Call of Duty: Black Ops 4

Routa

Well-Known Member
Kyllä ne naatit yms. siellä on. Ne laitetaan sen operaattorin oman tavaran tilalle jahka avautuvat, mutta käyttävät luonnollisesti yhden pisteen, mitä taasen se operaattorin tavara ei tee.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Kohtuu kämäsiä on noi operaattoritkin ja se ettei enää oo perus naatteja, miinoja, emp yms roinaa..
Löytyy kranaatit, jopa Molotovin cocktail on mukana. Yhdellä operaattorilla on tyylikkään monivaiheinen Flash-stunni kykynä.

Viikonloppuna tuli pelattua lähelle tasolle 50. Rakensin hahmon, joissa kaikki paukut on laitettu aseelle. Nyt tähtäimessä uudet skinit, jotka aukeavat pääosumista.
 
Viimeksi muokattu:

BigSlick83

New Member
Lähtenyt kyllä täysin maku tämän pelaamiseen vaikka alussa tuntui tosi hyvältä. Lagia tullut sen verran lisää ettei vihuille kerkeä tehdä mitään, vihujen askeleet kuuluu miten sattuu tai ei kuulu välillä ollenkaan ja ainakin free for all muodossa kerkeät olla hengissä ehkä 3 sekuntia kunnes kuolet koska spawn paikkoja tuntuu olevan vain muutama ja vihu odottaa 5 metrin päässä että joku spawnaa siihen. Pitää odotella että korjaavat ja pelata sitten lisää.
 

Ambster

Member
Joo tota ffa ta tulee ite kans paljo pelattua ja on ne respat hirveitä. Jotku jo nekin opetellu nii mikäs siinä napsia hyvästä kohtaa kolmeen suuntaan aina ku ukko spawnaa.

Tiedän, että tässä siis löytyy naattia ja flässiä, mutta se ettei ne oo oletuksena niinkuin aiemmissa on kämästä. Tykkäsin bo3 tyylistä paljon enemmän ja operaattorit oli myös paljo paremmat. Tää otti takapakkia aika reilusti siitä. Blackout ainoa hyvä uudistus. Ja ehkä se ettei oo tuplahyppyä ja seinillä juoksua vaikka se bo3 toimikin ihan hyvin.
 

Miqz

Active Member
Mäkin sain pelin tänään. Sekä perinteinen multiplayer että blackout testattu ja hyviksi havaittu. Eka blackoutissa solona #2. :cool:

Pelistähän löytyi Specialist headquartersista jonkinlainen ”kampanja”. :D Jokaisen specialistin erikoiskyvyt opetellaan ja vedetään harkkamatsi normi pelimuodoissa botteja vastaan. Tarina kulkee treenien ja matsien välissä. :p

Mutta tosiaan parasta codia kyllä vähään aikaan.
 

Gimble

Well-Known Member
Syy on sama. Julkaisun rasituspiikkiä kammetaan näillä servereiden säädöillä.
No ei ole kuten r0nx jo sanoi, katsoitko edes tätä Hideon postaamaa videota? Jos katsoit ja et ymmärtänyt, katso uudelleen? PC verkan framerate rajoite joka on kommunikoitu ja josta aiemmin täälläkin puhuttu on Blackout specifinen workaround jolla whatever ongelmia koitetaan pienentää suuren pelaajamäärän takia BR moodissa. Normi multiplayerin framet on uncapped PC näin jostain olin lukevinani aiemmin.

Mutta tuo aivan käsittämätön temppu että normi multiplayerin nettikoodi on rampautettu niinkin huonolla Tic ratella kuin pahimmillaan 20!!!!? o_O Kyllä se jossain näkyy?
 
Viimeksi muokattu:

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Yhä oli tupla-XP:t päällä. Nyt ollaan tasolla 53 perinteisellä puolella ja koko ajan mekaniikka ja kenttätuntemus yhdessä tekevät jäljestä parempaa. Reilun vuoden tauko pelisarjasta näkyy nyt nälkänä ahmia peliä. Parasta fps:ää ruudulta.

Lähestyvä Halloween näkyy avautuvina skineinä. Tykkään teemasta.
 
