Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä ihmeestä te ootte keksiny nää yhteys ongelmat? Nyt on 8h pelattuna ja ei yhtään lagia.. Ainoastaan hostit on vaihtunut ehkä noin 5 kertaan ja silloinkaan ei ole laginut.. Niin ja mulla on 1megan netti... MW2 lagi todellisuudessa enemmän kuin tämä.

Peli on muutenkin ehkä paras COD tähän mennessä, kaikki Nuket, tuubipelleilyt ja sen sellasseet on hävinnyt nettipelistä ja pelaaminen on taas mukavaa. Aseissakaan ei ole mitään superasetta tyylin MW2.. Ja kaikista paras on tää ostosysteemi ettei kaikki noobipoijat avaa kaikkia kerralla nyt mulla on ainakin säästössä n25 000 rahaa jolla sais mitä vaan mutta ei vielä ole tarpeellisia vastaan osunut.. Omia lempiaseita on nyt Galil ja Dragunov niillä on mukava mättää. Uusi pistesysteemikin on tehnyt Dominationista Dominationin jossa kaikki yrittävät pikkuhiljaa cäppiä lippuja alkuun ei kukaan tuntunu niitä cäppivän mutta kyllä se nykyään menee.

Yksipelin loppuratkaisu on...
... todella outo sillä, Reznovia ei olekkaan olemassa
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Yksipelin loppuratkaisu on...
... todella outo sillä, Reznovia ei olekkaan olemassa

Vastaan spoileriin spoilerilla. Jos et yksinpeliä ole pelannut, ÄLÄ lue sitä.
Jos tarkkoja ollaan: Reznov OLI olemassa, mutta kuoli joskus johonkin (unohtunu jo). Herra edusti myöskin W@Wissa parhaita puoliaan. (En ole varma tarkoititko sen niin kuin ymmärsin, mutta tuossa oma vastaus.)

Ja muuta settii:
Kössi-setähän on taas runoillut. Ikävä ollut taistelukentillä herraa :(. Mulle ilmeisesti tullut "parempi" versio pelistä. Okei, kyllähän peli välillä jättää ns. pyörteeseen ( Waiting for other players... ) ja joskus tulee typerä töpseli. Nuo ovat kuitenkin ongelmia, joiden kanssa pystyn elämään. Huippu peli, aina kun toimii. Nykyään jopa suhteellisen hyvin.

No joo. En jaksa kirjailla enempiä

MuiSi!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla on samanlainen pelilevy ku kössillä, jäätyy 3x tunnin aikana vähintään waiting for players ruutuun:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Periaatteessa kyllä ihan oikeaa pelaamista.Eihän se ihan normaalia ole jos vihollinen on häviöllä esim.146-24 ja vihollisen parhaalla on tappoja jotain 100.Sattu olemaan mun puolella pari sen kaveria jotka aina synnyttyään juoksivat sen luo et on helppo ampua suoran tms.päästä.eikä näillä kavereilla ollut muistaakseni yhtään tappoa itsellä,olivat vain ja ainoastaan tapettavana!Niin ja on niitä tactical horojakin ollut mukana välillä.Minun mielestä tämä on muiden peli ilon pilaamista kun ei pelata reilusti ja olen päättänyt reportoida näistä pelleistä välittömästi kun huomaan olevan siihen aihetta!Toivottavasti tämä valaisi asiaa pellervollekin:)

Mut tostahan tuli voitto siis sulle, eikös se oo se tärkein. Mulle on ihan sama. jos vihut on niin urpoja et ei edes yritä vallata lippuja, otetaan sit helppo voitto. Se mikä siinä kannattaa muistaa on se, ettei lähde väkisin rushimaan ja ettimään niitä vihuja, koska sitähän ne just odottaa. Ottaa pari lippua haltuun ja teltta pystyyn, mikäli vastustaja ei pelaa peliä niin ku pitää. Tällasia pelejä ei oo itelle kyl montaa tullu vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaan spoileriin spoilerilla. Jos et yksinpeliä ole pelannut, ÄLÄ lue sitä.
Jos tarkkoja ollaan: Reznov OLI olemassa, mutta kuoli joskus johonkin (unohtunu jo). Herra edusti myöskin W@Wissa parhaita puoliaan. (En ole varma tarkoititko sen niin kuin ymmärsin, mutta tuossa oma vastaus.)

