Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkohan se Battle Royale mappi tulossa?
Todella hyvä fps-peli. Tätä on tullut viimeisten kuukausien aikana hakattua netissä aika aktiivisesti. Oon yleensä aika surkee tälläsissä peleissä, mutta nyt kun oon pelannu enemmän, niin en oo aina siellä listan viimesenä matsin jälkeen. :- D
Olikos tässä kampanjassa split-screen -mahdollisuutta, kuten aiemmissa osissa?Tän yksinpelistä voisitte tehdä pelailun kanavallenne.. Kun kestoltaan vaan sen 5-6 tuntia kestää vaan..
Aikaisemmin oli huhua tammikuun viimeiselle viikonlopulle, koska Super Bowl, mutta luultavasti season 2 tulee. En ihmettelisi vaikka traileri siitä julkaistaisiin tänään.Onkohan se Battle Royale mappi tulossa?
Vastataan nyt itselle, ja miksei muillekin epätietoisille: ei ole split screeniä. Kauppaan saapi siis jäädä. Ehkä sitten joskus muutaman vuoden päästä jos suvaitsevat laittaa hyvään alennukseen.Olikos tässä kampanjassa split-screen -mahdollisuutta, kuten aiemmissa osissa?
Mikä jäi ongelmaksi sinulla?Oliko tähän jotain ratkaisua vai pitääkö odottaa vain uutta päivitystä?
Pelin uudelleen asentaminen ei poistanut ongelmaa
Siis jos valitsee sen kyllä, niin aloittaa nolla tasosta pelaamisen siihen saakka, kun päivitys tulee ja korjaa asian, jos nyt olen oikein asian ymmärtänyt.Mikä jäi ongelmaksi sinulla?
Ei nollaannu korjattu jo. Hetkeen päästä palauttivat kaikki statsitkin. Levelit ja aseet eivät nollaantuneet ollenkaan vain statsit hetkeksi.Siis jos valitsee sen kyllä, niin aloittaa nolla tasosta pelaamisen siihen saakka, kun päivitys tulee ja korjaa asian, jos nyt olen oikein asian ymmärtänyt.
Ei valinnalla ei lähde ollenkaan käynnistämään peliä.
Piti pelata yksi matsi nopeasti ja peli ilmottaa vasta moninpeliin mennessä, että lataappas vajaan 30 gigan paketit ensin...
![]()
God Fucking Dammit - Cartman GIF - South Park Eric Cartman God Fucking Damnit - Discover & Share GIFs
Click to view the GIFtenor.com
Sieltä se taas pamahti 51 giganen päivitys. Mikä näissä oikein on, kun on näin perkuleen isoja aina ja sisältöä ei tunnu kuiteskaan kauheasti tulevan?