Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Perhana että harmittaa tuo, ettei meinaa millään päästä pelaamaan zombimättöö. Parisen viikkoa lähes päivittäin muutamaan otteeseen kokeillut, mut vaan pari-kolme kertaa päässyt peliin mukaan.. Aina vaan jää jurraa siihen et etsii pelaajia..

Hei haluisin tietää mikä tässä CoD W@W:ssa on niin jännää?

Ite omistan tän ja ihmettelen miten jengi jaksaa..

Perkkejä on liikaa (liika turhia jotka epätasapainottaa peliä), TDm:än pilas tankit. Mapit lian suuria respa muodoissa, koska kun toiselle peuolelle pääsee niin vihut rupeekin respaamaan toisesta puolesta.

Missä on pelin sniput? Pulttilukko kiväärit scopella ei ole snipu vaan turha "lisä" kyseiseen aseeseen.

Aseissa ei tunnu olevan "voimaa". Se on simmosta hernepyssyillä ammuskelemista. Hyvä kun silua tarvii kun ei sitä ääntä muutenkaa kuule. Ja esim tokassa Riflessä ei tunnu silu tekevän mitn äänen kohalla.

Huomasin tuossa myös viikkopari sitten että S&D:ssä tuntuu "SMG" aseet olla se ainu hyvä vaihto ehto. Riflet ja boltit on hyviä ensimmäiset 20sekkaa matsista jolloin jengi on jo niin lähellä toisiaan että kyseiset aseet on turhia. Voisin jatkaa tätä listaa ikuisuuden...

Ainuut mitkä mielestäni oli hyvä tässä pelissä oli Story Mode ja Nazi zombit.

Eli mikä tässä niin kiehtoo?

Hei haluisin tietää mikä tässä CoD W@W:ssa on niin jännää?

Aseissa ei tunnu olevan "voimaa". Se on simmosta hernepyssyillä ammuskelemista. Hyvä kun silua tarvii kun ei sitä ääntä muutenkaa kuule. Ja esim tokassa Riflessä ei tunnu silu tekevän mitn äänen kohalla.

Eli mikä tässä niin kiehtoo?

Flash hider ei ole silu.

Kyllä tässä pelissä nyt varmaan jokin kiehtoo, kun kaikki kaverilistalla pelaavat tätä eikä nelosta. ;)
Kovin jotkut valittaa, että on paska peli, mutta pelaavat sitä silti. Kyllä siellä parilla vilahtaa joskus se nelonenkin.

Okei, jos joku pitää pelistä niin hän pitää, mutta jos joku ei pidä pitää peliä ihan huonona niin pitääkö pistellä viestiä "mikä ihme siinä pelissä kiinostaa", yrittävätkö jotkut saada kenties muutkin vihamaan peliä.

Okei, jos joku pitää pelistä niin hän pitää, mutta jos joku ei pidä pitää peliä ihan huonona niin pitääkö pistellä viestiä "mikä ihme siinä pelissä kiinostaa", yrittävätkö jotkut saada kenties muutkin vihamaan peliä.

Tuntuu olevan provoa. Tässä WaWissa on huonotkin puolensa, mutta ei se ole huono peli. Hyvä se on. Mitään uutta ja mullistavaa siinä ei ole, mutta toimii silti mainiosti. Ainakin minulle.

Tuntuu olevan provoa. Tässä WaWissa on huonotkin puolensa, mutta ei se ole huono peli. Hyvä se on. Mitään uutta ja mullistavaa siinä ei ole, mutta toimii silti mainiosti. Ainakin minulle.

Myönnän itsekkin, että pelissä on aika paljon huonoja puolia (suurinosa yksinpelissä), mutta moninpeli on aika kiinnostava, kyllä sitä jaksaa pelata ja kiinostaa nähdä millaista lisämateriaalia siihen tulee.

Juu, ei ollu tarkotus mitenkää saada jengiä "vihaamaan" kyseistä peliä. Ajattelin vaan mainita pelin huonoja puolia siinä mielessä että kun uusia ja hyviä puolia en itse oo huomannu.

Itse ostin pelinkun oli kaverilla testannut hieman. JA olihan se kivaa alussa kun peli tuntui ihan CoD4:lta. Mutta pidemmän päälle rupes lappautumaan niin paljon ylimääräistä "roskaa" päälle että oli pakko lopetta tuon pelaaminen :D

Mitä nyt omaan kamulistaan tulee niin suurin osa heistä pelailee CoD4, ja jos pelaa CoD5 ni 80% varmuudella zombimodea..