Vielä aiheesta (spoileria!)..
Eikös Reznov kuitenkin ollut "hengissä" ainakin siihen asti kun tyypit karkasivat vankileiristä? Ja siitä eteenpäin homma oli päähenkilön "mielessä"..

Oldmanin (mun lempinäyttelijä!) Reznov oli/on jotenkin tosi mielenkiintoinen henkilö ja tavallaan hauskaa että hahmo oli kahdessa aika erilaisessa pelissä (noh "erilaisia"..). Mutta ehkä Reznov vielä palaa, koska ei kai sen kuolemaa tavallaan suoraan näytetty (eli "what if..")...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mullahan se yks "kaiken korjaava" päivitys tiputti NATin moderateksi ja se alkoi olee viimeinen niitti. Ei oo sen koommin tullut yli kymmentä peliä pelattua eikä ajan puutteen vuoksi paljo muutenkaan, mitään peliä. Ja jos pelaisin niin en tätä. Jäädytin pelilevyn pakkasessa 10 litran vesiämpäriin joten hetken mielijohteesta en voi tätä edes pelata. Ei se hetkessä sula jos alkais CODi niksat. Tein sen suojellakseni läheisiäni. Syy oli alati kaatuvat pelit ja jäätyilyt. Osa kavereistani ilmeisesti pelaa eri peliä kun sanovat että toimii. Miks mulla ei?

Nii... ja nyt en voi pelata pesukoneellakaan kun sekin jääty eilen. Jäi kuulkaas tahrat lakanoihi... erittäin märkiin lakanoihin. :( Ei kukaan haluais vaihtaa jäädytettyä BOPSia toimivaan pesukoneeseen?

Mullakin kyseinen päivitys pisti moderateksi, mutta ei oo ollut lainkaan ongelmia! Tässä ketjussahan keskustelimme modeemiasetuksenikin läpi, eli ei pitäisi mitään vikaa (kai) olla, joten oletan pelissä olevan! Kuitenkin jännää, että viikon aikana ei ole ollu lagaamisia, kavereiden kanssa partyt onnistuu, ihmeellistä. Ainoa mikä on näkynyt on se valkoinen töpseli joka välillä vilkkuu. Mutta nykyään 9/10 kerrasta sekin vaan kolmisen kertaa vilahtaa ja sitten katoaa, ei haittaa siis! Ainoa mikä haittaa on se, että joka ilta vain tietyt 2-4mappia kiertää kehää ja et pääse mihinkään muualle. Esim. en ollut viikkoon nähnyt Nuketownia ja nyt eilen melkein pelkkää sitä ja WMD:tä. Ärsyttävää kun ei ole tasaista vaihtuvuutta!!!

Tohon pakkasjuttuun en voi sanoa kuin JÄRJETÖNTÄ ja syy on siihen se että tyhmänä menin naureskelemaan asiaa emännän aikana. NYT se suunnittelee myös pakastavansa miun Bopsin kun olen töissä. Voi tätä tämän hetkistä ahdistuksen määrää:D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Typerä kysymys: Onko Party Chat privaatti? eli kuuleeko muut jantterit oman partyn höpinät ja lörinät?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ole. Pistä lobbyssä muut mutelle niin ne muut ei kuule sinua etkä sinä niitä. Pelissä sit selectin kautta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se mikä tekee AK74u:sta ylivoimaisen on sen ehdoton kyky streiffata, mitä AR:llä et voi tehdä edes LW:n kanssa. Kuitenkin samalla ase pysyy rekyylittömänä ja haastaa rangellaan jopa snipan one-shotit. Täysin naurettavaa, mutta silti rakastan AK74u:ta. Niin ja pikku-AKassa on kans nopeampi ADS kuin missään AR:ssä...

