Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Civilization: Revolution [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Civilization: Revolution [PS3]

Jos XShava, Kojo ja Pibe kaikki ilmaantuvat paikalle, taitaa peli olla täysi. Mutta olet ekana varalistalla. :)

Meikä jättääkin väliin, pääset mun tilalle.

ok, eli joskus 21:45 - 22:00 alotellaan. Koita Moolle olla linjoilla sillon.

Onneks konsolilla on niin helppoa ja yksinkertaista pelata online kavereiden kanssa. :rolleyes:

Jännä miten näitä konsolipelien online-ongelmia ei juuri ole tullut vastaan pc:llä onlinena pelatessa kymmeneen vuoteen, mutta PS3:lla tuntuu olevan ihan mahdotonta saada pelit futaamaan kunnolla, oli kyseessä sitten Warhawk, Eye of Judgment tai nyt Civ Rev.

Everybody's Golffi on kyllä toiminut moitteettomasti.

WOOT???

Mä pistin pelin pystyyn sanokaa jos haluutte mukaan...odottelen täs ny joq 30min varmaan ja jos ei porukkaa ilmesty ni ei sitten :rolleyes:

Ja peli löytyy muuten tuolta Player match -> custom match -> free for all -> medium-> IcashUout's game

sanokaa täällä jtn jos ootte tulossa etten potki teitä pihalle vahingossa...en tehny priva matsia koska en voi sitten lisätä frendejä ilman että poistun pelivalikosta

btw. jos suora peliin liittyminen ei onnistu mitä yleensä tapahtuu...niin lisätkää IcashUout psn frendeihin ni pistän kutsun (invitellä pitäis viimeistään mennä)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onneks konsolilla on niin helppoa ja yksinkertaista pelata online kavereiden kanssa. :rolleyes:
Jotain mätää oli pakko olla serveripäässä, koska siinä aluksi kaikki näytti hyvältä, mutta kun tehtiin uusi huone, ei päästy yhdessä samaan huoneeseen.:(

Muutamaan Moollen kutsuun pääsin, mutta XShava ei. Lopuksi XShava teki huoneen tiimipelinä, ja sinne pääsin.
Aikame rakenneltua X koki karvaan tappion ja jähti pelistä jolloin jäin yksin. Klo 01-maissa kun olin jo menettänyt kaksi kaupunkiani englantilaisille ja saksalaisille, ja raivokkaasti puollustin viimeistä kaupunkiani, niin peli jäätyi. :mad:
Se jäi siihen samaan kohtaa missä kimppapelimmekin jäätyi, raksuttaviin rattaisiin.

Hurr, vihdoinkin saan ehkä kohta omani. 08.07.08 on postitettu joten ensi viikolle mennee. Tilauksen tein joskus maaliskuun alkupuoliskolla. Itse en ainakaan näin aluksi lämpene yhdistelmästä Civ + mp. Mä oon nähny Civin aina sp pelinä, mutta seolenkin vain mä :).

Jos joilain on peli kesken ja on vain 2 ihmis pelaajaa voiko liittyy kesken pelin
Jos voi pelaan sielä custom gamessa free for all ja medium

Jos joilain on peli kesken ja on vain 2 ihmis pelaajaa voiko liittyy kesken pelin
Jos voi pelaan sielä custom gamessa free for all ja medium

en tiiä voiko noihin keskeneräsiin peleihin liittyy tosta vaan, mutta hosti pystyy ainakin kutsumaan keskeneräseen peliin kaverilistalta jonkun.
mut sen tarvii jatkaa sit jotain tietokoneen vanhaa peliä eikä saa alottaa alusta mikä voi olla vähän kuivaa :(

Tuli netissä eka voitto :cool:

Juu WP. Se mun yksi kaupungi taisi vaihtaa puolta tosta vaan, kun ei tullut mitään ilmotusta että olisit siihen hyökännyt? Se vaan hyppäsi sinun puolelle ja menetin kaikki kylän joukot. Se peli oli sitten siinä. :( Sitten lisäksi kaikki 3 tietokonetta kimpussa, niin ei siinä hirveesti mitään tehty. Ja muutama kyläkin hyppäs ranskan vallan alle.

Mä pelaan vaan Kojon kanssa enään :D (Siihen asti kun se oppii pelin)

Juu WP. Se mun yksi kaupungi taisi vaihtaa puolta tosta vaan, kun ei tullut mitään ilmotusta että olisit siihen hyökännyt? Se vaan hyppäsi sinun puolelle ja menetin kaikki kylän joukot. Se peli oli sitten siinä. :( Sitten lisäksi kaikki 3 tietokonetta kimpussa, niin ei siinä hirveesti mitään tehty. Ja muutama kyläkin hyppäs ranskan vallan alle.

Mä pelaan vaan Kojon kanssa enään :D (Siihen asti kun se oppii pelin)

Joo toi on ärsyttävintä mitä voi tapahtua, että vihu converttaa kaupunkisi omalle puolelleen...muurit kannattaa siksi heti rakentaa kun mahdollista niin toi converttaus ei onnistu mitenkään sen jälkeen.

Ylös Bottom