Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Todella hyvä fps-peli. Tätä on tullut viimeisten kuukausien aikana hakattua netissä aika aktiivisesti. Oon yleensä aika surkee tälläsissä peleissä, mutta nyt kun oon pelannu enemmän, niin en oo aina siellä listan viimesenä matsin jälkeen. :- D


Tän yksinpelistä voisitte tehdä pelailun kanavallenne.. Kun kestoltaan vaan sen 5-6 tuntia kestää vaan..
 
Olikos tässä kampanjassa split-screen -mahdollisuutta, kuten aiemmissa osissa?
Vastataan nyt itselle, ja miksei muillekin epätietoisille: ei ole split screeniä. Kauppaan saapi siis jäädä. Ehkä sitten joskus muutaman vuoden päästä jos suvaitsevat laittaa hyvään alennukseen.
 

Oliko tähän jotain ratkaisua vai pitääkö odottaa vain uutta päivitystä?

Pelin uudelleen asentaminen ei poistanut ongelmaa
 
Mikä jäi ongelmaksi sinulla?
Siis jos valitsee sen kyllä, niin aloittaa nolla tasosta pelaamisen siihen saakka, kun päivitys tulee ja korjaa asian, jos nyt olen oikein asian ymmärtänyt.

Ei valinnalla ei lähde ollenkaan käynnistämään peliä.
 
Siis jos valitsee sen kyllä, niin aloittaa nolla tasosta pelaamisen siihen saakka, kun päivitys tulee ja korjaa asian, jos nyt olen oikein asian ymmärtänyt.

Ei valinnalla ei lähde ollenkaan käynnistämään peliä.
Ei nollaannu korjattu jo. Hetkeen päästä palauttivat kaikki statsitkin. Levelit ja aseet eivät nollaantuneet ollenkaan vain statsit hetkeksi.
 
Season 2:sta tihkuu lisäinfoa, eli luvassa on ainakin uusi battle pass, uusi operaattori, uusi (vanha) kartta Rust - c'mon miksi tuoda pieni vanha kartta kun voisi tehdä uusia. Mutta kohta saadaan siis:

- uusia operaattorin asuja
- aseisiin skinejä
- calling cardeja, emblemejä, charmeja, tokeneita

Jos hyvin käy, niin saadaan myös playlist updateja, vaikka "Ship in rust" tai "Shoot the rust". Shoot the ship in rust..

Onneksi aseisiin tulee UMP, tai se on nimeltään Striker 45. Tämä siis 11.2.
 
Sieltä se taas pamahti 51 giganen päivitys. Mikä näissä oikein on, kun on näin perkuleen isoja aina ja sisältöä ei tunnu kuiteskaan kauheasti tulevan?
 
Sieltä se taas pamahti 51 giganen päivitys. Mikä näissä oikein on, kun on näin perkuleen isoja aina ja sisältöä ei tunnu kuiteskaan kauheasti tulevan?

Spekuloivat että battle royale tuli tässä päivityksessä. Pelin alkuvalikkoon tullut uus välilehti, jossa lukee tällä hetkellä vain CLASSIFIED.
 
Ylös Bottom