Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minusta tämä on hyvä asia, sillä nelosessa erittäin moni pelasi viimeiseen prestigeen asti juuri siksi koska levelit nousi nopeasti. Nyt viimeisen prestigen hankkiminen on oikeasti työn takana.Minusta on typerää, että prestigen voi aloittaa vasta lvl 65 eikä 55. Lisäksi tuntuu olevan vaikeampaa saada tässä osassa leveliä kuin viime osassa.
En tiedä jaksanko vetää tällä kertaa kymmentä prestigeä, niinkuin viimeksi...
Minusta tämä on hyvä asia, sillä nelosessa erittäin moni pelasi viimeiseen prestigeen asti juuri siksi koska levelit nousi nopeasti. Nyt viimeisen prestigen hankkiminen on oikeasti työn takana.
Mutta miks pelissä pitää olla muutenkin pakollinen systeemi aseiden yms. avaamiseksi? Miksei voi valita, että on loppuelämänsä lvl 1 pelissä (ja tietenkin levelisysteemi, kun jotkut siitä niin tykkää), kunhan saisi vain ne kaikki jutut auki. Cod4:ssa tää jo otti päähän, mutta siinä sentään sai noustua niin nopeesti täydelle rankille, ettei se nyt ihan niin kauheeta ollut. Tässä pelissä taas suorastaan vituttaa ja vielä pitäisi 3 tai 4 leveliä nousta, että pääsee testaamaan kaikki aseet.
Elä ny, hyvä mies meitä pulaan jätä. Kuka me klaanimatseissa pusketaan etulinjaan sitten?Jos ei ala homma pian pelittämään lähtee peli myyntiin, ihan periaatteesta.
Sanokaas oliko tossa modern warfaressa toi konekiväärin kiinnitysominaisuus (mount) mukana?
On muuten hupaisa temppu, rekyyli katoaa kokonaan
Siis mä en ymmärrä tätä miestä, enkä taida olla ainoa... elikkäs tavoitteet/haasteet peleistä pois!!! Kuka kannattaa...?
Enhän mä niitä pois halua juuri niiden takia, ketkä tykkää, vaan haluaisin mahdollisuuden jättää sellaiset väliin. Mun tavoite on vaan kuluttaa aikaa pelien parissa ja yrittää pitää hauskaa. Täten on vähän tyhmää olla sidottuna tuollaisiin levelisysteemiin, kun ei voi pelata heti niinkuin haluaa.
No tähän mennessä oot ainoo kenet oon nähny kyseisestä asiasta valittavan joten tuskin tulee asia muuttumaan ja hyvä näin... Ois tosi typerää jos porukka heti alusta alkaen huorais samaa asetta.
Juurikin tämän nykyisen level-systeemin ansiosta porukka ei käytä koko ajan samaa asetta. Ku yrittää päässä leveleissä kohti tuota 65:sta nii on melkeen pakko pelata joka eri aseella ainaki se 150 tappoa täyteen. Jos taas tätä systeemiä ei olis niin ois aika varma että samat aseet laulais koko ajan.Heh, eikös ne sitä jo tee? Harva käyttää jotain myöhemmin saatavaa asetta, vaan 95% käyttää mp40, thompsonia, gewehriä tai snipua. Muutenkin loppupuolelle on yleensä laitettu ne aseet, jotka ovat huonompia kuin aluksi saatavat.
Parempi ois, kun kaikki aseet yms. olis jo alusta alkaen saatavilla ja levelisysteemillä tehtäisiin oikeat rankit leikkirankkien sijaan. Täten rankeilla ois oikeesti väliä. Mutta kaikkihan kopioidaan parhaalta räiskinnältä, niin ei tällaisia ainakaan ennen cod6:sta tule.
Miks sitten menette prestigeen jos on niin ärsyttävää. CoD5:ssä on hieman pitempi matka rank65 mut mitä sitte. Peli ollu vasta markkinoilla vähä päälle viikon ja pitäs jo kaikki olla mentynä. Herätkää, ei kukaan niitä cod4:ssä parisa päivässä vetäny ja älkää siis vetäkö jos vituttaa!
Miks sitten menette prestigeen jos on niin ärsyttävää. CoD5:ssä on hieman pitempi matka rank65 mut mitä sitte. Peli ollu vasta markkinoilla vähä päälle viikon ja pitäs jo kaikki olla mentynä. Herätkää, ei kukaan niitä cod4:ssä parisa päivässä vetäny ja älkää siis vetäkö jos vituttaa!
Sinäkin 49 Laitoin muuten COD nelosen hautajaisten kunniaksi kesken jääneen montagen tuubiin. Käykää kattoon!http://www.youtube.com/watch?v=4tRuyUSv19E ja high qualitynä sitten.Sain neljännessä osassa paljon nopeammin leveleitä mikä on fakta. Olisin olettanut että olen ainakin lvl 60 tähän mennessä, ei olen 49.
Herätty on.
Otten huomioon allekirjoituksessasi olevan trap linkin battleknight klikkaus peliin, voisin sanoa että on sinulle.Eikai tää oo hirveen raaka?