Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitäköhän toi Treyarch taas säätää.. Itelle tuli just ilmoitus että Game settings have been changed tms. ja tossa piti painaa sitten update. No päivityksen jälkeen oli taas Nuketown 24/7 kadonnut.

On kyllä kumma kun eivät voi sitä nuketownia siinä listassa pitää. Muutenkin 50e ostin tämän johon kuului nimenomaan toi nuketown (ilman olisi ollut 40e) ja nyt se on siellä listassa vaan kerran kuukaudessa suunnilleen.

On kyllä kumma kun eivät voi sitä nuketownia siinä listassa pitää. Muutenkin 50e ostin tämän johon kuului nimenomaan toi nuketown (ilman olisi ollut 40e) ja nyt se on siellä listassa vaan kerran kuukaudessa suunnilleen.
Pelaa sitä bonus jutskaa, siellä se nuketown on mappikierrossa.

Mites tän FPS:än kanssa? Onko samanlaista tökkimistä kuin Bo1 vai onko sulavampaa? Ihan kumpanenkin konsoli siis kyseessä :)

joo HC:na jopa saa itekki tapettuu jengii ja iha mukavaa mättöö kyl.. harmi vaa et suppeet noi HC pelimuodot..

edittii: sain NAT:inki openiks, mut ei silti näyttäny paljoo tekevän normi puolel mitää parannusta lagin suhtee :(

Juu toivottavasti jatkossa tulee enemmän pelimuotoja HCn puolelle, Blops 1een ainakin tuli.

Tääkin riippuu aina välillä siitä lagi kakasta. Itse kun ammun bursti aseilla niin kyllä ne sen pari burstia saattaa imee tai kun ammut noilla single fire aseilla. Mutta onneks suurimaks osaks aikaa täytyy vaan kerran ampua.

On kyl tullu tilanteita missä oon sen laakin ampunu siinä toivossa että vihu kuolee ja saanu ite napin otsaan :D mut sitä tääs gagga on :cool:

Juu, kyllähän lagi on välillä hankaloittamassa elämää. Onneksi itellä yllättävän vähän tullu tuskallisia lagi pelejä vastaan. Niin ja parastahan on se kun ampuu vastustajaa sarjan (oli se yks laaki FALilla tai pistoolilla tai bursti SWATilla tai sopiva sarja millä tahansa sarjatuliaseella), johon vihun pitäis kuolla ja lopettaa ampumisen kun tietää että pitäisi riittää, mutta sitten vihu kääntyykin ja teilaa sinut. =D Siitä saa voimaa.

Mitäköhän toi Treyarch taas säätää.. Itelle tuli just ilmoitus että Game settings have been changed tms. ja tossa piti painaa sitten update. No päivityksen jälkeen oli taas Nuketown 24/7 kadonnut.

Ei ne mitään säädä. Nuketown 24/7 on vain tupla expan aikaan omassa playlistissä. Tupla expat loppu->playlist poistu. En tiedä sitten laittoiko ne sen CHAOS Moden takaisin missä tulee myös nuketownia.

Mun mielestä toi lagi on ehkä hieman vähentynyt mitä alkujaan oli. Välillä kyllä huomaa, että joissain matseissa saa kärsiä siitä, että on nopea netti mutta se nyt pitää vaan kestää. Nyt tupla-xp viikonloppuna ongelma tuntui enemmänkin olevan peliin pääseminen.
Itseäni eniten ärsyttää puukottamisen ns. vaikeus, välillä et saa mitään aikaan vaikka kuin tökit vihua selkään, sitten kaveri kääntyy ja pam: olet kuollut.
Asia mitä en ymmärrä on se, että menivät poistaan HC-tdm:stä uudelleen spawnaus-viiveen vai miksi sitä nyt ikinä kutsutaan. Minusta rikkoo aika pahasti ton HC:n idean ja pelit tuntuu nyt lähes Core-matseilta.
Siinäpä pientä avautumista, vielä loppuun sanoisin, että on tämä Black Ops 1:sen jälkeen paras Cod itselle.

Pelaan FFA:ta ja ihmettelen mistä voitot tulevat...olen kyllä voittanut paljon pelejä mutta usein ollut esim 2. ja silti voittotili kasvaa...nyt en kyllä ymmärrä, ymmärtääkö joku??

Pelaan FFA:ta ja ihmettelen mistä voitot tulevat...olen kyllä voittanut paljon pelejä mutta usein ollut esim 2. ja silti voittotili kasvaa...nyt en kyllä ymmärrä, ymmärtääkö joku??