Mutta itse asiaan. Itelläkin alkanu nämä yhteysongelmat vituttaa ihan oikeasti, sillä kun pelaan, ei talossa saa olla kovin nuoria kanssa ihmisiä kuulemassa puheitani, jossa uhkaan tehdä vaikka mitä ikävää pelintekijöille. Uusin päivitys ei oikeasti korjannut mitään. Pelit jäätyvät käytännössä AINA, kun olet hosti. Peli kaatuu usein myös waiting for players skriiniin. Ja pelit lagaavat uuden päivityksen myötä aina. Ihan sama oliko mokkula vaikko 100/10, lagi on anteeksi antamaton (kyllä, olen testannut). Otetaan tässä nyt esimerkiksi Halo Reach ja meidän kännilanit, jossa Halot eivät laganneet missään vaiheessa ollenkaan, mutta kun kävin muutaman pelin pelaamassa Codia, oli yhteydet keltaisella jokaisessa pelissä. Ottaen vielä huomioon, että Codin kaltaisissa peleissä lagin ON OLTAVA MINIMAALINEN, jotta se antaa edes vähän samat lähtökohdat kaikille. Yksi kuti kun tappaa, niin yleensä se joka ampuu ekana voittaa ja kun näet toisen pelaajan kaksi sekuntia myöhemmin, ehtii hän jo tappaa sinut ennen kuin ehdit tehdä mitään (ellei peli arvo hienon flinch-ominaisuudeen ansiosta voittajaa toisin).

Ja se on kans pakko kysyä, että miks tähän peliin on jokaiseen mappiin pitänyt pistää lentäviä raketteja, junia, perhosia, leijuvaa valkotöhnää jne? Onhan se nyt selvä, että kun pojilla ei riitä taito tehdä noita kunnolla niin FPS on siellä 10-20 paikkeilla. 10 FPS ja lagi <3

Mitä noihin domibuustereihin tulee, on se syy miksi itseä ei jaksa objektive pelimuodot kiinnostaa. Tänään pelasin kolmisen peliä demolitionia Ninja pron saamisen toivossa ja käytännössä jokainen peli voitettiin oman mahtavuuteni vuoksi. Olin jokaisessa pelissä ainoa, joka pläntti pommeja (olen paras). Sen sijaan yhden pelin aikana tuli aina se kolmisen chopper gunneria ja pari koirapartiota myöskin. Koomisinta oli, että silti niitä tappoja satoi aina se +60, mutta toisaalta KD oli hyvällä säkällä max 2. Toki siellä servulla oli sitten näitä 10.00 KD:lla vetäviä junnuja, jotka saivat kyllä hyvän KD:n, mutta siihen se sitten jäikin. Varmasti moni saman huomannut tajuaa, miksei ne motion sensorit ja koirat ehkä sovikkaan tähän peliin.

Toinen mikä tuolla publalla ärsyttää vielä enemmän on nämä röntgenlasi_100.1_kuulokemikki_näppishiiri_heliumit. Toki suurin osa näistä lienee suomalaisia (ainakin prosentuaalisesti verrattuna pelaajien määrään/maa), mutta noi näppishiiriX:t on levinny kuin syöpä muihin maihin Codi pelaajien keskuudessa. Miks pitää pelata konsolilla kuin se olis PC?

