Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Se muuttuu silleen että sie saat kunnon tukkapöllyä kahden päivän päästä kun "paskahousut" on oppinu mapit. :p

Mut mä oon DRAGONRIDER, bitch, ja Wilho on mun koera. How u like THE game now, pappakössi?
Oli mulla asiaaki, mut se tuli jo selväks tossa edellisessä lauseessa.

Joo: lagi on kyl ikävää. JA sit joutuu pelaan suomalaisii ja ranskalaisii vastaan. En saanu ku 111-20 demolitionissa, ku oikeen hikoilin (5 mappia, saaks mä ne jotenki koneelle?) huhhuh. Sit tuli Turbine ja hävittiin viä :( kakkaa lumella kans joo.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

ONKS kukaan muu huomannu tommosta että playcart kuva on ollu asessa
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mut mä oon DRAGONRIDER, bitch, ja Wilho on mun koera. How u like THE game now, pappakössi?
Oli mulla asiaaki, mut se tuli jo selväks tossa edellisessä lauseessa.

Joo: lagi on kyl ikävää. JA sit joutuu pelaan suomalaisii ja ranskalaisii vastaan. En saanu ku 111-20 demolitionissa, ku oikeen hikoilin (5 mappia, saaks mä ne jotenki koneelle?) huhhuh. Sit tuli Turbine ja hävittiin viä :( kakkaa lumella kans joo.

Ootsie jouco sitte niin hyvä pelaaja!
joo lagi on tosi ikävää poksinki puolella :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sama meno jatkuu.En yhtään yllättynyt miten paljon kämppereit joka ikisessä matsissa mihin turpansa tunkee XD miettinyt oon et,pelaako kukaan tosissaan enää "tosissaan,ettei ole kartan perällä snaiperin kanssa camp camp XD"kun välil tuntunu et on ainut joka liikkuu kartan ympäri,ku muut jorailee taloissa ja odottaa että joku juoksee ohi XD en tarkota et joka matsi on tällästä,mut kun vertaa edelliseen opsiin,meno senkun pahenee.Tää on vaan mun mielipide.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sama meno jatkuu.En yhtään yllättynyt miten paljon kämppereit joka ikisessä matsissa mihin turpansa tunkee XD miettinyt oon et,pelaako kukaan tosissaan enää "tosissaan,ettei ole kartan perällä snaiperin kanssa camp camp XD"kun välil tuntunu et on ainut joka liikkuu kartan ympäri,ku muut jorailee taloissa ja odottaa että joku juoksee ohi XD en tarkota et joka matsi on tällästä,mut kun vertaa edelliseen opsiin,meno senkun pahenee.Tää on vaan mun mielipide.


Missä on näkyvillä se sääntö, että ei saa koskaan istua missään? Onko se manuaalissa?
Jos joku istuu niin siinähän istuu. Itse silloin harvoin kun pelaan, en istu.
Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia...vai miten se meni?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Missä on näkyvillä se sääntö, että ei saa koskaan istua missään? Onko se manuaalissa?
Jos joku istuu niin siinähän istuu. Itse silloin harvoin kun pelaan, en istu.
Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia...vai miten se meni?
En nyt satavarmasti mee sanomaan, mutta veikkaisin ettei manuaalissa tälläistä sääntöä taida olla ;)

Mutta se nyt taitaa olla vaan aika yleinen käsitys, että cämpperit on perseestä.
Ja et voi kyllä itsekään väittää, että kyseinen pelityyli olisi millään tavalla järkevää.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Missä on näkyvillä se sääntö, että ei saa koskaan istua missään? Onko se manuaalissa?
Jos joku istuu niin siinähän istuu. Itse silloin harvoin kun pelaan, en istu.
Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia...vai miten se meni?

toinen ääripää on se että kun juoksee kokoajan niin tuntuu että aina juoksee jonkun eteen...

ja joskus koko matzi tuntuu menevän niin ja sit ei huvita muuta tehä kun paistaa camping:kii jossain nurkassa
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Nyt parina päivänä on ollu pahasti ongelmia lobbyssa. Koko ajan hakee pelaajia, tasoittaa joukkueita tai pudottaa jonku partysta.

