Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Pelin kesto redditissä peliä pelanneiden mukaan.
Aivan hyvä pituus kampanjalle. Tuohonkin tuntimäärään mahtuu varmasti rutkasti eeppisiä kohtauksia ja turhat suvantovaiheet on arvatenkin jätetty pois. Tuo pituus myös antaa hyvän mahdollisuuden pelata ensin nautiskellen Regular-vaikeustasolla ja sitten vielä toistamiseen Veteranilla, niin ettei kuitenkaan mene montaa kymmentä tuntia. Pelin todellinen kesto mitataan moninpelin puolella.
 
Siis perus kirjaston kautta? Kaikki asennettuna
Hmm itse menin pelin kohdalle -> options nappia -> info -> hieman selaa alas -> asennetetut lisäosat -> näytä. Sieltä puuttuu asennettuna survival pack ja campaign pack 2. Noh ihan varmasti nämäkin asentuu, kun keskiyöllä lukon kuva häviää.
 
Hmm itse menin pelin kohdalle -> options nappia -> info -> hieman selaa alas -> asennetetut lisäosat -> näytä. Sieltä puuttuu asennettuna survival pack ja campaign pack 2. Noh ihan varmasti nämäkin asentuu, kun keskiyöllä lukon kuva häviää.
Itsellä puuttui eilen Special Ops Pack, asensin sen heti kun huomasin ja nyt kaikki asennettuna. En ainakaan itse joutunut odottamaan julkkaria. Jännä miten ihmisiltä on jäänyt eri paketteja asentumatta.

EDIT: Ja siis pelin kohdalta menee siihen "lisäosasi" tms. niin sieltä sai ladata puuttuvia paketteja.
 
Yhdeksän minuuttia pelikuvaa Ground Warista. Alustana on PC.

Näyttää erittäin hyvältä, paikoin ollaan lähellä Battlefieldin tunnelmia. Tuo videolla näkyvä kopterista ampuminen on kyllä varmasti vielä pitkään hohdokasta. :D

 
Yhdeksän minuuttia pelikuvaa Ground Warista. Alustana on PC.

Näyttää erittäin hyvältä, paikoin ollaan lähellä Battlefieldin tunnelmia. Tuo videolla näkyvä kopterista ampuminen on kyllä varmasti vielä pitkään hohdokasta. :D


Kunnon kaupunkikenttä, ei tässä malta odotta perkules. Montako kenttää Ground Warissa sanottiin olevan alkuun, oliko se 3?
 
Muuten näyttää tuo ground war hyvältä, mutta kyllä sniput vaikuttaa olevan näihin peleihin turhan ylivoimaiset. Mahdotonta yrittää objektia pelata kun 10 snipua päivystää talon katolla. Oliko muuten vieläkään kerrottu löytyykö s&d pelimuoto?
 
Muuten näyttää tuo ground war hyvältä, mutta kyllä sniput vaikuttaa olevan näihin peleihin turhan ylivoimaiset. Mahdotonta yrittää objektia pelata kun 10 snipua päivystää talon katolla. Oliko muuten vieläkään kerrottu löytyykö s&d pelimuoto?
Botteja noiden on pakko olla vaikka toisin taisi videossa väittää. Onhan sitä moni päässyt pelaamaan jo edellispäivänä, mutta sai vaan sen local playn päälle missä saa botit.
 
Tuolla jo pelaavat ainakin PC-versiolla. Pleikkarilla lähtölaskenta näyttää sitkeästi tuohon vuorokauden vaihtumiseen.
 
Xboxin digiversion ostajat, mikä teillä on versionumero ja paljonko on vienyt tilaa kun kaikki on ladattu yötä varten valmiiksi?
 
Itsellä puuttui eilen Special Ops Pack, asensin sen heti kun huomasin ja nyt kaikki asennettuna. En ainakaan itse joutunut odottamaan julkkaria. Jännä miten ihmisiltä on jäänyt eri paketteja asentumatta.

EDIT: Ja siis pelin kohdalta menee siihen "lisäosasi" tms. niin sieltä sai ladata puuttuvia paketteja.
Mä sain ainakin valita ostaessa, että mitkä tiedostot laittaa latautuun. Jätin kampanjan ja jotain lisähärpäkettä lataamatta, kai mä pystyn multiplayeria kuitenkin pelaamaan?
 
Mä sain ainakin valita ostaessa, että mitkä tiedostot laittaa latautuun. Jätin kampanjan ja jotain lisähärpäkettä lataamatta, kai mä pystyn multiplayeria kuitenkin pelaamaan?
Pitäisi pystyä pelaamaan kaikkea mitä on asennettu. Itse olin ostanut pelin ennakkoon kauan aikaa ennenkuin oli tietoa siitä että tämä jaetaan näihin paketteihin, joten pleikkari alkoi automaattisesti ennakkolataamaan niitä. Jostain syystä vain oli jättänyt tuon yhden lataamatta.
 
Ylös Bottom