Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD:WaW -liiga

Vastaus: CoD:WaW -liiga

Pystytteks te limppu ja lateksi olee yhden illan heittämättä noita one-linereita tänne väliin, häh? Tää liiga saattais lähtee joskus tulille ku ei kaikkia wit**tais toi teidän vineeminen!!! Mä voin ruveta "suht" puolueettomaksi tuomariks, kattoo että liigassa pysyy kuri ja järjestys!!:mad:

Häh?












Siis jo on kummaa, heitän vaan omat ideat kehiin miten vois liigast tulla hyvä noinki onnettomaan peliin ku cod:waw, Ja mitään puuta heinää puhu kun kerron omista kokemuksista. Olis hyvä et tälläsistä asioista vois puhua, mutta ei. Tää on niin perseestä, anteeksi tuhma sana, tällänne "Kyllä-miesten politiikka".
Foorumeilla on idea keskustella, asiallisesti, asioista ja jokainen saa kertoa mielipiteensä. Ois kyl aika harmaa keskustelualu, myös sisällöllisesti, jos kaikki on samaa mieltä.
Ja heti tyrmätään toiset ja kun pikkasen tokasee takasin ni muutkin kääntyy sua vastaan.

Voi olla juu että sanon asioita liian suoraan jonkun makuun, mutta minkä ihminen luonteelleen voi?
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Jos ei peli kiinnosta ja on lopettanut sen pelaamisen, niin miksi pitää tulla jauhaa tänne liigasta?

Itse pelaan wawia, tällä hetkellä enemmän kuin mw:tä. Mutta, en varmaankaan lähtisi liigaan mukaan vaikka olisi HC SD. On varmaankin tulossa pienen piirin pikku turnaus ja siihen keskityn ennemmin.

Toivon mukaan ne jotka liigaa haluaa saisi sen. Suosittelen pollien tekemistä, jos joku tätä alkaa tosissaan tekemään.

Peace :cool:
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Täysin turhaa lätinää ja poskisoittoa edelleen muutamilta --> viestejä poisteltu.

Mikäli meno tässä ketjussa ei hiljalleen oikene raiteilleen, niin jäähyjen kautta jatketaan loppujen kanssa keskustelua.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Miksi sitten kirjoittelet WaW-liiga palstalle jos peli on paska ja sua ei kiinnosta koko liiga?

Vois kiinnostaaki jos olis ESIM. BA only tai jotain sellasta. Publik servut kyllä on ihan perseestä kun väh. 5 vastustajalla on mp40 loputtomalla lippaala ja steady aim ja tää on ihan totta koska kävin tänään tutkimassa asiaa.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Vois kiinnostaaki jos olis ESIM. BA only tai jotain sellasta. Publik servut kyllä on ihan perseestä kun väh. 5 vastustajalla on mp40 loputtomalla lippaala ja steady aim ja tää on ihan totta koska kävin tänään tutkimassa asiaa.
HCSD:ssä ei varmaan ole viidellä äijällä mp40,oot taas vaan pelannu jtn CTF ja sit vineet ku et tappoja saa
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Cod WaW oli ihan aluksi mukava peli ja sitten kun oppi mapit nopeesti ulkoa oli se todella hyvä peli. Sitten alkoi tulemaan lisää pelaajia ja samalla lisääntyi jo kulttimaineen saanut MP40 64panoksella. Respaan tuubittavatkaan eivät nostattanut liiallisesti fiiliksiä. Gewehrillä vaikea pelata juggeri mp40 tyyppejä vastaan. Joten otat itse sen. Näin tekee myös vastapuolen tyypit keillä sitä ei vielä äskettäin ollut, koska nyt niillä on syy ottaa se koska noillakin on.
Lopputulos: Kaikkia vituttaa mp40 jugga ym. mutta kukaan ei tee asioile mitään.

Jos täällä joku aikoo tehdä turnauksen niin mietitään ne säännöt oikeesti järkeviksi eikä mitään tyhmää pelleilyä. Publalla ei voi noihin asioihin vaikuttaa ja täällä voi joten siksi ymmärrän täysin miksi jotkut "kiistelevät" täällä asetuksista jne.

