Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Saako mistään säädettyä kaverin puheen voimakkuutta?

Ps3:sen oma headset ja ulostulona on oletusjärjestelmä eli muitten puheet kuuluu kajareista/kuulokkeista ei headsetistä. Ei tarttee kuulokkeitten alle tunkea koko mikkiä ku riittää et kaulalla pitää.
Mw2:ssa kuulu ja sain muistaakseni säädettyä voimakkuutta, tässä en ole löytäny.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Laittaa pelin ääniasetuksista muita ääniä alemmas ja voice volume täysillä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jääks noist monta matsia taltee? Tänää tuntu että kaikki toimi niinkuin pitää, ja tuli 21-0 rundi. Oli kyl melko wtf fiilis, normaalisti hyvä ku 1:1 tapoissa pääsee. Tosin gun chopper avitti pikkasen jonka sain munkilla care packagesta :P
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Voice volume on pelissä olevien hahmopuheiden äänentaso, ei mikkien. Sen sijaan laita master volumea pienemmälle ja tv/vahvistimen tasoa isommalle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

***** mitä paskaa :mad: Kun tätä pelasin äske noin 2h (= ränkytin valikoissa) koneella, koko ajan kun pääs peliin tuli crashi yms, niin miten tää toimii konsoleilla? Ei oo kivaa kattoo kun Fps lagii ekat 5 min pelistä kaikilla servussa, ja sitte loput 2 min voit pelata. Sitte mappi vaihtuu -> Peli jäätyy :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

zombi modessa ikävä bugi..pelattiin 24 levelille ja seuraava kierros 15 levelille niin se paras leveli ei jää sinne vaan aina kun pelaat kierroksen niin se tulos näkyy taululla..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

niin miten tää toimii konsoleilla?

Hyvin toimii. Satunnaista lagia ilmenee ja väliin on ongelmia koko partyn heivaamisesta peliin. Pääosin kuitenkin peli-illat jäävät vankasti plussan puolelle ja hauskaa on, kuten eilen taas Suomi-tiimin viedessä jokaisen pelatun hardcore-matsin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Meikäläisellä sama homma, tällä hetkellä Care Package pitää jättää ottamatta Valkyrien osuessa kohdalle. Youtubessa ihmiset ammuskelee taivaalle toiselta puolelta kenttää, mutta meikäläisellä räjähtää aina naamalle. Olen yrittänyt ampua L1:n kanssa ja ilman, aina räjähtää naamalle. Olen kokeillut laukausta R1 pohjassa ja näpäyttämällä, aina räjähtää naamalle.

Ehkä kyseessä on aivan liian hienoa teknologiaa meikäläiselle.

Päivitystä odotellessa, jossa mielellään sitte korjattas kaikki muukin mikä mättää. Täytyy itekki pistää sitte vaikka paketti jakoon mikäli sattuu valkyriet omalle kohalle :D...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pari bonus clippiä taas! Ja älkää ottako liian tosissaan, me tiedetään kyllä, että nämä tapot ovat niiiiiiin tuurilla saatuja kuin vain voi olla mutta itse pelitilanteessa hymy kyllä nousi huulille kun osuivat! :)

[video=youtube;cIDLWImMsV4]http://www.youtube.com/watch?v=cIDLWImMsV4[/video]
[video=youtube;2LOnWPuM06M]http://www.youtube.com/watch?v=2LOnWPuM06M[/video]
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joo. Tota veteranilla on peli nyt läpi ja täytyy sanoa että oli todella ristiriitainen kokemus. Tarinan ja kenttäsuunnittelun puolesta peli oli hyvä mutta tekninen suoritus kyllä melko karsea.. grafiikka on melkosta suttua ja loputtomien vihollisten havannoiminen on todella hankalaa. Omat mukana juoksevat supersotilaat juoksee miten ja minne lystää eikä damagesta tarvi välittää, Kun oma kaveri kuolee melkein laakista. Pelin tekoäly on kyllä huonoin pitkään aikaan mitä vastaan on tullut.

Useasti tuntui että kohdan läpäisemiseen oli vain yksi ainut keino tai järjestys.. eikä improvisointiin ollut mahdollisuutta. Putkessa juoksemisen fiilis vain lisääntyi.

Verkko peli on sitä samaa totuttua huttua.. Mapit on ihan ok, Lagi hirveä, eikä tämä nyt mitään sen ihmeellisempaa tähän moninpeli sotaan tuo. Jos tuon lagin saavat korjattua tämä on ihan ok.

