Call of Duty: Modern Warfare 2019

janneus

Active Member
Mun mielestä nuo kaksi ei ole vertailtavissa. Toinen hyvä ja toinen ripulia.
On ne siinä mielessä et molemmat oman "cod sarjansa" (blopsit / mw:t) pienimmät mapit ja näin ollen edustavat parhaiten sitä "sekoilua kymmenen neliön kartoissa" minkä aikaisemmin mainitsin. Mukavaa että sinä pidät edes toisesta.

Poochie

Active Member
Jos muuten tulee tietoa, että joku tarvitsee snipua johonkin jengiin, niin tulen ilomielin kokeilemaan, jos kelpaa. Privassa voi laittaa vaikka viestiä.

vilsson

Member
Tuntuipa pelaaminen hirveältä munaravilta nyt päivityksen jälkeen kun viitisen erää tuli testattua. Joka suunnasta tuli kuulaa ja kuolo korjasi varmaan suhteella 0,25 normaalisti sen ollessa 1,00 pinnassa. Tiedä sitten sattuiko vain huono tuurikin ja se vaikutti osaltaan, kun joka kerta olin ihan ylihyvässä porukassa mukana heittopussina ja joukkuekin otti vielä pataan. Hävittiin kaikki pelit, joista kaksi päättyi siihen että porukka alkoi lähteä kesken kaiken. Loppuu maku nopeaa kun pitää pelata omaa tasoa paljon parempien vastustajien kanssa.

Yhtenä uutena kenttänä kerkesi tulla vastaan vanhana pohjana tuttu Crash. Ei ollut aikoinaankaan suosikki eikä tuntunut nytkään oikein hyvältä. Aivan liikaa lisää suojia, nurkkia, ovia, ikkunoita ja muita kyttipaikkoja täynnä kuitenkin pienessä alueessa. Spawnit tuntui tuossakin siltä että koko ajan oli joku jo selässä heti senkin jälkeen kun itse synnyit.

Uusia aseitakin näyttäisi aukeavan saatavaksi jos jaksaa pelata (ja paljon). Kahisevalla näyttäisi saavan nekin nopeampaa auki taikka ihan hetikin.

Kipe_

Member
Alkaa tympimään nuo jatkuvat päivitykset, älyttömän kokoisia ja hitaasti ps4 asentaa ne.

Tänää löin pleikkarin tulille, v1.10 patch jotain 15gt. Parin tunnin päästä tulin katsomaan takas niin kaikki ok ja peli auki. Peli ilmoittaa että nyt pitäisi ladata v1.11 patch, kokoa vain pari gigaa mutta kopioiminen/asennus todella hidasta pleikkarilla..

Ylös Bottom