Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minusta on typerää, että prestigen voi aloittaa vasta lvl 65 eikä 55. Lisäksi tuntuu olevan vaikeampaa saada tässä osassa leveliä kuin viime osassa.

En tiedä jaksanko vetää tällä kertaa kymmentä prestigeä, niinkuin viimeksi...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pistetääs jotain mietteitä tänne (myrsky vei sähköt niin loppu pelaaminen prkl, onneksi läppärissä riittää vielä virtaa)
Kovasti on harjoiteltu ja pikkuhiljaa alkaa sujumaan, kun koemusta fps peleistä padilla ei ole nimeksikään.
Cod4:sta tuli pelattua vähän heti julkaisun jälkeen, mutta se ei oikein säväyttänyt.
Tämän uusimman WW2 meininki tuntuu vaan paljon paremmalta.
Parikymmentä tuntia tullut jo verkossa tahkottua. Tdm:ä enimmäkseen, muutamia kertoja hc war ja hc tdm:ä kanssa, mutta ovat liian hc:ta vielä minun taidoilla.
Alkuun pelasin lähes poikkeuksetta thompsonilla ja mp40:llä, mutta nyt kun alkaa tähtääminen olla jotenkin hallussa, kivääreillä on tullut räiskyteltyä.
Kampanjan pelasin nopeasti helpoimalla nazi zombien takia, mutta täysin turhaan. Zombit oli aivan kauheeta kuraa. Kerran pelasin itsekseen 6 levelille ja moninpelissä 10 levelille, se saa riittää minun osalta.
Puutteita on jo lueteltu edellisissä viesteissä, joten ei niistä sen enempää. Toivottavasti saavat serverit pelaamaan piakkoin, niin suap naatiskella vielä enemmän:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minusta on typerää, että prestigen voi aloittaa vasta lvl 65 eikä 55. Lisäksi tuntuu olevan vaikeampaa saada tässä osassa leveliä kuin viime osassa.

En tiedä jaksanko vetää tällä kertaa kymmentä prestigeä, niinkuin viimeksi...
Minusta tämä on hyvä asia, sillä nelosessa erittäin moni pelasi viimeiseen prestigeen asti juuri siksi koska levelit nousi nopeasti. Nyt viimeisen prestigen hankkiminen on oikeasti työn takana.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minusta tämä on hyvä asia, sillä nelosessa erittäin moni pelasi viimeiseen prestigeen asti juuri siksi koska levelit nousi nopeasti. Nyt viimeisen prestigen hankkiminen on oikeasti työn takana.

Mutta miks pelissä pitää olla muutenkin pakollinen systeemi aseiden yms. avaamiseksi? Miksei voi valita, että on loppuelämänsä lvl 1 pelissä (ja tietenkin levelisysteemi, kun jotkut siitä niin tykkää), kunhan saisi vain ne kaikki jutut auki. Cod4:ssa tää jo otti päähän, mutta siinä sentään sai noustua niin nopeesti täydelle rankille, ettei se nyt ihan niin kauheeta ollut. Tässä pelissä taas suorastaan vituttaa ja vielä pitäisi 3 tai 4 leveliä nousta, että pääsee testaamaan kaikki aseet.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mutta miks pelissä pitää olla muutenkin pakollinen systeemi aseiden yms. avaamiseksi? Miksei voi valita, että on loppuelämänsä lvl 1 pelissä (ja tietenkin levelisysteemi, kun jotkut siitä niin tykkää), kunhan saisi vain ne kaikki jutut auki. Cod4:ssa tää jo otti päähän, mutta siinä sentään sai noustua niin nopeesti täydelle rankille, ettei se nyt ihan niin kauheeta ollut. Tässä pelissä taas suorastaan vituttaa ja vielä pitäisi 3 tai 4 leveliä nousta, että pääsee testaamaan kaikki aseet.