Viimeksi muokattu:

Alqimus

Active Member
Aina samat naamat itkemässä, jotka eivät edes omista peliä. Tämähän on ollut paras launchi codilta vuosiin. muistelkaapa vaikka viime vuotista ww2. pelihän oli pari viikko pelikelvoton. eikä tämä edelleenkään ole konsoleilla niin huonossa kunnossa kuten vaikka pubg, mutta sehän ehkä joitakin harmittaakin.

Kuten sanottua serverit pudotettiin 20hz, että selvitään launchista senhän on jo treyarch maininnut. 2viikon aikana tulee useampi update jotka parantavat yhteyksiä.

edit.
Vastaavalla tavallahan tehtiin esim. bf1 aloitettiin 30 nostettiin ensin 45 ja siitä 60?
Jokos pubg on nostettu 60 kesällähän se jäi viel 30 kun nostivat pc 60?
 
Viimeksi muokattu:

Gimble

Well-Known Member
Kuten sanottua serverit pudotettiin 20hz, että selvitään launchista senhän on jo treyarch maininnut. 2viikon aikana tulee useampi update jotka parantavat yhteyksiä.
Niin pudotettiin_SALAA. Että voisi laittaa vähän lisää massia liiveihin kun rahat on loppu pitää 60 hz servereitä yllä tms. vastaavaa?

En minä tai muutama muukaan tällä forkalla ole ainakaan huomannut mitään Treyarchin kommunikaatiota aiheesta. Auta nyt meitä vähän ja pastea tähän linkki?

Ainoa kommunikaatio mitä tästä aiheesta olen spotannut on random käyttäjien poru CODin forkalla, sekä tämän Youtubettajan kritiikki ja hänellä on ihan hyvää pointtia siinä mukana.

 

Alqimus

Active Member

tuossa jotain mainintaa yleisesti. Mainitaan nyt viellä, että tämä on omalla kohdalla ollut paras launch codin parissa. minkä ihan äkkiä muistan. toivotaan, että päivitys nostaa hertzit pian sinne 60. saadaan hitboxeja hieman viilattua ja äänet kuntoon. Peli toimii pääosin hyvin ja usein tuota 20hz muutosta ei edes huomaa. välillä se toki syö miestä.

Miksi tämä juuri sinua hiertää et ole kokeillut betaa, etkä testannut peliä ja silti olet täällä jatkuvasti valittamassa. Harmittaako sua oikeesti, että ihmiset tykkää tästä pelistä ja ovat valmiita siitä maksamaan? En minäkään käy haukkumassa pubg sen ketjussa, vaikka aihetta siihen olisi paljon vaan annan sinun keskustella siellä yksinäsi.
 

Gimble

Well-Known Member

tuossa jotain mainintaa yleisesti. Mainitaan nyt viellä, että tämä on omalla kohdalla ollut paras launch codin parissa. minkä ihan äkkiä muistan. toivotaan, että päivitys nostaa hertzit pian sinne 60. saadaan hitboxeja hieman viilattua ja äänet kuntoon. Peli toimii pääosin hyvin ja usein tuota 20hz muutosta ei edes huomaa. välillä se toki syö miestä.
No eihän tämä nyt ollut "ennen julkaisua kommunikoitu Tic raten laskemisen kommunikaatio" joka oli siis se aihe josta tässä puhutaan ja johon tartuin, jos et huomannut niin lainasin siis Nisun viestiä jossa väitti näin. Ja sehän ei siis pidä paikkaansa vaan päinvastoin tässä tulee fiilis että nimenomaan päinvastoin koko asiaa koitettu hissutella. Tavallaan myös vähän harhaanjohtavasti tosiaan myytiin 20 Hz peli 60 Hz pelinä kun Beta oli vielä täysin kunnossa tässä mielessä. Noh, toivotaan että virhe korjataan mahdollisimman pian ja pelikokemus paranee kaikille.

