Ketunloikka
Active Member
Alkaa nyt kyrpimään noi missionit. 3 eri missionit näyttää, että olen saanut esimerkiksi stun hiteistä 30/30 mutta ei pääse seuraavaan vaiheeseen vaan on jumissa tossa. Välissä kaikki nollaantuu ja alkaa alusta ynm..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo huomasin saman eilen. Alkuperäisessä MW:ssä oli noobtube kranaatinheitin ja nyt sitten RPG! Mistä näitä urpoja sikiää?!Porukka alkanut spämmäämään RPG:llä ihan tosissaan noissa pikkumapeissakin, en oikein tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle touhulle
Muistan kyllä elävästi kuinka tuota RPG spämmäystä tapahtui jo Mw3ses.Joo huomasin saman eilen. Alkuperäisessä MW:ssä oli noobtube kranaatinheitin ja nyt sitten RPG! Mistä näitä urpoja sikiää?!
Porukka alkanut spämmäämään RPG:llä ihan tosissaan noissa pikkumapeissakin, en oikein tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle touhulle
Joo huomasin saman eilen. Alkuperäisessä MW:ssä oli noobtube kranaatinheitin ja nyt sitten RPG! Mistä näitä urpoja sikiää?!
Muistan kyllä elävästi kuinka tuota RPG spämmäystä tapahtui jo Mw3ses.
Noin 10 tuntia pelattuna ja kahta kenttää olen päässyt kokeilemaan kumpaakin vasta kertaalleen (Arklov Peak ja St. Petrograd).
Cod mw 2019 Peliseuraa vailla.
Itse pelaan ps4.
Psn lex rollinen
Tulevan Battle Royale -pelimuodon speksit vuotaneet. Sieltä löytyy mm. 200 pelaajaa.
Lähde: https://www.psu.com/news/call-of-duty-modern-warfare-battle-royale-leaked-perks-maps-modes-and-more/