Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

GG! F.G veti niukasti pitemmän korren ;)

nyt vitusti takuja vääntään :D

(eikä ihan paskastikkaan menny näin ekaks matsiksi.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

GG! F.G veti niukasti pitemmän korren ;)

nyt vitusti takuja vääntään :D

(eikä ihan paskastikkaan menny näin ekaks matsiksi.
Hyvä peli oli tosin eka mappi taidettiin viedä aika selkeesti. Tokassa mapissa sitten onnistuitte parantamaan peliä ja hyvin panitte kampoihin.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

haluisitteko pelata Murder,Inc klaania vastaan? en oo meidän klaanin liideri mutta uskoisin että mulla on lupa haastaa teidät:p
tarkoitin siis FCDtä
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Murder inc on jo haastanut meidät.Peli 18.1 klo20-->

Meidän pitää reenata tota S&D moodia,joten miten porukka pääsee huomenna?Klo19-->?
Samoten torstaina jos pitäs istunnon sikäli jos saa porukkaa kasaan?Ja tosiaan..perjantaina matsi johon nyt tarvii sen 7 mättämään.Allekirjoittanut mukana ellei ole liikaa halukkaita.

E:Tuosta pe illan matsista tulee meille kova,sillä MI on sijalla 43 consolegamingissa tällä hetkellä.Kaikki vois joinata sinne ircciin,kun täällä ei viitti löpistä kaikista pelityylillisistä asioista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Eilen oli toudella hyvät väännöt, kiitos siittä F.G:lle ja omille tietty! Eka mappi hävittiin tosiaan aika puhtaasti mutta toinen olikin sitten hyvää vääntöä :)

Meiän tiimin tarvii tosiaan reenata hieman ni ei olla ihan niin hukassa kun siinä ekassa rundissa...Mulle passaa huomenna reenit mutta mieluusti klo. 20-->?
Minä myös mukana pe. jos halukkaita ei tarpeeksi?!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Harjoitusta kaivataan, aika vähän tullut pelailtua eri pelimuotoja. Olen mukana huomenna harjoituksissa, perjantaista en vielä tiedä.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Moi!

Jos mahtuu vielä....:confused: niin voisin myös liittyä....jos kelpaan :eek:
Ikä 37v.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Hyvä.Olet niitä harvoja joka tuo ikänsä esiin.Minulle passaa ja uskon että muillekkin kun oli eilen puhetta että lisää rekrytään vielä.Eli FCD:tä eteen ja tee sinne consolegamingiin tunnus ja ilmoa se minulle privana.Huomenna siis S&D treeni..sattuneesta syystä:p

Klik-->http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1314

Alimmainen.Heitin haasteen.Lauantaina 19.1,tarkemmat tiedot näätte kun loggaatte sisään ja painatta haasteen edestä "view".Muistaa aikaero..eli +2tuntia haasteessa olevan aikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

myös mukana harjoituksissa. tänään kanssa pelaamassa kunhan tästä töistä pääsee kotia.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Kyllä kyllä! tänään reeniä!

itse pääsen n. klo: 19.00 aikoihin kun koulu loppuu
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Tänään vois reeniä ku huomenna ei jouda! Ite mukana toki perjantainkin pelissä ja lauantaina kans!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Vai sopiiko treeni porukalle paremmin tänään?Huominen itselle sittenkin hieman kiireinen kun emännällä ois menoja.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

:)Mmo

Ajattelin et jos tarvitsette lisäjoukkoja kämppäämises nii voisin kans liittyä seuraa :) tai ainakin voisin tulla seuraaviin harjoituksiin ;)
Ikä 19v + mikki käytössä. Leveli 55 enkä siis oo vaihtamassa sitä uuteen prestigee x) Jos tarvitsette lisää tietoja pelikokemuksestani nii toki mielelläni voisin kertoa :)

PSN: lol4ik
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Vai sopiiko treeni porukalle paremmin tänään?Huominen itselle sittenkin hieman kiireinen kun emännällä ois menoja.
Parittomat viikot on mulle vähän hankalia, kun muija on samassa vuorossa :o .....mut parilliset viikot on mulle A-luokan iltoja, kun muija on iltavuorossa :cool:
Yritän päästä tänään tai huomenna pelaamaan/harjoittelmaan....kunhan saan vaan korjattua noi mun verkko ongelmat :o
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Juu tervetuloa mukaan tiimiin.Tehdäänkös nyt tiimi siten että katsotaan mihin rahkeet tällä sakilla riittää.Porukkaa alkaa olla lähemmäs 15kpl...Lisää rekryä sitten jos tilanne vaatii.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Onko ne harjoitukset tänää vai huomenna? Itelleni sopii paremmin huomisilta, koska tänää pääsen luultavasti vast puol23 aikoihi. Tai sitten iltapäivällä ennen puol20 :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Juu mäki tuun jos huomenissa pelaillaa illalla, koska tänään taas lätkäharkat :( ja huomen illalla voin pelailla just siinä kasin paikkeilla ja ysiltä sitten meen kattoon Pakoo :) mutta tarkottiko Hotti että meijän pitäis jotkut karsia :[
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Tässä ketään olla karsimassa...No tänään pelaa ketkä pelaa ja huomenna pelaa ketkä sillo pelaa...katon miten ite pääsen.

BTW:Oliko jollain se 10/10 tai muu järeämpi netti piuha?Jos oli niin ko heppu paikalle päästessään sais tehä partyn / priva matsin.Eilen oli havaittavissa että mun 1Mbit yhteys riitti juuri ja juuri 7-8 hengen pelin pyörittämiseen.
 
Ylös Bottom