Miksi tämä juuri sinua hiertää et ole kokeillut betaa, etkä testannut peliä ja silti olet täällä jatkuvasti valittamassa. Harmittaako sua oikeesti, että ihmiset tykkää tästä pelistä ja ovat valmiita siitä maksamaan? En minäkään käy haukkumassa pubg sen ketjussa, vaikka aihetta siihen olisi paljon vaan annan sinun keskustella siellä yksinäsi.
Jos sopii niin pysytään enemmän aiheessa ja puhutaan vähemmän minusta. Mutta nyt kun kysyt niin tämän kerran menen sen verran offtopic ja avaan että minua hiertää lähinnä se kun forkalla puhutaan pehmosia, oli aihe mikä hyvänsä. Ja jos ei edes toisen korjauksen jälkeenkään oteta onkeensa vaan sama paskan jauhaminen vaan jatkuu niin kyllä minä sellaiseen saatan tarttua ihan intona. Väärän tiedon levittämisestä tulee näppylöitä, ei niin pidä tehdä! Se on oikeastaan jopa valehteluun verrattava asia.
 

Alqimus

Active Member
Nyt puhut siinä mielessä höpöjä, että ei meille pelaajille ole luvattu missään paljonko ne serverin hz:t on. Betat on sitä varten, että asioita testataan ja sen pohjalta muokataan peliä. toki se on tavallaan myyntikeinokin, mutta sehän ei ole sen pohjinmainen tarkoitus.

Missä muuten on sanottu faktana, että niitä on pudotettu rahallisista syistä? Vai syylistytkö foorumeilla valehteluun?

Edit. ja tämä tästä en jaksa asioistasi kanssasi vääntää, Huvittaa vain yrityksesi mustamaalata tätä peliä jatkuvasti tässä ketjussa milloin mistäkin syystä.

Peli on ollut ulkona tyyliin viikon. Katsotaan miltä se näyttää parin viikon päästä. Tällä hetkellä asiat toimivat kuitenkin ihan ok ja kyllä korjattavaakin on.
 

Gimble

Well-Known Member
Nyt puhut siinä mielessä höpöjä, että ei meille pelaajille ole luvattu missään paljonko ne serverin hz:t on. Betat on sitä varten, että asioita testataan ja sen pohjalta muokataan peliä. toki se on tavallaan myyntikeinokin, mutta sehän ei ole sen pohjinmainen tarkoitus.

Missä muuten on sanottu faktana, että niitä on pudotettu rahallisista syistä? Vai syylistytkö foorumeilla valehteluun?

Peli on ollut ulkona tyyliin viikon. Katsotaan miltä se näyttää parin viikon päästä. Tällä hetkellä asiat toimivat kuitenkin ihan ok ja kyllä korjattavaakin on.
Miten niin höpöjä ja mihin valehteluun? En ole miestäni väittänytkään faktana, että niitä on pudotettu rahallisista syistä vaan toistin vain spekulaatiota siitä mitä Drit0r toi esille yo. 20 Hz videossa. Siinä joko voi olla perää tai olla olematta mene ja tiedä, selvästikin kuitenkin jotain perää on asiassa ja korjauksia on tarpeen peliin tehdä. Yritin kyllä kirjoittaa siten että nokkelimmat siitä huomaa etten pidä asiaa aivan varmana. Pahoittelut siitä jos oli epäselvästi artikuloitu!

Edit. ja tämä tästä en jaksa asioistasi kanssasi vääntää, Huvittaa vain yrityksesi mustamaalata tätä peliä jatkuvasti tässä ketjussa milloin mistäkin syystä.
No jos todella et halua niin aloita nyt vaikka siitä ettet koita laittaa sanoja minun suuhun. Sitten voisit tosiaan keskittyä enemmän vaikka aiheeseen ja vähemmän minuun jos sopii, onko liikaa pyydetty?
 
Viimeksi muokattu:

Zod

Active Member
Tuossa Ace:n mietteitä siitä mikä mättää tällä hetkellä Black Ops 4:ssa.

Tuo mitä mainitsee esim spawneista koskien mm. TDM pelimuotoa on kyllä helppo allekirjoittaa. Ne pelit mitä itse pelasin niin kyllä niissä jo kerkesi huomaamaan, että Spawnit kusee pahemman kerran. Ja mitä etukäteen pelkäsinkin eli graple hook kaveri todellakin kerkesi jo aiheuttaa vitutusta. Scorestreakit on aivan liian tehokkaita. Hellstorm ohjuksella saat aina vähintään kolme tappoa, Attack Chopperia ei kannata edes yrittää alas ampua jos et halua kuolla turhaan. Cold Blooded perkistä ei ole mitään hyötyä nykyisellään sillä AC kyllä ampuu sut kun yrität sitä tuhota vaikka sulla on se Cold Blooded käytössä tuon takia ei paljoa huvittanut enään ammuskella sitä alas ja auttaa teamiä tällä tavoin mielummin menin vain johonkin rakennukseen suojaan odottamaan että AC häipyy. Ne specialistit olisi pitänyt pitää sellaisena kun ne oli Black Ops kolmosessa eikä antaa niille ylimääräisiä voimia kuten reactor corea, koiraa tai kilpeä tietysti ilman sitä seinäjuoksua.

