Taisi olla 42 lvl taulussa kun lopettelin. Tai siis konsoli jäätyi eikä huvittanut enää laittaa sitä päälle. Tuli testattua TDM, FFA, Domination ja HQ. Kaikki aivan pelikelvotonta torttua sanoisin. Kartat tekee tähän kyllä sen suurimman ongelman. Joka paikasta näkee joka paikkaan. Konsoleilla FOV 60 tekee viel sen että ei voi mitenkään tseikkailla edes joka paikkaan. Kokoajan tulee kuulaa oman näkökentän ulkopuolelta.
HQ pelimuodossa se HQ pönikkä tulee täysin randomilla. Voi siis tulla vaikka samaaan paikkaan uudestaan. Huoh. Yritä mennä valtaamaan HQ:ta. Kuole. Respaa toiselle puolelle kenttää. Juokse 20-30s näkemättä ketään. Kuole luoteihin mitkä tulevat näkökenttäsi ulkopuolelta. Toista X määrä kertoja. Ota huomioon että tässä codissa on viel sarjan hitain juoksu. Tosi intensiivisiä ja hauskoja hetkiä voin kertoa.
S&D:ssä olisi voinut miettiä jossain kentissä noita pommipaikkoja ja/tai respoja tovin pidempää. Ei mitään järkeä että hyökkäävät kerkevät sinne pommille ennen puolustajia. Siinä "Venäjän katukentässä" A pommille kerkiää ainakin hyökkääjät ennen puolustajia joka kerta.
Kuten useaan otteeseen jo täälläkin todettu, niin pelihahmojen jatkuva kiljahtelu taistelukentän tapahtumista on kyllä äärettömän kurjaa. Tämä yhdistettynä aivan liian kovalla oleviin askelääniin ja soppa on valmis. Vähemmän run&gun codi mitä aikaisemmat, sure. Tekijät kai halusivatkin tästä realistisemman, mutta nyt se on tehty pelaamisen kustannuksella. Mielestäni väärä tapa. Liikkumisesta saa liikaa sapiskaa tässä pelissä. Ei haluttu että Dead Silence on must pick perkki. No nyt se on must pick field upgrade joten miten tämä nyt eroaa aikaisemmasta sen suhteen ? Se on jopa tavallaan enemmän pakollinen, ottaen huomioon että varmasti pelisarjan kovimman kopsutukset tässä pelissä. Aivan järkyttävää ääntä lähtee myös kyykyssä hiipimisestä ja oikeastaan kaikista muistakin liikkumisen muodoista. Hirveän kova etu aina sillä kaverilla jonka ei tarvitse puskea. Ja tällä haavaa se Dead Silencekään ei poista sitä ääntä kokonaan. Mielestäni paras ratkaisu olisi madalluttaa rutkasti juoksuääntä, poistaa kokonaan / hiljentää lähes olemattomaksi kyykyssä hiipimisen ääni ja Dead Silencellä saisi nämä kokonaan pois. Voisi olla edelleen field upgrade.
Eniten tullutkin pelattua 2v2 gun gamea. Tosi hauskaa. Mapitkin on sitä yhtä pöheikköä lukuunottamatta hyviä / loistavia tässä. Myös S&D ja Cyber Attack pyörinyt enemmän kierrossa. Kun kerran vihollisen eliminoimalla saa sen pois kokonaan matsista, niin pysyy paketti paljon paremmin kasassa. Ei respaa selkään vihuja yms. Toki S&D ollut oikeastaan aina se ainoa pelimuoto mitä codeissa pelaan, mutta tässä nuo muut tuntuvat vielä extra kurjalle.
Taisin selvittää myös muuten miksi boxilla (myös normi mallit jäätyvät ) peli kaatuu ja sammuttaa koko konsolin. Jotenkin tuntuu liittyvän ylikuumenemiseen. Ekat 3-4h toimi tänään hyvin. Pidin tunnin tauon. Toimi taas about 3h hyvin. Sen jälkeen 1-2 hard crashia / tunti. Tuntuu myös vain pahenevan kokoajan. Vikan uudelleen käynnistyksen jälkeen kerkesi yhden pelin pelata ennen kuin kaatui.