Siis mä en ymmärrä tätä miestä, enkä taida olla ainoa... elikkäs tavoitteet/haasteet peleistä pois!!! Kuka kannattaa...?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sanokaas oliko tossa modern warfaressa toi konekiväärin kiinnitysominaisuus (mount) mukana?
On muuten hupaisa temppu, rekyyli katoaa kokonaan :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos ei ala homma pian pelittämään lähtee peli myyntiin, ihan periaatteesta.
Elä ny, hyvä mies meitä pulaan jätä. Kuka me klaanimatseissa pusketaan etulinjaan sitten?

Sanokaas oliko tossa modern warfaressa toi konekiväärin kiinnitysominaisuus (mount) mukana?
On muuten hupaisa temppu, rekyyli katoaa kokonaan :D

COD4:ssa KK:t sai etukahvan, red dotin ja ACOGin, mutta ei bipodia. Siinä oli kyllä niitä raskaampia vermeitä jo valmiiksi mountattuna muutamissa kartoissa ja ne oli enempivähempi ihan yhtä rekyylittömiä, kuin noi WaW:n vehkeet bipodin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Siis mä en ymmärrä tätä miestä, enkä taida olla ainoa... elikkäs tavoitteet/haasteet peleistä pois!!! Kuka kannattaa...?

Enhän mä niitä pois halua juuri niiden takia, ketkä tykkää, vaan haluaisin mahdollisuuden jättää sellaiset väliin. Mun tavoite on vaan kuluttaa aikaa pelien parissa ja yrittää pitää hauskaa. Täten on vähän tyhmää olla sidottuna tuollaisiin levelisysteemiin, kun ei voi pelata heti niinkuin haluaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Enhän mä niitä pois halua juuri niiden takia, ketkä tykkää, vaan haluaisin mahdollisuuden jättää sellaiset väliin. Mun tavoite on vaan kuluttaa aikaa pelien parissa ja yrittää pitää hauskaa. Täten on vähän tyhmää olla sidottuna tuollaisiin levelisysteemiin, kun ei voi pelata heti niinkuin haluaa.

No tähän mennessä oot ainoo kenet oon nähny kyseisestä asiasta valittavan joten tuskin tulee asia muuttumaan ja hyvä näin... Ois tosi typerää jos porukka heti alusta alkaen huorais samaa asetta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toi peli meni aivan vituiksi sen päivityksen jälkeen...

Koitat päästä peliin --> saat oman serverin --> jenkit joinaa --> serveri siirtyy jenkille --> jenkki lopettaa pelin minuutin sisään --> hakee uutta hostia --> ei löydy --> peli katkeaa.

Illan pelisaldo noin 20 minuuttia lagista sontaa, jonka ainoa huvi oli teamkillata tyyppiä joka kertoi "edustavansa comptonia" :D Laitoin sille "käppiä ässiin"

Miksiköhän ihmeessä ne pelinkehittäjät luulee että eurooppalaisia kiinnostaa pelata viikkopingillä jenkkejä vastaan, kun se ei onnistu ilman lagia edes euroopan sisällä.

Ennen päivitystä oli mukava pelata yöllä, heliumit olivat nukkumassa ja lagi oli minimaalista, nyt joutuu aina jenkkiserverille minuutiksi kunnes yhteys katkeaa, jonka jälkeen on bootattava konsoli tai käynnistettävä privaattiserveri että pystyy joinaamaan uuteen FAIL pelituokioon.

Ei ne ole oppineet vieläkään että tv-peli ei ole pc
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No tähän mennessä oot ainoo kenet oon nähny kyseisestä asiasta valittavan joten tuskin tulee asia muuttumaan ja hyvä näin... Ois tosi typerää jos porukka heti alusta alkaen huorais samaa asetta.

Heh, eikös ne sitä jo tee? Harva käyttää jotain myöhemmin saatavaa asetta, vaan 95% käyttää mp40, thompsonia, gewehriä tai snipua. Muutenkin loppupuolelle on yleensä laitettu ne aseet, jotka ovat huonompia kuin aluksi saatavat.