En haluisi mitenkää kritisoida peliä. Hyvä pelihän tuo on mutta ei toi nyt mielestäni CoD4:sta voita ja siksi ihmettelenkin :)

Juu, ei ollu tarkotus mitenkää saada jengiä "vihaamaan" kyseistä peliä. Ajattelin vaan mainita pelin huonoja puolia siinä mielessä että kun uusia ja hyviä puolia en itse oo huomannu.

Itse ostin pelinkun oli kaverilla testannut hieman. JA olihan se kivaa alussa kun peli tuntui ihan CoD4:lta. Mutta pidemmän päälle rupes lappautumaan niin paljon ylimääräistä "roskaa" päälle että oli pakko lopetta tuon pelaaminen :D

Mitä nyt omaan kamulistaan tulee niin suurin osa heistä pelailee CoD4, ja jos pelaa CoD5 ni 80% varmuudella zombimodea..

En haluisi mitenkää kritisoida peliä. Hyvä pelihän tuo on mutta ei toi nyt mielestäni CoD4:sta voita ja siksi ihmettelenkin :)

On se kumma, kun pitää joka päivä tulla sitä tänne ihmettelemään.

Kyllä tässä pelissä nyt varmaan jokin kiehtoo, kun kaikki kaverilistalla pelaavat tätä eikä nelosta. ;)
Kovin jotkut valittaa, että on paska peli, mutta pelaavat sitä silti. Kyllä siellä parilla vilahtaa joskus se nelonenkin.

Joo kato, pelissä tulee luu kato.

Eihän se ole mies eikä mikään, jos ei valita, tai edes hiljaa vaikerra. Universaalisti, normi ulkoilulajeissa sattuu yleensä aina. Sillon valitetaan tuskaa reilusti, tai ainakin vaikerretaan salaa. CoD5:ssa voi lyödä itseään ohjaimella päähän ja vaikeroida yksin, taikka sitten valitetaan nettifoorumeilla "kuinka paska peli on". Tämäkin vain sen vuoksi, koska K/D ratio ei ole totutulla tavalla jotakin 7 luokkaa. Toisaalta, sekin on valittamisen aihe, jos K/D luku sattuu tippumaan vahingossa alle kahden. Silloin ei ole uskottava. Pakko haukkua välineet. Uskottavuus on säilytettävä. Tavalla tai toisella, vaikuttaa.

Hyvä peli, vaikka toisinaan syö miestä rotan lailla.

Nimen omena. mulla ei ole ratio edes sitä 1. eikä haittaa yhtää. tosin useimmiten pelaan kännis nii voiko muuta odottaa :D

On se jännä juttu kyllä.

Kukaan ei oo vieläkään vastannu itse kysymykseen; Miksi tämä peli kiehtoo niin paljon?

Jengi tyylii kuuntelee vaan kritisismit ja vastailee niihin. Ne ei ollu mun kysymys..

Joku ystävällinen vois vaikka pistää 5 faktaa miks on niin hyvä tjsp..

Pidän pelistä koska,

1) Ensimmäinen tämän aikakauden peli jota verkossa pelaan.
2) Vanhat aseet.
3) Paljon pelimuotoja, myös HC:na.
4) Kartat ovat monipuolisia.
5) Saan taas uudelleen jahdata pääosumia, vaikkakaan ei ole mitn "palkintoa" luvassa.

Ennen ku joku heittää jotain viisasta kommenttia takaisin niin nämä ovat siis mun mielipiteitä.

On se jännä juttu kyllä.

Kukaan ei oo vieläkään vastannu itse kysymykseen; Miksi tämä peli kiehtoo niin paljon?

Jengi tyylii kuuntelee vaan kritisismit ja vastailee niihin. Ne ei ollu mun kysymys..

Joku ystävällinen vois vaikka pistää 5 faktaa miks on niin hyvä tjsp..

1. Peli on vanhaa kunnon settiä vanhoilla aseilla.
2. On paljon laajempi kuin edeltäjänsä, eli löytyy mm. panssarivaunut. Tästä moni on urputtanut, mutta on vain helvetin hyvä asia, koska edellyttää pelaajilta sopeutumista ja ehkä myös pelityylin muokkaamista siitä tutusta ja turvallisesta. Enää ei tule 6 vastaan 6 taisteluja joissa kaikki ovat niitä helvetin snaippereita.
3. Peli on haastava ja sanoisin myös vaikeampi, riflejen challengeissa riittää ainakin itselleni hyvin haastetta.
4. Kartat ovat omaan makuuni, tosin niitä voisi tulla vielä lisää.

En yritä väkisin keksi lisää, mutta nuo tulevat heti mieleen.

Tahtoisin kuulla Sinulta vastaavanlaiset listat:
1. mikä cod4:ssa niin viehättää ja
2. mikä tässä cod5:ssa taas ei viehätä???

