Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD:WaW -liiga

Vastaus: CoD:WaW -liiga

HC liigasta ei tule mitään, eikä sellasesta missä SMGt on sallittuja. Tässä vois olla hyvä vaikka promode ilman SMG ku ei toi poraaminen tässä pelissä auta paljoo. Kuitenkin tää on aika paljon myöhässä ku KZ2 tulee kohta ja tätä tuskin pelaa sitten kukaan
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Joo ei ykskään enää pelaa tätä...cmoon.Niin se piti cod4 peluukin loppua mutta eipä tainnu loppua.
HC sd ja tuubit ja ajoneuvot pois.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

HC liigasta ei tule mitään, eikä sellasesta missä SMGt on sallittuja. Tässä vois olla hyvä vaikka promode ilman SMG ku ei toi poraaminen tässä pelissä auta paljoo. Kuitenkin tää on aika paljon myöhässä ku KZ2 tulee kohta ja tätä tuskin pelaa sitten kukaan

KZ2 TULEE mitä sit, ajattelin ostaa pelin....mut demo riitti....ei kiinnosta moinen peli yhtään.

Mut ei tästäkään mitään ligaa tule. Ainakaan tällä tavalla, et joku aloittaa ketjun ja porukka alkaa huutelee mitä pitää olla mukana ja mitä ei. Tää tarvis jonkun vetäjän....ei tästä muuten mitään tule!

Mut se siitä. En ole kiinnostunu kuitenkaan tästä liigasta, mikäli sellaista edes tulisi, niin mukaan en lähtis...
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

KZ2lla en meinannu että se välttämättä olisi paras peli mutta aika monet ostaa sen ja pelaa ainaki jonku aikaa ja sillon wawii tuskin kukaan pelaa. Pelashan wawiiki kaikki väh. 2vko ennen kun tajuttiin että se on surkea. Ja wilhower voisin tästä sanoa sulle pari asiaa mutta en viitti ku en halua bannii. Ja tbh tosta HC:sta että mitä vähemmän osumaa kestää, sitä enemmän kämppimistä ja sitä vähemmän taitoa tarvitaan.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

eiks tolle HC vs Normi- väännölle oo oma ketjunsa?!? turha siitä täällä jauhaa.
mut eipä tällä säädöllä mitää Liigaa tuu oleen WaWis, enkä tiiä onko ees tarpeen.
eipä mulla muuta kirjoittamisen "arvoista" tällä kertaa :p
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Ja wilhower voisin tästä sanoa sulle pari asiaa mutta en viitti ku en halua bannii.

Mitä teiän postailuja on lukenu, hyvin vähän on tullu mitään rakentavaa tai järkevää.

Mutta takas topiciin, ei taida tulla liigasta mitään, hauskaahan se ois voinu olla ja seurata.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Kysyn vuorostani itseltäni, "miksi lähdin kysyymään" :)

Itse itseäni lainaten:
"Onkohan tässä yhtä aktiivisia porukoita kuin CoD4:ssa eli onkohan tästä tulossa KFIN-liigaa?"
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Pystytteks te limppu ja lateksi olee yhden illan heittämättä noita one-linereita tänne väliin, häh? Tää liiga saattais lähtee joskus tulille ku ei kaikkia wit**tais toi teidän vineeminen!!! Mä voin ruveta "suht" puolueettomaksi tuomariks, kattoo että liigassa pysyy kuri ja järjestys!!:mad:
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Mä tuun mukaan vaan jos sallitaan pelkkien kivien heittely sekä pääsen paidattomien puolelle.

:D Paras perustelu.

HC-pelimuoto vois kiinnostaakin, kunhan tekee herrasmies-säännöt että spawnilta toiselle ei ammuta kierroksen alkaessa. Ja nuubituubi pois. Sitten ei mitään valittamista olekaan. Jos joku vielä valittaa bettyistä ja juggernauteista näin pitkien COD-vääntöjen jälkeen niin siinä vaiheessa voisi rehellisesti todeta että nyt pelataan väärää peliä. Jos joku hemmetin juggernaut häiritsee niin paljon että tappoja ei heru niin kyllä se vika on jossain muualla kuin perkeissä.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

^^ Poraamista ja spreijaamistaha se on enimmäkseen. HC:ta on joskus aikoinaan tullu pelattua enää ei tollasta yksinkertasesti jaksa.

Ja tähän jatkokommenttina että mies (tai poika) ei enempää voisi yössä olla.

Oliskohan 29päivää kellossa COD4n ps-versiolla, 9päivää 360-versiossa ja COD WAWissa sellaset 6 päivää, pelkkää HC s&dtä, spawnilaukauksia molemmissa peleissä 0kpl, nuubituubeja spawnilta 0kpl, kertaakaan ei ole tarvinnut pysähtyä itkemään että "voi himpsukka kun noi vihut vaan poraa seinää ja en saa ketään tapettua". Silloin tällöin kun käy tuuri saatan jopa saada itse muutaman taponkin ja hauskaa on.