Tähtäyksestä että Bfbc2 ja Mw2 Täyhtäykseen totuin ns heti ja se tuntui nopeasti hyvältä.. Tätä on nyt neljä päivää tahkottu ja vieläkin on välistä fiilis että Wtf.. Auto täyhtäys heittää välistä ihan minne sattuu ristikon ja tämä yhdistettynä mw2 pahempaan lagaukseen ni välistä peli on todella tuskaa. Ilman auto tähtäystä peli tuntuu paremmalta mutta nano sekunttien refleksit ei riitä jos peli lagaa tällä tavalla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pari bonus clippiä taas! Ja älkää ottako liian tosissaan, me tiedetään kyllä, että nämä tapot ovat niiiiiiin tuurilla saatuja kuin vain voi olla mutta itse pelitilanteessa hymy kyllä nousi huulille kun osuivat! :)

[video=youtube;cIDLWImMsV4]http://www.youtube.com/watch?v=cIDLWImMsV4[/video]
[video=youtube;2LOnWPuM06M]http://www.youtube.com/watch?v=2LOnWPuM06M[/video]

Tuo Tomahawk oli kyllä näppärä, hohhoh ! Mutta niin asiaan.. Olipa kyllä saakelin hyvät S&D -pelit suomiporukalla nyt aamusta/aamuyöstä, huhhu! Ei minkään näköistä lagia, ja peli rullas niinku pitääkin, miksei joka ilta ole samanlaisia pelejä? :p Ainoana miinuksena omalla kohdalla se, että on tuo äänikortti p***ana nii ei päässy osallistumaan keskusteluihin ja läpän heittoon. :(

Mutta anyway, nyt kiitos, kumarrus peleissä olleille! Nyt unta, että jaksaa taas.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa kyllä saakelin hyvät S&D -pelit suomiporukalla nyt aamusta/aamuyöstä, huhhu! Ei minkään näköistä lagia, ja peli rullas niinku pitääkin, miksei joka ilta ole samanlaisia pelejä? :p

Ei voi muuta kyllä sanoa.. Oli hemmetin hyvät pelit koko yön! Kiitos oikeasti kaikille pelaajille ja jatketaan ensikin yönä!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko sanoa että ei tämä black ops voita MAGia verkkopelissä. Melkein joka toinen matsi katkeaa tai lagaa hirveästi. Yksinpeli on ihan ok mitä nyt olen päässyt etenemään, on aika tiukkoja paikkoja ajoitellen kun veteran tasolla yrittää, mutta niin se pitääkin olla.
Enköhän minä tätä silloin tällöin myös verkossakin pelaile, mutta MAG pitää silti kiistattomasti konsoli verkkoräiskintöjen kuninkuutta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko sanoa että ei tämä black ops voita MAGia verkkopelissä. Melkein joka toinen matsi katkeaa tai lagaa hirveästi. Yksinpeli on ihan ok mitä nyt olen päässyt etenemään, on aika tiukkoja paikkoja ajoitellen kun veteran tasolla yrittää, mutta niin se pitääkin olla.
Enköhän minä tätä silloin tällöin myös verkossakin pelaile, mutta MAG pitää silti kiistattomasti konsoli verkkoräiskintöjen kuninkuutta.


En tiedä mutta grafiikka tässä on yhtä paskaa kuin MAG:ssa tai BFC2:ssa.

Onko kukaan muuten kokeillut Python revolveria Acog tähtäomellä? :o :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko sanoa että ei tämä black ops voita MAGia verkkopelissä.

Omasta mielestä taas voittaa, jaksoin itse pelata 5min. MAGia verkossa ja peli myyntiin. Mutta nämäkin ovat makuasioita, turha niitä täällä kailotella. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Omasta mielestä taas voittaa, jaksoin itse pelata 5min. MAGia verkossa ja peli myyntiin. Mutta nämäkin ovat makuasioita, turha niitä täällä kailotella. :)

Sori että jatkan, mutta että oikeen 5minuuttia hellurei sanon minä. MAG on ehdottomasti peli mikä vaatii vähintään 10 tuntia avautuakseen kunnolla.

Turha silti Black opsia on MAGiin verrata, kummatkin ovat täysin erilaisia pelejä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko sanoa että ei tämä black ops voita MAGia verkkopelissä. Melkein joka toinen matsi katkeaa tai lagaa hirveästi..
Olen ihan samaa mieltä. MAGissa lagaa joka ainoa peli.

Ilmeisesti pahimmat lagit BO:ssa johtuu siitä että peli tallentaa tilastoja jatkuvasti. Treyars on tietoinen asiasta ja tutkii.
Kaipa ne tuon puukonkin sitten korjaa. Ymmärrän kyllä että kun tullaan samaan oviaukkoon tai nurkan takaa vihollisen kanssa vastakkain vedetään puukko, mutta kun tullaan käytävässä ja väliä on sellainen 5 metriä niin kyllä usein nähdään "lentävä lapualainen". Teräsmies asennossa teleporttaava vihollinen jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Miten sen yksinpelin viidennen (?) maan voi vetää veteraanilla? Siis sen kohdan, missä mennään alamäkeen ja siellä vilisee vihuja.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin loistava moninpeli on, että en ole vielä pitkälle raaskinut yksinpeliä edetä. Sitten moninpeliin kyllästyttyäni aloitan yksinpelin tahkoamisen kunnolla.

Negative
Moninpeli eilenkin 3tunnin ajalta jumitti koko koneen 3krt. Vaati totaalisen uudelleen koneen käynnistämisen. Yhteys menetettiin hostiin tulee randomilla, eilen 1-2krt 3tunnin aikana. Ainoastaan tuo koneen jumittuminen harmittaa, kun siinä menee kaikki pisteet, jotka on kerennyt kertymään sulle matsista. Onko kellään vastaavaa ilmennyt? :eek:
 
Ylös Bottom