Tänään osu omalle kohdalle 4vs8 domination :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

toinen ääripää on se että kun juoksee kokoajan niin tuntuu että aina juoksee jonkun eteen...

ja joskus koko matzi tuntuu menevän niin ja sit ei huvita muuta tehä kun paistaa camping:kii jossain nurkassa

En nyt satavarmasti mee sanomaan, mutta veikkaisin ettei manuaalissa tälläistä sääntöä taida olla ;)

Mutta se nyt taitaa olla vaan aika yleinen käsitys, että cämpperit on perseestä.
Ja et voi kyllä itsekään väittää, että kyseinen pelityyli olisi millään tavalla järkevää.

tätähän tää koko peli on, ääripäästä toiseen!! jos hyökkäät,kuolet/jos puollustat olet cmping houmou ja kuolet silti :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mutta antaa kaikkien kukkien kukkia...vai miten se meni?

Juu, kaikenlaisia tarvitaan. Kuitenkin noissa objektimuotoisissa pelimuodoissa ylletään selkeästi parhaimpiin fiiliksiin, kun sitä tavoitetta on tavoittelemassa vähintäänkin 3/4 omalta puolelta, ettei vain yksin istuta siellä puskassa kartuttamassa omaa kullanhohtoista tilastotaulua. Kämppereiden perikuvalle on sama mitä pelataan, hän pelaa aina vain ja ainoastaan deathmatchia. Sellaisille tuolta löytyy Free-For-All, jossa ei tarvitse kulkea tiimin mukana laisinkaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Epic win: yritän heittää talon sisään kranaatin mutta se kimpoaa seinästä mun taakse ja tappaa takana olevan vastustajan :D


ja toinen on aika outo...tapan heittokirveellä 2...ensimmäisen ja sen joka on sen ensimmäisen takana(lagi?)

ja kolmas on se että stukkaan kavein ja se juoksee vihollisen luo ja vihollinen räjähtää ja saan siitä tapon :D

ja nää kaikki MELKEIN peräkkäisissä matseissa....taidan lähteä lottomaan:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Onko valunut mitään tietoa milloin vois olla seuraava tupla xp viikonloppu?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Onko viel jengillä ollu jäätymisongelmia?

Mulla se jäätyy yleensä aina siihen kun pelistä palautumassa lobbyyn, jää musta ruutu ja oikeeseen yläkulmaan se nettipelin versionumero. Joka pelisession aikana tää tapahtuu ainakin kerran.

On ollut myös lukupään kanssa vähän säätöä, niin sen takia mietin että johtuuko siitä vai pelistä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Onko viel jengillä ollu jäätymisongelmia?

Ei nyt joka ilta jäädy, kuten ei tänäänkään, mutta jäätymisongelma on olemassa siitä huolimatta. Partyssa pelatessa pitkää iltaa tämän ongelman huomaa parhaiten, kun pelaaja palatessaan kertoo tulikiven katkuiset terveiset :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Onko viel jengillä ollu jäätymisongelmia?

Mulla se jäätyy yleensä aina siihen kun pelistä palautumassa lobbyyn, jää musta ruutu ja oikeeseen yläkulmaan se nettipelin versionumero. Joka pelisession aikana tää tapahtuu ainakin kerran.

On ollut myös lukupään kanssa vähän säätöä, niin sen takia mietin että johtuuko siitä vai pelistä.

ööö no itellä jäätynyt siihen että kun on ollut se lobby ja sitten valittu maa ja sitten kun pitäis peliin siirtyä niin siihen on vähäksi aikaa jäätynyt ja sen jälkeen vaan palannut lobbyyn...


eli mahdollisesti netistä?

tosin mulla on myös nettipelissä vaivannut ääni...välillä rupenut semmoseks oudoks
 
Ylös Bottom