CoD3 ostin, totesin sonnaksi ja myin pois. WaWia en edes ostanut. Tämän piti olla "se peli" Treayrchilta, mutta ei. Eipä tarvi heidän tulevaa Codia ostaa. Sen sijaan IW:n Codin ostan varmasti. Ainakin toimii. Ilman näitä jäätäviä bugeja ja lageja olisi peli varmasti paljon pelattavampi. Toisaalta, ei mulla oo muutakaan elämää eikä peliä johon turvautua, niin kai mun on vaan pakko tuhlata mun säälittävää elämää tän parissa, *****.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä sen tietää jos joku vetää näppiksellä ja hiirellä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä sen tietää jos joku vetää näppiksellä ja hiirellä?

Näppistä ja hiirtä ei saa nykyvempaimilla pelikäyttöön pleikkarilla, jonkun kurahiiren kyllä saa. Näytöstä näkee, kuinka tähtäys haparoi ja on epätarkka.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sattuisko kellään olemaan ideoita / ehdotuksia tohon mun ongelmaan?! Auttaiskohan pelitiedoston poistaminen kenties jotain? Ja tuskin kovalevykään voi rikki olla ku gt5:n peli asentui moitteettomasti eilen illalla... :eek:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Omalle kohdalle osui varsin lagiton versio pelistä. En tietenkään itse ole host migrationeilta ja connection interruptedeilta. Mutta tänään jälkimmäinen esiintyi neljässä viidestä pelistä. Ja jokaisessa matsissa oli lähes täydellistä peliä (eli reilusti enemmän kuolemia kun tappoja kun pelasin TDM liittyen contractiin). Johdon kuvan ilmestyessä ruudulle tuli kyllä mielenkiintoisia ärräpäitä manailtua sitä paskiaista kohtaan joka lähti pelistä kesken kun ei kestänyt sitä että kuoli.. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ja se on kans pakko kysyä, että miks tähän peliin on jokaiseen mappiin pitänyt pistää lentäviä raketteja, junia, perhosia, leijuvaa valkotöhnää jne? Onhan se nyt selvä, että kun pojilla ei riitä taito tehdä noita kunnolla niin FPS on siellä 10-20 paikkeilla. 10 FPS ja lagi <3

Voisikko vähän tarkentaa mitä oikein haet takaa tolla et mappeihin lisätään koristeeksi juuri jotain junia ym.? Ja mitä tarkottaa "FPS on siellä 10-20 paikkeilla. 10 FPS ja lagi <3" vai enkö vaan ole perillä jostakin pelin omasta "slangista"?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Voisikko vähän tarkentaa mitä oikein haet takaa tolla et mappeihin lisätään koristeeksi juuri jotain junia ym.? Ja mitä tarkottaa "FPS on siellä 10-20 paikkeilla. 10 FPS ja lagi <3" vai enkö vaan ole perillä jostakin pelin omasta "slangista"?

Itsekin pidän kentissä olevista rekvisiitasta. Tuovat hiukan elämää muuten hiljaisiin kenttiin. Jotkin ovat myös taktisia esim. Launchin raketti.

Tuo "FPS 10-20" luultavasti viittaa, että FramesPerSecond on 10-20 eli ruudunpäivitys on selvästi alempana kuin normaalisti.

Mitä enemmän "roinaa", sitä todennäköisemmin se saattaa vaikuttaa kentän sulavuuteen, kun ympärillä tapahtuu normaalien räjähdysten lisäksi kaikenlaista muuta liikettä.

Tässä en ole nyt varmaan kuukauteen koskenut koko peliin, kun on ollut muuta pelattavaa ja näemmä ongelmat ovat vieläkin olemassa. Tässä nyt odotellaan sitä "OIKEAA kaiken korjaavaa päivitystä" ennen kuin taas mennä mittelöihin mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä on surkea grafiikka on tässä pelissä. Vaikka ei se tietenkään kaikkea tarkoita mutta ei siinä asiassa ainakaan saisi ottaa takapakkia?! Call of Duty 3:kin oli paremman näköinen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllähän noi host migrationit ja jopa töpselit vielä jotenkin kestäs, mutta kun noin kerran tunnissa peli jäätyy "waiting for other players" ruutuun ja siitä pääsee pois ainoastaan sammuttamalla pelin XMB:stä joka taas jostain syystä boottaa koko pleikan.
Eilen tuohon kyllästyneenä menin pelaamaan MW2:sta ja sain vielä yhden kaverinkin mukaan. Oli muuten mukava pelata domia, kun ei mitään pätkimistä eikä lagamista ollut. Yksi matsi pelattiin keltaisilla pingillä ja se oli jotain bopsin tasoista. Taisin pelata noin 4 tuntia MW2:sta ja kerran tippu partystä toinen pois ja kerran tais tulla host migration joka sekin onnistui.
Voi elämä kun bopsin aseet ja kartat saisi tuon MW2:n pelimekaniikkaan/nettikoodiin...

