Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luin noista kämppiväitöksistä ja onhan se totta, että tottakai molemmissa kämpitään, mutta ainakin itse olen huomannut sen, että HC:ssa kämpperi on lähes mahdoton tappaa, mutta normissa asia on juuri päinvastoin. HC SaDissa, kun muutenkin 80-95% kuolemista on alkunaatteihin tai alku LMG-porailuihin kuolemista. Itse face-to-face battleja ei juuri tule. Myöskin silencer yms on HCssa turha, koska ei ole HUDia, josta ei-silencer tyypit voisi bongata.
Kyllä molemmat pelimuodot menee aina välillä, mutta itse tosiaan käännyn tosipeleissä enemmän normaalin puolelle. Normi SaD ja Normi Domination FTW! Ainoa HC:n suuri etu on mielestäni se, että siinä ase kuin ase toimii melko hyvin paitsi M16. On nimittäin aivan liian hidas lähitaisteluun.
Äänestin HC:ta. Jotenkin tulee sellainen kuva että suurin osa tänne kirjoittaneista (ja varsinkin normia puoltaneista) on antanut kommenttinsa nelosen pohjalta. Eli onko teidän mielestänne CoD:WaW peli ollenkaan?
Eikö tuo silu HC modessa poista ne in-game mapissa (stanu näppäinkartalla: ristiohjaimesta nuoli ylös) ammuskelusta ilmestyvät paikkatiedot?
LMG-porailuista pääsee eroon sääntöjä sopimalla, tämä 'ongelma' taisi korostua tuossa poromoodissa?
Alkunaatit eivät kai ole "ongelma" kuin pienimmissä kartoissa (nelosessa näitä on useampi wawissa yksi). Tietty tähänkin voisi miettiä jotain herrasmiessääntöä. Esim. viiden ensimmäisen sek. aikana ei saa nakella naatteja?
Tuohon kämppimiseen en osaa sanoa sen kummempaa kun oma pelitapa riippuu täysin kartasta/pelimuodosta/tiimin taktiikasta.
Jossain mapeissa se varovainen eteneminen ja vaikka ihan respalla jumittaminen roundin ekat 20-30 sekuntia vaan kannattaa.
Jotenkin tulee sellainen kuva että suurin osa tänne kirjoittaneista (ja varsinkin normia puoltaneista) on antanut kommenttinsa nelosen pohjalta. Eli onko teidän mielestänne CoD:WaW peli ollenkaan? .
Järjestäjät käyttävät oman makunsa mukaan sitten tästä saamaansa informaatiota hyödyksi.
Ei tule tämä äänestys vaikuttamaan liigaan sen "epävirallisuuden" vuoksi.
Tuolla liigaketjussa näyttäisi osallistuvien klaanien mieltymykset olevan sataprosenttisesti normin puolella.
Ja tässäkin äänestyksessä liputetaan normin puolesta.
HC-pelaajien kannattaisi varmaan lopettaa se peitsenvääntö ja epäonnistuneiden onelinereiden heitto ja perustaa vaikka joku oma "Ammutaan varpaisiin" -liiga, johon varmaan hyvällä tuurilla se 1-2 klaania osallistuu.
Ei ole olemassa absoluuttista totuutta siitä kumpi on parempi, normi vai HC, mutta eiköhän se ole selvää että enemmistö on normin puolella. Mutta taistelkaa tuulimyllyjä vastaan jos siltä tuntuu.
Juu ei.. varsinkaan nyt kun tulos menee ihan väärin. On se jännä.
Kuvitellan näin, 3 klaania haluaa normiliigan, kun taas toiset 3 klaania haluaisivat HC-Liigan... Niin kummaslainen liiga sitten tulisi, kerta klaaneja kuunnellaan? ajaisitko sitten väkisin liigasta täysin Normiliigan?
Miksi Quassimo edes pyysi äänestystä, jos sillä ei ole mitään merkitystä? huvikseenko vai miellyttääkseen muita HC-pelaajia?
Minun mielipiteeni on se, että tästälähtien näitä CoD-liigoja järjestää Pibe, esimerkiksi tyyliin; vuorotellen Normiliiga ja vuorotellen HC-liiga. Ilman mitään muttia
Kuvitellan näin, 3 klaania haluaa normiliigan, kun taas toiset 3 klaania haluaisivat HC-Liigan... Niin kummaslainen liiga sitten tulisi, kerta klaaneja kuunnellaan? ajaisitko sitten väkisin liigasta täysin Normiliigan?
Miksi Quassimo edes pyysi äänestystä, jos sillä ei ole mitään merkitystä? huvikseenko vai miellyttääkseen muita HC-pelaajia?
Minun mielipiteeni on se, että tästälähtien näitä CoD-liigoja järjestää Pibe, esimerkiksi tyyliin; vuorotellen Normiliiga ja vuorotellen HC-liiga. Ilman mitään muttia
Tuolla liigaketjussa näyttäisi osallistuvien klaanien mieltymykset olevan sataprosenttisesti normin puolella.
Ja tässäkin äänestyksessä liputetaan normin puolesta.
Kuten Berdu sanoi, klaanien mielipide on ollut tähän asti kovinkin selkeä, varmasti saatte sinne myös omat mielipiteenne vielä halutessanne, mutta ei tämä asia ainakaan inisemällä parane.