Muistathan, että kyseessä on aivan eri pelit, joten tee listat kummankin pelin mukaan erikseen, mikä kiehtoo ja mikä ei.

Kukaan ei oo vieläkään vastannu itse kysymykseen; Miksi tämä peli kiehtoo niin paljon?.

- kontrollit identtisent nelosen kanssa
- Hienot mapit (hienommat kun nelosessa mun mielestä)
- Pelissä on enemmän munaa kuin nelosessa (ww2, verta ja irtoilevia raajoja)
- Aseet (vanhat pyssyt rokkaa)
- Äänimaailma on parempi kuin nelosessa (laajempi jotenkin, aidompi) Tässä pelissä on huomattavasti enemmän oikean sodan tuntua verrattuna nelosen arcademaiseen säntäilyyn.

Nelonen on kingi tietenkin, nyt ja aina, mutta tämä on omana pelinään oikein loistava. Suurin syy miksi tämä kiehtoo tällä hetkellä enemmän kun nelonen on koska tässä on jotain uutta, nelosta olen pelannut sen ~500 tuntia, tiedän jokaisen kiven ja kannon ulkoa.

Miinuspuolena että tämän on loppujenlopuksi "vain" nelonen uudella ilmeellä, eikä tästä tietenkään irronnut samaa ensifiilistä kun aikanaan nelosta alottaessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ette oo nähtävästi sen vertaa viitsity pelata WaWia että tietäisitte että jokaisen bolt action rifleen saa Sniper Scopen jolloin se toimii snipuna... Kannattasi varmaan pelata niitä pelejä ja sitten vasta arvostella.

Ette oo nähtävästi sen vertaa viitsity pelata WaWia että tietäisitte että jokaisen bolt action rifleen saa Sniper Scopen jolloin se toimii snipuna... Kannattasi varmaan pelata niitä pelejä ja sitten vasta arvostella.

Scope on valmiina vain yhessä pulttilukkosessa ja muihin sen saa kaiketi 25 tapon jälkeen, jos tuota en väärin muista.... Niin ja oliko myös siin viimesessä se scope valmiina. Siis siin PTRS-41, joka aukee lvl 57. Vai miten se nyt oli.

tota joo... kaikkiin saa sen scopen kyllä. Eri asia onkin toimiiko ne scopella :/

Omasta mielestä pulttilukot toimii paremmin ilman tuota lisää, jonka vaikutuksesta scope on turha ja peli ei omaa ns. snipereita.

Ja mitä tuolla ylempänä Lilywhite mainitsi pelimuodoista ja perkeistä niin, CoD4:en pelimuodot on hyvin "tasapainossa" mappien kanssa, kun taas CoD5:ssa mappi ja pelimuoto ei aina natsaa yhteen.

Ja koska pelissä on turhia perkkejä jotka epätasapainottaa peliä ei pelaaminen enään tunnu kivalta. Flack Jacket: Naatti kun naatti niin kyllä sen tyypin kuolla pitäisi. Fire Proof, tekee molotoveista vielä järjettömän idean. Flamethrower, sanomattakin aika overpower. Pelissä on sellaisia perkkejä että niitä on turha käyttää, mutta jos joku käyttää niin sit ollaan ihan äimänkäkenä ku se ei tunnu kuolevan millään.

Ne pulttilukot toimii snipuina kiitettävän hyvin. Ja siitä liekinheittimestä. Tehokas mutta hidas, Face to face -tilanteessa liekinheittimellä varustettu jantteri häviää lähes aina.

Mulla itselläni on vain yksi iso valituksen aihe pelistä. Kiffegranut S&D -pelimuodossa. Pilaavat koko pelimuodon. Kahdessa kolmesta S&D matsissa saa spawnille kiffegranaattiparven joka tarkasti keskitettynä saattaa tappaa 4-5 jantteria tiimistä. Olipa kiva pelata. Ei ne mielestäni sovi muihinkaan pelimuotoihin, mutta S&D:n pilaa totaalisesti. Onneksi klaanimatseissa ei tarvitse hyväksyä haasteita joissa kiffegranut on sallittu.

Tämän vuodatuksen olen laittanut myös Treyarchille palautteen muodossa. Ettei jää fordella itkemiseks.

. Onneksi klaanimatseissa ei tarvitse hyväksyä haasteita joissa kiffegranut on sallittu.

On muuten loppuenlopuks perseestä että joka asialle on valinta ehto haasteessa. Parempi ois että kaikki turhuudet olis vaan kokonaan bannittu ja kaikki pelaisivat samoilla säännöillä.

Ylös Bottom