Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitä mieltä ihmiset on SWAT:sta? Hitaan tulituksen takia kyllä vaikee käyttää. Saa nähä jaksaako mennä select fireen saakka...
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitä mieltä ihmiset on SWAT:sta? Hitaan tulituksen takia kyllä vaikee käyttää. Saa nähä jaksaako mennä select fireen saakka...

Ei käyny omaan käteen.
Liikaa rekyyliä select firella, vaikka laitto gripit ja subit.

Edit: noihan on helppo käydä testaamassa league matseissa. Siellähän on kaikki auki.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitä tää tarkottaa suomeksi?

Sitä vaan, että joku joka on master prestige black ops 2 ni vois lainaa sen accounttii mulle minuutiks et saan itelleni master prestigen mun 2. Acc. Voisin sharee sille ehkäpä nuketownin...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sitä vaan, että joku joka on master prestige black ops 2 ni vois lainaa sen accounttii mulle minuutiks et saan itelleni master prestigen mun 2. Acc. Voisin sharee sille ehkäpä nuketownin...

Tai sit teet vaan niinkuin suurinosa ja prkl pelaat niin kauan ennenkuin sulla on se.

Ja oma asiani

Ite on vedetty kerran ympäri ja pääsinkin taas levelille 33 kunnes tapahtui tämä ihana codi homma, että kaikki nollaantus taas :)
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sitä vaan, että joku joka on master prestige black ops 2 ni vois lainaa sen accounttii mulle minuutiks et saan itelleni master prestigen mun 2. Acc. Voisin sharee sille ehkäpä nuketownin...

Mitä? Miksi? Miten saat lainaamalla? Mitä siitä hyödyt? Miks ei voi vaan pelata?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sitä vaan, että joku joka on master prestige black ops 2 ni vois lainaa sen accounttii mulle minuutiks et saan itelleni master prestigen mun 2. Acc. Voisin sharee sille ehkäpä nuketownin...

LOL!!! Ostat pelin ja pyydät tällaista? Mitä vastinetta saat rahoilles jos et ees pelaa tätä peliä??
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

quote_icon.png
Viestin lähetti alunperin kuivasieni

Sitä vaan, että joku joka on master prestige black ops 2 ni vois lainaa sen accounttii mulle minuutiks et saan itelleni master prestigen mun 2. Acc. Voisin sharee sille ehkäpä nuketownin...

Otappa kuule vaan kiltisti se ohjain käsiisi ja pelaa se sinne prestige masterille äläkä ole tuommonen pelle:mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mä en ihan tajua miksi ei voida tehä erillistä osiota missä on pelkästää snaipperit ja pelkästään lyhyen kantaman aseet...

se vaan vituttaa kun porukka vaan sniputtaa...
 
Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Juu kannattaa aina välillä käydä vilkaseen siellä laivan päässä oleviakumiveneitä jos jonkun statsit alkaa näyttään epäilyttävän hyviltä. Tuntus olevan suosittu paikka tuohon hieromiseen.

mä aina jätän bouncin bettyn kun siitä meen ohi...saan melkeen joka kerralla jonkun molon :D


...kertoo aika paljon siitä et on aika suosittu paikka
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

mä en ihan tajua miksi ei voida tehä erillistä osiota missä on pelkästää snaipperit ja pelkästään lyhyen kantaman aseet...

se vaan vituttaa kun porukka vaan sniputtaa...


Sehän oliski hienoo ku kaikki pelais snipereilla ja istuis omis kulmissa :) Snaipperit varmast pelais pelkästää näitä matseja? Sen sijaan tuo pelimuoto pelkille SMG:eille esimerkiksi voisi olla mielenkiintoinen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Anteeksi jos nyt jotenkin loukkaan, mutta nämäkin "quickscope n00b loololo XD:t" päihitetään taidolla. Ensiksi, etsit mahdollisimman mutkikkaan ja syrjäisän reitin, jossa normi "cämppi"-sniput ei voi kykkiä. Eli sitä kautta kun menet, ja olet kokoajan valppaana, eli et juokse kun päätön kana, luultavasti kerkeät SMG/Assaultilla ampua hänet ennen quickscopaajaa. Eli et juokse keskellä kenttää, tai mene niiden paikkojen edessä, joissa itse olisit, jos haluaisit sniputtaa. Quickscopen tosiaan voittaa jos on valppaana, ja kävelee aina kun on pienikään epäilys, onko siellä vihollisia...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Anteeksi jos nyt jotenkin loukkaan, mutta nämäkin "quickscope n00b loololo XD:t" päihitetään taidolla. Ensiksi, etsit mahdollisimman mutkikkaan ja syrjäisän reitin, jossa normi "cämppi"-sniput ei voi kykkiä. Eli sitä kautta kun menet, ja olet kokoajan valppaana, eli et juokse kun päätön kana, luultavasti kerkeät SMG/Assaultilla ampua hänet ennen quickscopaajaa. Eli et juokse keskellä kenttää, tai mene niiden paikkojen edessä, joissa itse olisit, jos haluaisit sniputtaa. Quickscopen tosiaan voittaa jos on valppaana, ja kävelee aina kun on pienikään epäilys, onko siellä vihollisia...

Hijackedissä pääsee niittaan snipuhomot kun heittää savun ja juoksee keskeltä kenttää.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Uutta patchia pukkaa Xboxin puolella. PS3 seuraa perässä piakkoin.

Patch notet: Activision Community: Xbox Community Update (1/26/13)

Lähde

Näyttää hyvältä. Toisaalta pistooleja ois saanu rankasti vetää alaspäin. Nyt niillä osuu ja kuolee toiselle puolelle kenttää.
Smg:t menee oikeeseen suuntaan, mutta ymmärtääkseni pelkästään silencerin kanssa?
Sniput jää ennalleen eikä haittaa. Ei quickscopeja ole enää haitaksi asti.

Falliin koskeminen on aivan turhaa, koska minä pelaan sillä.

Toivottavasti samanlainen patchi saadaan ps3:lle pian.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Sehän oliski hienoo ku kaikki pelais snipereilla ja istuis omis kulmissa :) Snaipperit varmast pelais pelkästää näitä matseja? Sen sijaan tuo pelimuoto pelkille SMG:eille esimerkiksi voisi olla mielenkiintoinen.

kylhän se pakottais liikkumaan jos ei ketään näkyis...ja noissa smg osiossa olis vaan pelkästään lähi aseet
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Uutta patchia pukkaa Xboxin puolella. PS3 seuraa perässä piakkoin.

Patch notet: Activision Community: Xbox Community Update (1/26/13)

Lähde

Hyvä patch tulossa omasta mielestä. yksi asia mikä ihmetytti:
SWAT-556:n burstien välistä aikaa ollaan lyhentämässä. Samaan aikaan 3 luodin tappo ollaan muuttamassa 4 luodin tapoksi, kun SWAT-556 muuttuu nykyään jo 4 luodin tapoksi kun siihen laittaa select firen? Eikös se nyt toimi ihan hyvin näinkin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Juu, eli onko tuota Nuketownia enää mahdollista saada muuta kuin koodilla? Season Passin tiedoissa lukee että saa vain Zombie-mapin.

Jos jollain roikkuu koodi ylimääräisenä, voisi laittaa PM.
 
Ylös Bottom