Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näytäs mulle ne kaikki HC-pelaajat, jotka tekevät juuri näin niinkuin kerrot, eli on monta iltaa samassa kohtaa ilman juoksemista? meinaa mitä mä muiden pelaamista oon kattonu, ni erittäin harva siellä vain istuu paikoillaan, kuten mä, kokoajan juoksentelen siellä... ja sehän on vain oma moka jos on samassa paikassa, silloin pitää vain muuttaa strategiaa, eikä mennä sieltä mistä kaikki aina menee... ja jos joku kämppii, niin hänet pitää yllättääPelimies luovutti palkinnot annettavaksi pelaajille, ei pilkkijöille. Sillä pilkkimistähän tuo HC muistuttaa. Yhteen ja samaan oviaukkoon tai käytävään tuijotetaan illasta toiseen liikkumatta. Toivonkipinä rinnassa ja munkittamiseen parhaiten soveltuva sarjatuli-sprayNpray kourassa toivotaan, että jos jokin sattuisi siihen rushimaan.
Tää on nähtävä ihan omin silmin! Monelta? Yritän ehdottomasti tulla mukaan jos ei ole työ kiireitä.kuten mä, kokoajan juoksentelen siellä... ja sehän on vain oma moka jos on samassa paikassa, silloin pitää vain muuttaa strategiaa, eikä mennä sieltä mistä kaikki aina menee... ja jos joku kämppii, niin hänet pitää yllättää
Tää on nähtävä ihan omin silmin! Monelta? Yritän ehdottomasti tulla mukaan jos ei ole työ kiireitä.
Jokohan nyt näkyisi sinne takarivillekin asti.Tarkoituksena on siis tiedustella vain käyttäjien pelitottumuksia, ei aloittaa uutta punnerrusta näiden pelimoodien kesken.
Ihan "hyviä" normi puheenvuoroja ...ääni HC:lle
Pelimies luovutti palkinnot annettavaksi pelaajille, ei pilkkijöille. Sillä pilkkimistähän tuo HC muistuttaa. Yhteen ja samaan oviaukkoon tai käytävään tuijotetaan illasta toiseen liikkumatta. Toivonkipinä rinnassa ja munkittamiseen parhaiten soveltuva sarjatuli-sprayNpray kourassa toivotaan, että jos jokin sattuisi siihen rushimaan. Normia kokeiltiin kaksi kertaa kai vuosi sitten eikä siitä mitään tullut.
Normia pojat. Jää hyökkääjillekin mahdollisuus.
Kaikki käy, mut kyllä HC vie voiton ainakin mun osalta. Normis saat ampuu lippaallise vihuun ja silti kuolet itte vaikka oot ensin osunut. HC on reaalisempaa ja erottaa pojat miehistä.
Joo tuo on kyl tosi että normis mikään ei vjituta enemmän kuin se, että ite ampuu ensin sen lippaallisen eikä vihu tipu, mutta sitte se ampuuki ja ite heittää veivinsä.
Ehkä HC on realistisempaa juuri tässä suhteessa, mutta normis on sentään eroa että ampuuko toisesta päästä mappia pistoolilla vai snipulla...
Lisäksi ne harvat kerrat ku ite oon HCtä pelannu, niin tuntuu että on servun ainut joka siellä liikkuu... Ja sen näköset on statsitki.. Liian paljon campingleiriläisiä, eikä ihteä kiinnosta jaskan vertaa tuo HC...
Mutta molemmissa pelityypeissä on hyvät ja huonot puolensa!
PS: VAIN OMA MIELIPITEENI, en haasta asiasta riitaa ja jokaisella on omat mielipiteensä.
Totta tuo boldattu osa tekstistä.
Tuonpa oman mielipiteeni esille, en siis tällä yritä haastaa myöskään riitaa
Camppereitä on kummassakin, enemmän tai vähemmän. Itse kun pelasin tovi sitten normia niin olin yllättynyt että siellähän oli camppereitä. Olen aina lukenut että HC on se pelimuoto missä niitä on.
Mielestäni on turhan yleistävää puhua että tietyssä pelimuodossa on campereitä, jokainen pelaa tyylillänsä, oli se sitten normia tai HC. Yhtä lailla voisin siis väittää että normissa on niitä camppereita myös, mutta mitä hyötyisin tästä? Voinen siis todeta että camping on yksi pelityyleistä, riippuen pelimuodosta ja healthien määrästä.
Se joka väittää että HC/normissa on camppereitä, saattaa hakea sitä että halutaan mollata tiettyä pelimuotoa ja tuoda oman suosikkinsa paremmmuutta esille.