Voi olla, että kolmen parhaan joukkoon pääseminen lasketaan voitoksi.
Tai sitten peli bugaa mikä ei näyttäisi olevan kovinkaan epätodennäköistä :p

Suomalaisten kanssa on hauska pelata :D Aina kun tapat jonkun, niin olet kämpperi tai tuurihaukka. No sitten kun pistät Huvin,K9 tai Swarmin liikkelle, niin kaikki lähtevät pois.. Pelin jälkeen tulee ystäväpyyntö :D en hyväksy.

mitä se sule täällä "leijuu?" meitä vastaan pelatessa oot/ootte hypännyt pois joka ikinen kerta :D :D D eipä oo näkynyt k9 tai swarmeja ja jos on, niin ne ei kyllä oo tullut sieltä päästä ;) kyllähän ne K/D statsit ym. saa näyttään "hyviltä", kun kirjautuu ulos tai JOS "kauhee lagi, oli pakko lähtee yms" :D Että näin.

Nyt on tullut muutama kerta putkeen, että vastapuolelta joku loikkaa pois pelistä kun ovat häviöllä ja sit migrataan (teamdeathmatch). :mad:

Sit huomasin, että paremmat pelit saa kun hakuvaihtoehtona on se normal. Sillä paremmalla yhteyshaulla tuntui ettei pysty nauttimaan pelistä, kun et kerkeä tekemään mitään kun olet jo kuollut. Ja kumminkin yhteys 24/10.

mitä se sule täällä "leijuu?" meitä vastaan pelatessa oot/ootte hypännyt pois joka ikinen kerta :D :D D eipä oo näkynyt k9 tai swarmeja ja jos on, niin ne ei kyllä oo tullut sieltä päästä ;) kyllähän ne K/D statsit ym. saa näyttään "hyviltä", kun kirjautuu ulos tai JOS "kauhee lagi, oli pakko lähtee yms" :D Että näin.

Ööö.. Okei selvä :D kerro ihmeessä vielä psn id niin tiedän ketä kirjoittelee. En ole lähtenyt pois peleistä vaikka tulisi tunti turpaan ja toinen selkään. Jos olen lähtenyt "pois" niin se on kyllä ollut sitten serverit kun on mut heittänyt. Mutta vittuakos minä täällä selitän ei minua kiinnosta mielipiteesi jos rupeat täällä poistujaksi syyttämään. KD ei muuten tässä pelissä kiinnosta yhtään minua, olihan se varmaan parhaimmillaan 2,5 paikkeilla mutta sen katsominen vie kaiken peliilon

Onko muut kokeilleet 3Dnä tätä peliä? Mitä olitte mieltä? Itse kokeilin reilut puolisen tuntia ja sitten oli pakko lopettaa kuin ei muistanut räpsytellä silmiä ollenkaan... :) Ihan kivannäköistähän se oli, mutta vaatii kyllä hieman totuttelua. Tarviiko se tosiaan jotkin erillaiset 3D dual view lasit ja tv erikseen dual view tuen että saa pelata kaksin peliä koko ruudulla?

Onko muut kokeilleet 3Dnä tätä peliä? Mitä olitte mieltä? Itse kokeilin reilut puolisen tuntia ja sitten oli pakko lopettaa kuin ei muistanut räpsytellä silmiä ollenkaan... :) Ihan kivannäköistähän se oli, mutta vaatii kyllä hieman totuttelua. Tarviiko se tosiaan jotkin erillaiset 3D dual view lasit ja tv erikseen dual view tuen että saa pelata kaksin peliä koko ruudulla?

dual view ei tarkoita kuvan jakamista omiin telvisioihin splittinä pelailessa.

Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mikä helevata tota puukkoa vaivaa? Liian usein käy niin, että puukotus takaa ei onnistu ja pian löydän napin otsasta. Ja edelleen toi lagi, voi elämä että on rasittavaa kun jatkuvasti häviää 1vs1 taistelut sen takia...

Mikä helevata tota puukkoa vaivaa? Liian usein käy niin, että puukotus takaa ei onnistu ja pian löydän napin otsasta. Ja edelleen toi lagi, voi elämä että on rasittavaa kun jatkuvasti häviää 1vs1 taistelut sen takia...

Älä muuta viserrä. Ja sitten sellaiset puukotukset onnistuu, jotka tapahtuu kun vihollinen juoksee vastaan ja siinä rytäkässä vahingos painaa puukotus-nappia. Ja killcameja kun kattoo, niin välillä vihu puukottaa sinut todella kaukaa. Varmaan 2m väliä ja sieltä se puukko heilahtaa rintaan.

Oli näköjään aivan oikea päätös jättää tämä peli ostamatta. Itselläni oli jo ensimmäisen Black Opsin kanssa ongelmia tuon lagin kanssa, teki pelaamisen silloin tällöin täysin mahdottomaksi. Mitä täältä lukee kommentteja ja samoin PSN:n kavereiden kommentteja, niin aika laginen painos on. :rolleyes: Onko tietoa mistään päivityksistä, joka kenties helpottaisi asiaa? Jos tämän joskus jostain alelaarista kuitenkin ostaisi?

Ylös Bottom