Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Moro!

Mahtuuko joukkoon vielä yksi telttailija? Mikkiä en omista mutta suhteellisen usein pääsisin pelailemaan. Harrastuksia on kyllä paljon joten pystyisin pelailemaan yleensä 19.00-22.00.

EDIT: Olen muistaakseni levelillä 33.

PSN: miimax
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Jos mahtuu illan matsiin mukaan niin voin tulla. Ensi viikon perjantaina en kerkeä:( tuun pelaileen viimestään ysiltä tänään.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Moro!

Mahtuuko joukkoon vielä yksi telttailija? Mikkiä en omista mutta suhteellisen usein pääsisin pelailemaan. Harrastuksia on kyllä paljon joten pystyisin pelailemaan yleensä 19.00-22.00.

EDIT: Olen muistaakseni levelillä 33.

PSN: miimax

Ikä?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Mihinkäs päätöksenne kaartuu.Ollakko minä, vai eikö olla?:rolleyes:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Mun mielestä sulla on 5 ääntä:o 1vielä uupuu:confused:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Mulla ei muistaakseni tepasta oo kokemusta kun ei olla törmätty tantereella, mutta luotan muitten arvioon. Eli minun puolesta käy.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Tepalle portti auki.FCD eteen,Mikkiin ei vinetä eikä valiteta ja muutenkin mennän vain verenmaku suussa.Tee consolegaming tunnus ja ilmoa se mulle.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

:)Rekrysin itseni sisään


Miten pääsen siihen claniin sisää?

Käyttis on siis Tepa92
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

täällä yksi ehdokas jos mahtuu noin 2.1/5 Päivää pelattu kyseistä peliä olen tiimi pelaaja :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Itseäni voisi myös kiinnostaa, harmi vain että olen hävittänyt johonkin bt mikkini... Nyt orange boxin jälkeen muutaman viikon tauko mutta kun vähän veivaisin niin johan olisi 1 taas itse paukkupoliisi :D

ikä on 18 kunnon asiallinen kaveri eikä mikään piipittävä ja rääkyvä ilmapallo :D no ei...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!JÄNESET,SAIMME HAASTEEN!!JÄSENIÄ VIELÄ HAUS

Monelt meil on tulos matsei
?
 
Ylös Bottom