Ketunloikka
Active Member
Alkaa nyt kyrpimään noi missionit. 3 eri missionit näyttää, että olen saanut esimerkiksi stun hiteistä 30/30 mutta ei pääse seuraavaan vaiheeseen vaan on jumissa tossa. Välissä kaikki nollaantuu ja alkaa alusta ynm..
Joo huomasin saman eilen. Alkuperäisessä MW:ssä oli noobtube kranaatinheitin ja nyt sitten RPG! Mistä näitä urpoja sikiää?!Porukka alkanut spämmäämään RPG:llä ihan tosissaan noissa pikkumapeissakin, en oikein tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle touhulle
Muistan kyllä elävästi kuinka tuota RPG spämmäystä tapahtui jo Mw3ses.Joo huomasin saman eilen. Alkuperäisessä MW:ssä oli noobtube kranaatinheitin ja nyt sitten RPG! Mistä näitä urpoja sikiää?!
Porukka alkanut spämmäämään RPG:llä ihan tosissaan noissa pikkumapeissakin, en oikein tiedä itkeäkö vai nauraa tuolle touhulle
Joo huomasin saman eilen. Alkuperäisessä MW:ssä oli noobtube kranaatinheitin ja nyt sitten RPG! Mistä näitä urpoja sikiää?!
Mitä katsellut viikon-parin aikana videoita, niin monella youtubettajalla näyttää olevan kovassa huudossa nyt riot shield + secondaryna rpg + flashit/heittoveitset. Voice chatin ragesta päätellen tuntuu jengillä menevän aika hyvin tunteisiin tuo combo. Ihan viihdyttävää katsoa tuota ragea, kun ei ole itse ottavana osapuolenaMuistan kyllä elävästi kuinka tuota RPG spämmäystä tapahtui jo Mw3ses.
Onko tuo Arklov Peak poistunut HQ pelimuodosta? Kohta 40h mittarissa headquartersia pelkästään vielä pelaten ja en ole edelleenkään päässyt toistamiseen tätä kenttää pelaamaan. Siltakenttää en muista myöskään, että olisi piiitkään aikaan tullut vastaan. Alkaa olla nykyiset kentät jo puhkikulutettuja..Noin 10 tuntia pelattuna ja kahta kenttää olen päässyt kokeilemaan kumpaakin vasta kertaalleen (Arklov Peak ja St. Petrograd).
Cod mw 2019 Peliseuraa vailla.
Itse pelaan ps4.
Psn lex rollinen
Olen tykännyt tästä uudesta Modern Warfaresta, mutta kaivannut silti Black Opsin tapaista Battle Royalea tähänkin.. Onneksi nyt sellainen on tulossa!Tulevan Battle Royale -pelimuodon speksit vuotaneet. Sieltä löytyy mm. 200 pelaajaa.
Lähde: https://www.psu.com/news/call-of-duty-modern-warfare-battle-royale-leaked-perks-maps-modes-and-more/