Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 4

Niin siis tässähän ei ole minkäänlaista yksinpelikampanjaa mukana ollenkaan...
Tämän siitä saa kun ei ole seurannut pelin kehitystä. Onpa kämänen ratkaisu kehittäjältä. Tämä toki tekee ostopäätöksen aika helpoksi. Kauppaan jää kunnes hinta on alta kaksikymppiä. Ostelen sitten, jos ei kiinnostus ole täysin lopahtanut siinä vaiheessa.

Mites rakettireput ynnä muut turhakkeet moninpelin puolella?
 
Tämän siitä saa kun ei ole seurannut pelin kehitystä. Onpa kämänen ratkaisu kehittäjältä. Tämä toki tekee ostopäätöksen aika helpoksi. Kauppaan jää kunnes hinta on alta kaksikymppiä. Ostelen sitten, jos ei kiinnostus ole täysin lopahtanut siinä vaiheessa.

Mites rakettireput ynnä muut turhakkeet moninpelin puolella?
Ei ole rakettireppuja, mutta kyllä tässä osa porukasta hyppii niin kuin ne olisi olemassa. On se vähän koomisen näköstä, mutta ehkä siitä saa jonkinlaisen edun kaksinkamppailussa, hypyt vain on maltillisempia kuin rakettirepun kanssa?
 
Ei ole rakettireppuja, mutta kyllä tässä osa porukasta hyppii niin kuin ne olisi olemassa.

Hyppyä käytetään, kuten myös sukelluksia, kun haetaan etua kohtaamisissa.

Risteyskohdat, nurkat ja aukiot pompitaan vanhasta tottumuksesta. Mielellään hyppäisi myös seinäpintojen kautta seuraavalle tasolle, mutta ei enää ole mahdollista.

Peli on tältä osin köyhempää. Palattu muutama askel taaksepäin kehityksessä.

Tässä vastapuolen kaveri yrittää jekuttaa hypyllä:

 
Viimeksi muokattu:
Onneksi Nisu ei ole päättämässä näistä koska muuten olisi itselläni jäänyt peli hyllyyn ;)

Sitä haluaisi nähdä rakkaan pelisarjan kehityksen kulkevan eteenpäin, ei ottavan takapakkia.

Respawn, jonka taustalla Infinity Wardin perustajat, meni Titanfallissa liikkumisen osalta sinne mihin olisi toivonut myös Call of Dutyn suuntaavan, nopeaan parkouriin.
 
Sitä haluaisi nähdä rakkaan pelisarjan kehityksen kulkevan eteenpäin, ei ottavan takapakkia.

Respawn, jonka taustalla Infinity Wardin perustajat, meni Titanfallissa liikkumisen osalta sinne mihin olisi toivonut myös Call of Dutyn suuntaavan, nopeaan parkouriin.
Titanfallit onkin loistavia pelejä ja niihin tuollainen liikkuminen kuuluu jotenkin luonnostaan. Toivottavasti joku päivä nähdään vielä Titanfall III.
 
Sitä haluaisi nähdä rakkaan pelisarjan kehityksen kulkevan eteenpäin, ei ottavan takapakkia.

Respawn, jonka taustalla Infinity Wardin perustajat, meni Titanfallissa liikkumisen osalta sinne mihin olisi toivonut myös Call of Dutyn suuntaavan, nopeaan parkouriin.

Kyllä kehitystä pystyy ottamaan monella muullakin tavalla kuin lisäämällä pelitempo liiallisuuksiin.
Esimerkiksi voisi aloittaa uudistamalla tuo ikivanha pelimoottori.
Mutta mielestäni kuitenkin BO 4 on uudistunut melkoisesti. Ja vielä siihen suuntaan että sai tällaisen paluumuuttajan muutaman vuoden tauon jälkeen.

Toki ymmärrän sen että jotkut noista rakettirepuista ja seinäjuoksuista pitävät. Itsekin pidin niistä Titanfallissa sen aikaa mitä jaksoin sitä pelata, mutta en kaipaa niitä Call of Dutyyn.
 
Sitä haluaisi nähdä rakkaan pelisarjan kehityksen kulkevan eteenpäin, ei ottavan takapakkia.

Respawn, jonka taustalla Infinity Wardin perustajat, meni Titanfallissa liikkumisen osalta sinne mihin olisi toivonut myös Call of Dutyn suuntaavan, nopeaan parkouriin.

En nyt ihan ymmärrä miten seinillä hyppely ja rakettireppuilu on pelisarjan eteenpäin viemistä? Mitäs sen jälkeen? Avaruudessa leijailua rakettireput selässä? :)
 
Kyllä kehitystä pystyy ottamaan monella muullakin tavalla kuin lisäämällä pelitempo liiallisuuksiin.
Esimerkiksi voisi aloittaa uudistamalla tuo ikivanha pelimoottori.
Mutta mielestäni kuitenkin BO 4 on uudistunut melkoisesti. Ja vielä siihen suuntaan että sai tällaisen paluumuuttajan muutaman vuoden tauon jälkeen.

Toki ymmärrän sen että jotkut noista rakettirepuista ja seinäjuoksuista pitävät. Itsekin pidin niistä Titanfallissa sen aikaa mitä jaksoin sitä pelata, mutta en kaipaa niitä Call of Dutyyn.
Joo, Titanfallissa hypyt ja seinillä juoksut toimivat, koska kentät ovat siihen suunniteltuja. Codin ahtaamissa kentissä tämä vie pelitempon ja kohtaamisten sattumanvaraisuuden liiallisuuksiin. Ei hyvä.