Omat ehdotukset:
Bolt Action only (PTRS Banned)/ No Attachments/ No Perks/ Air Support OFF/ Half Health

TAI
Hardcore ON/ Health&Regeneration Normal/ Bouncing Bettys OFF/ Juggernaut OFF / SMG: MP40&PPSh Banned

TAI
Hardcore OFF/ Bettys OFF/Jugga OFF/SMG: round drums&dual magazines banned

(nämä niinkuin yleiseti ottaen mitkä on mun mielestä kuraa tässä pelissä ja mitä olis "kiva" jos vois rajoittaa)

Jos noista tulis joku niin tulisin heti mahdolliseen liigaan mukaan. Tähän peliin on vaan laitettu liikaa hölmöjä ratkaisuja mitä ei pitäis mun mielestä olla. No, jokatapauksessa olisi mukava pelata taas tätä peliä, publaa en vaan pysty pelamaan menettämättä hermoja, koska "Jugga vilkkuu ja dual magazine laulaa"...
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Voin järjestää turnauksen CoD4 tyyliin. Mielestäni silti CoD4 liiga pitäisi hoitaa ensin loppuun ja katsoa kuinka paljon porukkaa siirtyy killzoneen pitemmäksi ajaksi. Jos porukkaa palailee codien pariin voin laittaa turnauksen pystyyn tästä. Itse olen ProModen kannalla yhä, sitä on ainakin nelosen puolella kehuttu kovasti ja voinsin tehdä jonkin moisen väännöksen wawin puolelle. Mutta mielestäni ensin pitäisi hoitaa CoD4 liiga ja tsekata jääkö porukkaa killzonen jäljiltä.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Toi ensimmäinen vaihtoehto näytti parhaalta mutta tosin jos ei ole BA only niin imo kaikki smg:t pitäs bannaa. Ja susijengi: pelasin normaalii SD ja oon pelannu muitaki esim sabo, domi, mutta hardcorea en pelais vaikka maksettais.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Toi ensimmäinen vaihtoehto näytti parhaalta mutta tosin jos ei ole BA only niin imo kaikki smg:t pitäs bannaa. Ja susijengi: pelasin normaalii SD ja oon pelannu muitaki esim sabo, domi, mutta hardcorea en pelais vaikka maksettais.
En mäkään HCta pelaa mut älä unoha niitten näkökulmaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Voisko moderaattori ehkä poistaa koko threadin kun alkaa jo mielentila järkkyy.

Joku postaa sitte uuden jos/kun on sen aika.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Tossa on tuollaset säännöt jotka tehtiin kun W@W laddut aukes:

Säännöt

Eli suora kopio melkein noista CoD4 säännöistä. Jos pelissä on jotain aseita joita pitäisi bannia niin ilmoittakaa toki (itse en peliä niin hyvin tunne).

Oma mielipide olisi että pistettäisiin CoD2 tyyliin "Rifles only".
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Niin siis ei kai HCssa käytettä mp40 ku siin kuolee yhestä kudista kakkilla aseilla vai mitä sä ajoit takaa?

Ite en ole käyttänyt MP40:stä muuta kuin ottanut "helpot" expat pois.

HC:sa ei tosiaan ekasta kuole - ehkä pulttikiffeillä - ekasta. HC:ssa ehkä enemmänkin korostuu aseiden ominaisuudet. Suosittelen normipelaajia kokeilemaan tätä HC SD:tä sellaiset 20-peliä, että pääsee hommaan sisälle ja sitten jakais kokemuksia - se on kyl toimiva kokonaisuus. Tämä johtuu varmaan myös pelityylistä, rusher vai camper?!

En kyk kiellä etteikö spooni-nuubitukset välillä jurppis, mutta kyl siitä ohi pääsee kuolematta.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Olen pelannun HC S&D:tä, nimen omaan WaWissa. Ihan rentoa istua reapassa 2 minuuttia BA riflen kanssa ja sitten lähteä plantiimään.

Ja normi riflet, joissa ei ole rekyyliä ollenkaan, tappaa hcssä yhestä, niikun moni muukin ase.

HCn ongelma on se että istuva tiimi voittaa.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Ja normi riflet, joissa ei ole rekyyliä ollenkaan, tappaa hcssä yhestä, niikun moni muukin ase.

Joo, niinhän noi aseet tuppaa tekemään kun niillä ihmistä ampuu. Harva mies jatkaa juoksemista sen jälkeen kun luoti on puhkassut esim keuhkon.

HCn ongelma on se että istuva tiimi voittaa.

Istumalla ei pommia plantata. Ja HCn hieno puoli on just siinä että rushimalla päättömästi pitkin kenttää ei klaanimatsissa pärjää.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Joo, niinhän noi aseet tuppaa tekemään kun niillä ihmistä ampuu. Harva mies jatkaa juoksemista sen jälkeen kun luoti on puhkassut esim keuhkon.


Istumalla ei pommia plantata. Ja HCn hieno puoli on just siinä että rushimalla päättömästi pitkin kenttää ei klaanimatsissa pärjää.

Tämä onkin peli eikä tosielämä. Mielestäni sotapelit eivät ole simulattoreita oikeasta elämästä, mutta kaikilla on omat makuasiat.

Normissa ei todellakaan pärjää päättömästi rushimalla ellei vastassa ole todella onneton joukkue.

Edit: HC:n yksi todella huonoista puolista on se että alussa voi tykittää tiettyä pistettä esim bandolierin kera. WaW:ssa tämä korostuu koska kentät on niin avonaisia.
 
Ylös Bottom