Kössi, sua on jo ikävä. Sulata se sanko ja anna popsille vielä mahdollisuus... ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Näppistä ja hiirtä ei saa nykyvempaimilla pelikäyttöön pleikkarilla, jonkun kurahiiren kyllä saa. Näytöstä näkee, kuinka tähtäys haparoi ja on epätarkka.

En tiedä onko 100e hiiri "kurahiiri", mutta kyllä ne ainakin arvostelujen ja videokuvan perusteella vaikuttavat todella hyviltä, varsinkin oikeilla asetuksilla. Olihan ne hyviä aikoja Livessä CoD2:n aikoihin, kun kuulokkeet ja hiiret olivat vielä historiaa. Enkä nyt tarkoita, että kuolen publalla "vain ja ainoastaan" hiiridydeihin. Mutta kyllähän tolla hiirellä on helpompi mennä esim proneen kuin DS:lla ja tietty tähtäys on täyttä kiimaa. Mun mielestä PS3:a kuuluu pelata dualshockilla ja sillä sipuli.

karbaasi, juurikin näin. Ei mua sinänsä haittaa noi yhtään, mutta jos ne tehdään toimivuuden kustannuksella, niin silloin haittaa. Tosta taktisesti tosin en menis ihan takuuseen. Sama olisi sanoa, että Gears of War 2:n siinä yhdessä mapissa missä alkaa satamaan paskapalloja joihin kuolee kesken rundin ellei ole sisätilassa, olisi jotain taktista. Lähinnä se vaan lisäs sitä, että kuka ehtii eka kämppiin sisälle.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Korkea hinta, makeet sponssaukset/mainonnat ja "puolueettomat" arvostelut tekeekin hiirestä voittamattoman. Miksi menee "tosi hyvin" proneen, tuskinpa se hirveän vaikea on tattia pitää pohjassa samalla kun tähtää. :confused:
Mulle ainakin vielä näiden vekottimien tason perusteella ihan sama pelaatko hiirellä, padilla, ratilla vai bongorummuilla koska et saa siitä mitään etua. Kyllä mullekin naurettiin codissa pc-puolella kun käytin padia publamatseissa, ihme kun sieltäkin ei pistetty paskaa niskaan "koska en käytä välineitä joita peli tukee".
En ymmärrä näitä jotka kehuu pleikkari-hiiren maasta taivaisiin vaikkei ole mitään henk.koht. kokemusta(ei, en tarkoita että itse olisin kokeillut) sen käytöstä tai kuunnellut palautetta kymmeniltä sen (oikeilta)käyttäjiltä/kokeilijoilta.

Muuten, miksi samat naamat valittaa jatkuvasti pelin host migrationista jne.? Kyllä tiedetään ettei se toimi. Ymmärrän jos esim. päivityksen jälkeen tullaan vihoittelemaan asiasta, mutta jokatoinen päivä. :confused:

Tiedoksi;
Gamestop maksaa pelistä 30€ käteisenä! Ja jos höveliksi käyvät, tarjoavat 38€ lahjakorttia ko. kauppaan peliä vastaan. Ihan hyvä diili omasta mielestä, kun eihän toi peli kuitenkaan toimi. :)
 
Ylös Bottom