Kävin vielä tänään kokeilemassa peliä kaverilla ja ei edelleenkään tullut mitään ostohaluja. WW2:ssa jaksoin pelata master prestigelle asti ilman mitään kyllästymistä, mutta tätä en kyllä jaksaisi edes ensimmäiselle prestigelle. Kyllä tämä on surkein Codi mitä on tullut pelattua näin TDM pelaajan näkökulmasta katsoen mikään muu ei kiinnosta.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Kävin vielä tänään kokeilemassa peliä kaverilla
Hetkinen, eli et ole tosiassa peliä pelannut kaverilla kokeilua enempää? Tarinaa riittää silti seinäksi asti.

Kyllä tuon kopterin ammumme aina alas, eikä tuo liaanikaveri mikään ihmeiden tekijä ole sekään. Luotiin tippuu siinä missä muutkin. MItä tulee spawneihin, vaihtuvat ne pienissä kentissä alinomaan horotuksen pysyessä minimissä. Score Striket ovat tehokkaita, mutta pommitusten osalta suojaudutaan tehokkaasti menemällä sisätiloihin. Kääntävät peliä hyvin ketjutettuna aivan viime metreillä suuntaan jos toiseen.

Tasolla 54 mennään kohti ensimmäistä prestigeä. Nälkäisenä.
 
Viimeksi muokattu:

aeNVee

Active Member
Hetkinen, eli et ole tosiassa peliä pelannut kaverilla kokeilua enempää? Tarinaa riittää silti seinäksi asti.

Kyllä tuon kopterin ammumme aina alas, eikä tuo liaanikaveri mikään ihmeiden tekijä ole sekään. Luotiin tippuu siinä missä muutkin. MItä tulee spawneihin, vaihtuvat ne pienissä kentissä alinomaan horotuksen pysyessä minimissä. Score Striket ovat tehokkaita, mutta pommitusten osalta suojaudutaan tehokkaasti menemällä sisätiloihin. Kääntävät peliä hyvin ketjutettuna aivan viime metreillä suuntaan jos toiseen.

Tasolla 54 mennään kohti ensimmäistä prestigeä. Nälkäisenä.
Kyllä mä pystyn pelin omistavana allekirjoittaan lähes jokaisen noista väitteistä. Vaikka tämä onkin paras COD vuosiin niin kyllä tätä silti kritisoida täytyy voida. Spawnit kusee tosiaan lähes jokaisessa pelimuodossa, ja noissa scorestreakeissa ei ole mitään järkeä. Attack chopper ottaa tosiaan olikohan 4 vai 5 ohjusta vastaan, se kävelevä hämähäkki varmaan saman verran ja ne liikkuvat joukot ei putoa yhteen täyteen lippaalliseen. Varsinkin HC-puolella nämä streakit on aivan mahdottomia pudottaa pois taistelun keskellä. Myös nuo hahmojen omat 'supervoimat' on aivan hölmöjä ja rikkovat vain balanssia pelikentällä. Mä pelaan vielä yleensä täydessä partyssa, voin kuvitella kuinka nuo tuskastuttavat yksin pelaavaa...

Nerffausta tarvis ja Treyarcin tietäen, eiköhän siellä aika pitkälti pelaajan kokemusta kuunnella.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Nerffausta tarvis ja Treyarcin tietäen, eiköhän siellä aika pitkälti pelaajan kokemusta kuunnella.
Eiköhän siellä perinteisesti balanssia tavoitella vielä pitkään. Itse pidän noista superkyvyistä ja myös Score Strikeistä. On mitä tavoitella jokaisessa pelissä (pelaan TDM ja Killconfirmedia).
 
Ylös Bottom