Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Tämän videon luoja on NERO! Ihan sama miten, mutta kyseisen hepun on pakko saada tämä Treyarchille niin pian kuin mahdollista! Tuo oli nimittäin samaan aikaan kaunista ja hirveää katsottavaa. Kaunista siinä suhteessa miten hyvin kaikki on perusteltu ja toteutettu, hirveää siinä suhteessa kun näkee, kuinka paha se lagi oikeesti on. Nuo ''haamukohdat'' esimerkiksi olivat aivan loistavia. Lagi kompensaatio pitää poistaa koko sarjasta. Se ei toimi, se vaan pilaa koko pelisarjan.

Sanoinkuvaamattoman hyvää materiaalia!

Tämän videon luoja on NERO! Ihan sama miten, mutta kyseisen hepun on pakko saada tämä Treyarchille niin pian kuin mahdollista! Tuo oli nimittäin samaan aikaan kaunista ja hirveää katsottavaa. Kaunista siinä suhteessa miten hyvin kaikki on perusteltu ja toteutettu, hirveää siinä suhteessa kun näkee, kuinka paha se lagi oikeesti on. Nuo ''haamukohdat'' esimerkiksi olivat aivan loistavia. Lagi kompensaatio pitää poistaa koko sarjasta. Se ei toimi, se vaan pilaa koko pelisarjan.

Sanoinkuvaamattoman hyvää materiaalia!

Sano muuta! Lagikompensaatio vie osan peli-ilosta myös käänteisesti. Ei siitä vaan saa hyvää pelifiilistä, jos tietää voittavansa 1 vs 1-tilanteita tuon ansiosta. Itse käytän nykyisin KSG-haulikkoa lagitesterinä. Toimii mielestäni aseena siihen hommaan hiton hyvin. Eiliseltä huvittavin tilanne sattui kun pelin ensimmäisessä 1 vs 1-tilanteessa oli huono sniputtaja ja meikäläinen ksg:n kanssa: pyörittiin ympyrää lähietäisyydellä ja sain tiputettua kaverin vasta seitsemännellä kudilla. Pelin vaihto tapahtui yllättäen kohtuu nopsaan...

Sano muuta! Lagikompensaatio vie osan peli-ilosta myös käänteisesti. Ei siitä vaan saa hyvää pelifiilistä, jos tietää voittavansa 1 vs 1-tilanteita tuon ansiosta. Itse käytän nykyisin KSG-haulikkoa lagitesterinä. Toimii mielestäni aseena siihen hommaan hiton hyvin. Eiliseltä huvittavin tilanne sattui kun pelin ensimmäisessä 1 vs 1-tilanteessa oli huono sniputtaja ja meikäläinen ksg:n kanssa: pyörittiin ympyrää lähietäisyydellä ja sain tiputettua kaverin vasta seitsemännellä kudilla. Pelin vaihto tapahtui yllättäen kohtuu nopsaan...

mulla on kanssa tullut tommonen 1vs1 tilanne missä joku on ampunut jopa jollain smG:Eellä ja ite R870 mcs:sällä muutama miljoona kertaa ennen kun on vastustaja tippunu

ja joo kyllähän se vähän nostaa itsetuntoa kun tietää että vastustaja luulee vielä olevansa nurkantakana vaikka se on juossu mua kohti näköetäisyydellä jo 1-3 sekunttia :D

Black Ops 2: Revolution DLC Map Pack Trailer - New Zombies Gamemode Maps and Gun DLC - YouTube

Joo elikkä tollasta näyttäisi tulevan 29.1 ja ensin siis xboxille. MP mapit ei itseä niin kiinnosta, mutta nuo zombie dlc:t sitäkin enemmän.:cool:

Ja ensimmäistä kertaa codin historiassa tulee dlc:nä ase. Jännä nähdä miten toteuttavat aseen käytön multiplayerissa. Voiko sitä käyttää esimerkiksi vain sellaisessa playlistissä jossa kaikilla on tuo dlc vai missä vain ja ketä vastaan vain. Olisi aikas hassua tietty jos joku jolla ei dlc:tä ole nostaisi aseen maasta ja tulisi teksti: error, you do not have right to use this weapon ja nakkaisi dashboardille tai jtn.:D

Mitenkäs tuossa core puolen peleissä toimii tuo ghost perkki? Itse tulee pelkästään pelailtua HC puolta, mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen kun tuntuu välillä että vastassa on pelkästään kämppääjiä. Eli kun on se minimappi siinä alakulmassa, niin jos vastustajalla ei ole ghostia käytössä niin näkyykö se siinä mapissa vaikka ei olisi uavia ilmassa?

Mitenkäs tuossa core puolen peleissä toimii tuo ghost perkki? Itse tulee pelkästään pelailtua HC puolta, mutta nyt alkaa tulla mitta täyteen kun tuntuu välillä että vastassa on pelkästään kämppääjiä. Eli kun on se minimappi siinä alakulmassa, niin jos vastustajalla ei ole ghostia käytössä niin näkyykö se siinä mapissa vaikka ei olisi uavia ilmassa?