Parempi ois, kun kaikki aseet yms. olis jo alusta alkaen saatavilla ja levelisysteemillä tehtäisiin oikeat rankit leikkirankkien sijaan. Täten rankeilla ois oikeesti väliä. Mutta kaikkihan kopioidaan parhaalta räiskinnältä, niin ei tällaisia ainakaan ennen cod6:sta tule. :P
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Heh, eikös ne sitä jo tee? Harva käyttää jotain myöhemmin saatavaa asetta, vaan 95% käyttää mp40, thompsonia, gewehriä tai snipua. Muutenkin loppupuolelle on yleensä laitettu ne aseet, jotka ovat huonompia kuin aluksi saatavat.

Parempi ois, kun kaikki aseet yms. olis jo alusta alkaen saatavilla ja levelisysteemillä tehtäisiin oikeat rankit leikkirankkien sijaan. Täten rankeilla ois oikeesti väliä. Mutta kaikkihan kopioidaan parhaalta räiskinnältä, niin ei tällaisia ainakaan ennen cod6:sta tule. :P
Juurikin tämän nykyisen level-systeemin ansiosta porukka ei käytä koko ajan samaa asetta. Ku yrittää päässä leveleissä kohti tuota 65:sta nii on melkeen pakko pelata joka eri aseella ainaki se 150 tappoa täyteen. Jos taas tätä systeemiä ei olis niin ois aika varma että samat aseet laulais koko ajan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itse en ainakaan jaksa viimeiseen prestigeen mennä. Sen verran v*ttumaista se oli jo 4:ssakin. :(

Petyin kyllä vähän, kun ei aseisiin saa värejä niinkuin 4:ssa. Eikä kultaisia aseita. Tässä se olisi kyllä toiminut hyvin, kun ei löydy Gagematchiä. Ettei munattomat gagettajat pääse vuorotellen tekemään heduja. -.-''

Voi olla, että siirryn jossain vaiheessa hakkaa taas 4:sta. Ei tätä kauaa jaksa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Löytyykö joltain/jostain listaa paljonko tarvitaan XP:tä/level/rank?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miks sitten menette prestigeen jos on niin ärsyttävää. CoD5:ssä on hieman pitempi matka rank65 mut mitä sitte. Peli ollu vasta markkinoilla vähä päälle viikon ja pitäs jo kaikki olla mentynä. Herätkää, ei kukaan niitä cod4:ssä parisa päivässä vetäny ja älkää siis vetäkö jos vituttaa!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miks sitten menette prestigeen jos on niin ärsyttävää. CoD5:ssä on hieman pitempi matka rank65 mut mitä sitte. Peli ollu vasta markkinoilla vähä päälle viikon ja pitäs jo kaikki olla mentynä. Herätkää, ei kukaan niitä cod4:ssä parisa päivässä vetäny ja älkää siis vetäkö jos vituttaa!

Näinpä... Muistaakseni CoD4:n ilmestyessä porukka valitti liian nopeasta rankin noususta ja että lvl 55:n jälkeen ei tullut mitään hienoa.
Nythän taas tilanne on se, että (miltei) jokainen lvl-nousu on työn takana ja palkinnot on kivoja.
Tässä joutuu jo ihan oikeasti miettimään prestigeen menon arvoa verrattuna peliaikaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miks sitten menette prestigeen jos on niin ärsyttävää. CoD5:ssä on hieman pitempi matka rank65 mut mitä sitte. Peli ollu vasta markkinoilla vähä päälle viikon ja pitäs jo kaikki olla mentynä. Herätkää, ei kukaan niitä cod4:ssä parisa päivässä vetäny ja älkää siis vetäkö jos vituttaa!

Sain neljännessä osassa paljon nopeammin leveleitä mikä on fakta. Olisin olettanut että olen ainakin lvl 60 tähän mennessä, ei olen 49.

Herätty on.
 
Ylös Bottom