Vielä kerran, se vika on jossain muualla kuin pelimuodossa/perkeissä. Bubble Bobblen (vai mikä se oli) sijasta suosittelen VIva Pinataa, siinä harvemmin tulee suuria häiriöitä ja saa rauhassa rakentaa puutarhaa.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Pystytteks te limppu ja lateksi olee yhden illan heittämättä noita one-linereita tänne väliin, häh?
Eikä vain yhden illan, vaan ihan kokonaan nuo voi jättää pois. Jokainen jannu. Samoin klaanien väliset pikkuvinoilut ja muut reaktionhakupostaukset voi hilpaista yliolan kautta mäkeen. Tässäkin ketjussa on nähty taipumusta moiseen turhuuteen.

PS. Se on harmi, että jotkut osaavat mitata virtuaalimiehuutensa vain fragien eikä kohteliaisuuden määrässä kanssapelaajiaan kohtaan. Mukavat sanat eivät tapa eivätkä tee kohteeseen vahinkoa, joten sitä ei kannata foorumillakaan harrastaa? Voiko enempää hukkaputkeen mennä.

EDIT: Tarkoitus on, että jatkaisitte sovinnollisemmalla linjalla nyt eteenpäin. Ei niin, että sama meno jatkuu. Tämä Wertymanille ja Wilhowerille alla ja muille, jotka osallistuvat liigakeskusteluun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Pystytteks te limppu ja lateksi olee yhden illan heittämättä noita one-linereita tänne väliin, häh? Tää liiga saattais lähtee joskus tulille ku ei kaikkia wit**tais toi teidän vineeminen!!! Mä voin ruveta "suht" puolueettomaksi tuomariks, kattoo että liigassa pysyy kuri ja järjestys!!:mad:

Mikä on pielessä? Mä oon vaan sanonu HC:sta millasta se on ja jos ei miellytä ni ei tarvii heti aukoo vai? Limppu äsken sano "Ei" , vineemistä ?
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Mikä on pielessä? Mä oon vaan sanonu HC:sta millasta se on ja jos ei miellytä ni ei tarvii heti aukoo vai? Limppu äsken sano "Ei" , vineemistä ?


Lähes kaikki mitä ootte sanonu HC:stä, on puuta heinää. Poraamiset, lonkalta headshotit steady aimilla.

Eihän siinä mitään jos puhuisitte asiaa, mut ei.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Lähes kaikki mitä ootte sanonu HC:stä, on puuta heinää. Poraamiset, lonkalta headshotit steady aimilla.

Eihän siinä mitään jos puhuisitte asiaa, mut ei.

juurikin näin.. tai no mistäs mä tiiän pelaatteeko HooCee vai ette, mut ite voin sanoo et molempia moodeja pelaan ja kummassakin omat hyvät/huonot puolensa. enempää en tänne viitti kirjailla, muutenki tarpeeks kuraa täällä ;)

sori OT
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Lähes kaikki mitä ootte sanonu HC:stä, on puuta heinää. Poraamiset, lonkalta headshotit steady aimilla.

Eihän siinä mitään jos puhuisitte asiaa, mut ei.

Tolla seady aim jutulla limppu tarkotti sitä että kun normissa porukat ottaa thompsonin/mp40 ja loppumattoman lippaan ja spreijailee sediaimilla toiselle puolelle kenttää ja sehän on yksi asioista mikä on pilannu tän pelin. Ja eikö tosta poraamisesta muka sais mielipidettä esittää?
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Tolla seady aim jutulla limppu tarkotti sitä että kun normissa porukat ottaa thompsonin/mp40 ja loppumattoman lippaan ja spreijailee sediaimilla toiselle puolelle kenttää ja sehän on yksi asioista mikä on pilannu tän pelin. Ja eikö tosta poraamisesta muka sais mielipidettä esittää?

Saa esittää mielipiteitä ja pitääkin kuhan pysyy asiassa eikä jauha puutaheinää. Tuntuu vaan että teidän väitteet on vaan olettamuksia ja kuulopuheita.

Oon pelannu wawia lähes joka ilta sen ilmestymisestä lähtien, ni kyl mulla jonkinsortin tietopohja pelistä on ja miten sitä publalla / matseissa pelataan.
 
Vastaus: CoD:WaW -liiga

Saa esittää mielipiteitä ja pitääkin kuhan pysyy asiassa eikä jauha puutaheinää. Tuntuu vaan että teidän väitteet on vaan olettamuksia ja kuulopuheita.

Oon pelannu wawia lähes joka ilta sen ilmestymisestä lähtien, ni kyl mulla jonkinsortin tietopohja pelistä on ja miten sitä publalla / matseissa pelataan.

Sama vika paitsi että oon tajunnu kauan sitten kuinka huono tää on ja siks en pelaa tätä enää mutta ennen pelasin ja siksi tiedän
 
Ylös Bottom