Jos ymmärsin oikein mietintäsi niin kyllä, silloin kun ampuu äänenvaimentamattomalla aseella. Ei tietenkään kokoaikaa.

Jatketaan kyselemistä. Suojaako tuo blind eye perkki tuolta orbital vsatilta:confused:

Mikään ei suojaa Vsatilta... ainoa turva on counter uav

Counter uav, jokaisen joukkuepelaajan vakiovaruste! Peedro, nämä kaikki perkithän on selostettu ja niiden vaikutus kerrottu valintaikkunassa jos perkki on 'auki' levelin puolesta.

kun pääsee uudelle prestigelle, niin saako tuota permanent unlokkia käyttä äesim jonkni aseen attachmenttiin?

kun pääsee uudelle prestigelle, niin saako tuota permanent unlokkia käyttä äesim jonkni aseen attachmenttiin?

Käsittääkseni tuota ei voi käyttää attachmentteihin, ainoastaan aseisiin, perkkeihin tai streakeihin. Huomaa, että attachmentit ei nollaannu kun menee Prestigeen. Ellet vedä erikseen ase-prestigea.

Tietääkö kukaan miksi tuo Revolution julkaistaan kuukautta ennemmin boksille, kuin se julkaistaan PS3/PC:lle?

Tietääkö kukaan miksi tuo Revolution julkaistaan kuukautta ennemmin boksille, kuin se julkaistaan PS3/PC:lle?

Microsoftilla on sopimus Activisionin kanssa että kaikki Call of Duty pelien lisäsisältö tulee ensin Xbox alustalle.
Ei ole ensimmäinen kerta että näin tapahtuu, kaikissa cod peleissä Modern Warfare 2:sen jälkeen tämä on ollut normi käytäntö.

Jos pidät avaamattomana niin joskus 10v jälkeen vooi ilostuttaa :) tein näin muutamalle NES-pelille ja nyt saanut niistä jo monen kk vuokrat ;)

no mulla on muutama lelu,muutama REVEL:in koottava jotka mä olen säilyttäny avaamattomana ja muovittanu ...

että varmaan pistäisin tonkin jotenkin hyllyyn...ehkä mä varovasti sen avaisin ja asettelisin noi johonkin yhdelle hyllylle kaikki(tai sit en :D ). onhan mullakin nindento 8-bittinen hyllyssä kanssa pal-versiona ja täysin virheettömänä. ja nyt tosin vituttaa kyllä vieläkin vähän kun menin sen xbox 360 HALO 3 editionin myymään, tosin sen myin Ebayssä ja sain siitä sen 350e(siihen kuulu peli,itse konsoli(muisti tais olla 250g), halo3 kuulokkeet kaikki johdot + hD piuha, halo 3 t-paita(joo olin aika halo fani sillon :D) . sekin meni saksaa ja sen mitä mä huonolla englannilla sain selvää ni johokin "omaan museoon meni" :D

no mulla on muutama lelu,muutama REVEL:in koottava jotka mä olen säilyttäny avaamattomana ja muovittanu ...

että varmaan pistäisin tonkin jotenkin hyllyyn...ehkä mä varovasti sen avaisin ja asettelisin noi johonkin yhdelle hyllylle kaikki(tai sit en :D ). onhan mullakin nindento 8-bittinen hyllyssä kanssa pal-versiona ja täysin virheettömänä. ja nyt tosin vituttaa kyllä vieläkin vähän kun menin sen xbox 360 HALO 3 editionin myymään, tosin sen myin Ebayssä ja sain siitä sen 350e(siihen kuulu peli,itse konsoli(muisti tais olla 250g), halo3 kuulokkeet kaikki johdot + hD piuha, halo 3 t-paita(joo olin aika halo fani sillon :D) . sekin meni saksaa ja sen mitä mä huonolla englannilla sain selvää ni johokin "omaan museoon meni" :D

haha :D mullakin tuon kyseisen vemputtimen osti jonkin sortin keräilijäpoju USA:sta, ja kertoi viestissään että "...this is going to complete my very own Nintendo museum! I already have Nintendo stuff for over 3000 usd..." <--- tai jotain tuonne suuntaan, summa oli just joku 2580 usd mitä oli käyttänyt, ei herranisä tais lähtee jollekin rikkaalle pojulle :) Kuulemma ei koskaan aukea paketti. Olin tyytyväinen rakkaan "NES-kamun" uudesta kodista :)

E: Siis NES- koneesta oli kyse, myin jo jonkun aikaa sitten..about silloin, kun Wii-buumi laski.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu kyl nää pelaajat kivoja on... ainaki PC:llä.
Pelimuotona oli HC Kill Corfirmed
Mappi Hijacked ja aseena vain Five-Seven. No onnistuin saamaan Hellstorm Missilen, Lightning Striken ja Sentry Gunin. Käytin ne ja admin kikkas servulta :mad:

Ylös Bottom