Erittäin hyvä pointti tuo, että uudistamisen ei pitäisi tarkoittaa nimenomaan pelintempon nopeuttamista, vaan ihan mitä vaan mikä vie pelisarjaa eteenpäin. WWII teki tämän tuomalla asteittain etenevän pelimuodon, jossa ei lasketa kuolemia. Aivan loistava uudistus, joka kannustaa pelaamaan objectivea välittämättä siitä montako kertaa itse kuolee.
 
Joo, Titanfallissa hypyt ja seinillä juoksut toimivat, koska kentät ovat siihen suunniteltuja. Codin ahtaamissa kentissä tämä vie pelitempon ja kohtaamisten sattumanvaraisuuden liiallisuuksiin. Ei hyvä.

Erittäin hyvä pointti tuo, että uudistamisen ei pitäisi tarkoittaa nimenomaan pelintempon nopeuttamista, vaan ihan mitä vaan mikä vie pelisarjaa eteenpäin. WWII teki tämän tuomalla asteittain etenevän pelimuodon, jossa ei lasketa kuolemia. Aivan loistava uudistus, joka kannustaa pelaamaan objectivea välittämättä siitä montako kertaa itse kuolee.
Tähän liittyen minun mielestäni Blackoutin pistelaskukin voisi perustua suuremmalla painotuksella hengissä selviämiseen, eikä niinkään paljon tappoihin. Nyt on pistelaskun kannalta ihan sama oletko toinen vai viidestoista, saat saman määrän pisteitä. On oikein, että tapoista palkitaan, mutta selviämistä voisi palkita suuremmalla porrastuksella ja enemmillä pisteillä kuin nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Tähän liittyen minun mielestäni Blackoutin pistelaskukin voisi perustua suuremmalla painotuksella hengissä selviämiseen, eikä niinkään paljon tappoihin. Nyt on pistelaskun kannalta ihan sama oletko toinen vai viidestoista, saat saman määrän pisteitä. On oikein, että tapoista palkitaan, mutta selviämistä voisi palkita suuremmalla porrastuksella ja enemmillä pisteillä kuin nyt.
Joka taas loisi nurkassa-piilottelumaista pelityyliä. Ei kiitos. Jos haluaa pisteitä, on oltava kontaktissa muihin pelaajiin valtavassa kentässä. Ei tuon toimivammaksi voisi toivoakaan.
 
Tähän liittyen minun mielestäni Blackoutin pistelaskukin voisi perustua suuremmalla painotuksella hengissä selviämiseen, eikä niinkään paljon tappoihin. Nyt on pistelaskun kannalta ihan sama oletko toinen vai viidestoista, saat saman määrän pisteitä. On oikein, että tapoista palkitaan, mutta selviämistä voisi palkita suuremmalla porrastuksella ja enemmillä pisteillä kuin nyt.
Sehän on ihan sama oletko toinen tai viidestoista, lopulta kuolit ja hävisit? BR:ssä vain yksi voittaja joka pitää palkita. :rolleyes: Kyllä nuo pisteet on aika hyvässä linjassa: 10 pistettä taposta, 50 pistettä top15 ja 100 pistettä voitosta.
 
Kolmen päivän tienestit @ Call of Duty:



Sekä
Activision’s Call of Duty®: Black Ops 4 has sold more than $500 million in sell-through worldwide in its first three days of release as the total number of players climbed from last year. Through its first three days of release, Black Ops 4 set a new Call of Duty® franchise record for most combined players, average hours per player and total number of hours played, on current generation consoles. The combined number of Black Ops 4 players across its three modes of play during those first three days tops both last year’s Call of Duty: WWII, as well as Call of Duty: Black Ops 3 (single player, multiplayer and zombies), respectively, for the same period of time.

Activision announced over the weekend that Black Ops 4 set new records for the company as the largest Day 1 digital release ever for Activision. The game also broke PlayStation 4 Store records as the biggest Day 1 digital launch.
 
Olen nyt päässyt testaamaan peliä kaverin luona ja hyvää on se, että TDM:ssä pelataan 6vs6 huonoa on se, että siinäkin on rajoitukset spesialistien määrälle samoja voi olla kaksi per tiimi. Tämä on huono juttu koska itse tykkään pelata ainoastaan sillä kaverilla jolla on se koira en nyt muista nimeä tähän hätään. Se valikoitui suosikiksi koska sillä on ne seinään kiinnitettävät miinat jolla pystyy edes vähän estämään selkään tulemisia. Se on kumma kuinka tässä ei ole niitä hyppymiinoja erikseen valittavana vaikka kolmosessa oli, tässä on kuitenkin normi naatit joskin nekin on jostain kumman syystä lukittu tietylle levelille ja se leveli ei ole ihan pikku levu millä saat sen auki. Jos olisi nuo hyppymiinat kolmosen tapaan niin sitten ei olisi väliä millä spesialistillä pelaisin.

Mapeista sen verran, että parhaita on ylivoimaisesti ne vanhat mapit kuten Firing Range ja Summit. Uusista mapeista paras omaan makuun on se talvi mappi. Surkeimmat mapit on Hacienda ja Marokko. Nuo kaksi saisivat poistaa mappi rotaatiosta ne on niin surkeita. Scavenger perkki on aina ollut suosikki perkki Codeissa, mutta tässä jäi kaipaamaan WW2:n Foragea sillä sait tietyn ajan kuluttua lisää pateja aseeseen, mutta tässä se ei toimi niin ja se on huono mielestäni huono juttu. Jos Activision haluaa saada mun rahat tästä pelistä niin yksi asia jonka on ehdottomasti muututtava on tuo spesialisti rajoitus ainakin TDM:ssä tai sitten hyppymiinat peliin mukaan.
 
Ylös Bottom