastaan (ihan loogistahan se on vetää maihin kun alkaa lyijy lentää) vaan siksi että se on mun mielestä yksinkertaisesti overpoweria tällaisenaan. Massiiviset edut, mitättömät haitat = reilua? Sama kuin jossain aseessa olisi assault riflen damage ja range smg:n lonkkatulella, ads:llä ja juoksunopeudella. On aivan eri asia tulla tänne purkamaan raivoa kun on ottanut pari tuntia pataan verrattuna siihen että haluaa ihan oikeasti peliä parantavia muutoksia, jotka voi loogisesti perustella. Silti saa vastauksena tällaista "En osaa argumenttejasi kumota, joten sanon vain älä itke, opi pelaamaan" tai "Aina tulee löytymään jotain pientä korjattavaa, joten sama olla korjaamatta yhtään mitään" :confused:

Puhuin yleisesti.

Overpoweria tällaisenaan? Siis millaisenaan? Tällä samalla sivulla on valitusta siitä kun se ukko ei mene maihin tarpeeksi nopeasti että kerkeää väistämään bouncin bettyn, ja että menee liian nopeasti keritäkseen kuolemaan? Mun mielestä tosta itkeminen nyt vaan on sama asia kun itkisi siitä että joku juoksee, tai ryömii, tai hyppii... Siinähän sitä argumenttia oli koko viime viesti täynnä. Luetun ymmärtäminen, hyvänen aika. "Mitättömät haitat"? Siinähän se tactical korvaa puukolla lyömisnapin, mikä taas lopettaa huitomisen 1. Vs 1. tilanteessa. Tämä esimerkkisi "Sama kuin jossain aseessa olisi assault riflen damage ja range smg:n lonkkatulella, ads:llä ja juoksunopeudella" sen sijaan on on overpowered, eikä sillä ole mitään tekemistä maihin menemisen kanssa...

No siis joo, mutta jos oven suulle jää arpomaan sekunniksikaan että mitäs tuolla sisällä on, niin selkään tehdään uusi ruumiinaukko konepistoolilla. Tän pelin järjettömintä antia on selkään tulemiset, joita ei sitten voi välttää mitenkään. Ei edes hissukseen etenemällä, kun taakse kuitenkin pian spawnaa kolme juoksu-ukkoa, jotka sitten pistävät oman ukon kylmäksi.

Totta. Omat mielikuvat pelaamisesta tulevat yleensä S&D muodosta, joten en tullut ajatelleeksi selkään spawnaamista sen kummemmin. Mutta kaikkeen tässä pelissä on lääkkeet, käyttäkää niitä(ton kun muistasi itekkin). Ennen viestiä "lagiin ei ole lääkettä" vastaan, ONPAS: ostakaa kahen megan mokkula

Mutta ONNEKSI tuo nyt ei ole ihan jokaisen pelin antia. Pelistä voi myös nauttia eikä tuollaiset yksittäisetkään tilanteet haittaa, mutta jatkuvana on minun mielestäni aika pelleilyä.

Eikös se ole toisen paskuutta jos ei osaa alas ampua? Mulla ollu 5 vuotta pleikka ja kolmas ohjain menossa. Tässä sun postauksessa ei ole yhtään pätevää argumenttia.

Mistä paikasta ootte tilanneet, jotka on saanu jälkikätee sen nuketownin?

Overpoweria tällaisenaan? Siis millaisenaan? Tällä samalla sivulla on valitusta siitä kun se ukko ei mene maihin tarpeeksi nopeasti että kerkeää väistämään bouncin bettyn, ja että menee liian nopeasti keritäkseen kuolemaan? Mun mielestä tosta itkeminen nyt vaan on sama asia kun itkisi siitä että joku juoksee, tai ryömii, tai hyppii... Siinähän sitä argumenttia oli koko viime viesti täynnä. Luetun ymmärtäminen, hyvänen aika. "Mitättömät haitat"? Siinähän se tactical korvaa puukolla lyömisnapin, mikä taas lopettaa huitomisen 1. Vs 1. tilanteessa. Tämä esimerkkisi "Sama kuin jossain aseessa olisi assault riflen damage ja range smg:n lonkkatulella, ads:llä ja juoksunopeudella" sen sijaan on on overpowered, eikä sillä ole mitään tekemistä maihin menemisen kanssa...
Siis overpoweria sellaisena kuin se on Codeissa tällä hetkellä, ei ylipäätään. Tuo sun "ei saa edes liikkua" on aivan järkyttävää kärjistystä, eikä muutenkaan liity mun pointtiin, koska en halua kieltää/poistaa dropshottia, vaan ainoastaan viilata vähän esim. hankaloittamalla ampumista samalla kun jamppa syöksyy kanveesiin ja mahdollisesti vähän sen jälkeenkin. Eli haluaisin niitä argumentteja tuota vastaan enkä tätä naurettavaa olkinukkea vastaan, joksi tuo on väännetty (juuri tämä että mielestäni ei saa suunnilleen liikkua ollenkaan). Mun mielestä dropshottia ja paniikkipuukkoa ei voi edes mainita saman päivän aikana, kuitenkin sen verran iso ero niiden hyödyllisyydessä (eikä se default drop shottia merkittävästi vaikeuta). Tosin sillä ei mielestäni ole edes juurikaan väliä, koska molemmat on tällä hetkellä perseestä. Sanon saman kuin viimeksi: mielestäni on turha yrittää oikeuttaa rikkinäinen ominaisuus toisella rikkinäisellä ominaisuudella. Kyllä tuo esimerkkini sopii ihan hyvin. Pointtina siinä oli, että kaikella pitäisi olla plussat ja miinukset. Dropshotissa ja tuossa smg-ar-hybridissä plussalista on pitkä kuin nälkävuosi ja miinuksia joutuu etsimään kissojen ja koirien kanssa.

E: Ja siis jos joku vetää herneet nenään siitä, kun haukun teidän pelityyliä: En sano sitä millään pahalla teitä kohtaan, kaikki mikä pelissä on tarkoituksella mahdolliseksi tehty on vapaata riistaa jne.etc.osv.

Tuli lvl 55 vastaan. onko peli nyt sitten siinä vai pystynkö jotenkin jatkamaan tästä? tossa näyttäis olevan seuraavana joku vihreä logo ja 1 mutta ei sinne näytä pääsevän. pystyisikö joku mahdollisesti auttamaan?

Tuli lvl 55 vastaan. onko peli nyt sitten siinä vai pystynkö jotenkin jatkamaan tästä? tossa näyttäis olevan seuraavana joku vihreä logo ja 1 mutta ei sinne näytä pääsevän. pystyisikö joku mahdollisesti auttamaan?

Et siis osaa ottaa prestigeä vai ei anna ottaa ?
Prestigen pystyy ottamaan
-> Barracks -> Prestige Mode -> Take prestige tai tms., kummiskin se mitä se ekana ehdottaa.

kertokaahan, että MITÄ mun pitää tarkalleen ottaen painaa, kun oon painanu ekan kerran prestigeä niin tossa saa valita jonkun awardsin...onko mahodllista jotenki unlokata se ghosti jo tässä vaiheessa? mutta mitä pitää painaa? haluisin varmaa tietoa että ei menisi vituiksi heti alkuun tää peli :) kiitos paljon jo avuista.

Ylös Bottom