Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

ppu_FIN rekisteröitynyt. Ja yritän päästä su-iltana linjoille.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Ja se paskanjauhanta loppuu tässä topicissa NYT!.Opa voi TK:lle lyödä oman topicin.

Kuten kokeneemmat tiesi..K-18 on voimassa tästä päivästä eteenpäin.
Juu joonasmo on alle 18,ja hänen liittyessä ei ollu K18 kriteeriä,mutta eipä hänestä alkanut liikkua huhujakaan:cool:

e:Kaikki jotka ei ole vastanneet consolecaming inviteen tietää mitä tehdä:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Ja se paskanjauhanta loppuu tässä topicissa NYT!.Opa voi TK:lle lyödä oman topicin.

Kuten kokeneemmat tiesi..K-18 on voimassa tästä päivästä eteenpäin.
Juu joonasmo on alle 18,ja hänen liittyessä ei ollu K18 kriteeriä,mutta eipä hänestä alkanut liikkua huhujakaan:cool:

e:Kaikki jotka ei ole vastanneet consolecaming inviteen tietää mitä tehdä:D
Itsehän halusinvain sanoa että uskallettoko ottaa matsia? ilmeisesti ette, voi :( Ja Jiikax alkoi sitä paskaajauhaa!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Multa jää illan pelit väliin koska pyhitän tämän illan puhtaasti dokaamiseen :D Pelikunnossa arvelen olevani huomenna iltapäivällä...
Tsemppiä illan peleihin, olkaahan voittoisia :cool:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

liityin toho fcd.cod@quakenet höskää...
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

joo tänää taas pelii...
chattiin hotti
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

siis ps3 chat?Emmä sillä jaksa..mut irkissä ehkä:p
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Vieläkös tänne mahtuis mukaan? Lvl on 55, päiviä joku reilu neljä (tässähän on Lobbyssä roikkumiset mukana, onhan??) K/D hivenen plussalla.
Pelityyli enemmän kämpäävä kun rynnivä, jos rynnin jossain ni oon menos kämppimää johonki joten tämä klaani tuntuis varmasti kotoisalta :p

Pelailu on meikkiksen kohdalla melko satunnaista, kun vuorotyö, muksut ja muija rajottaa aikaa jonkun verran. Mutta sillon kun pelaamaan pääsee, niin olis hienoa tehdä se näin uljaan klaanin nimissä ja antaa kaikkien tuntea mitä se on, kun suomipoijaat lähtee tantereelle rynkkyjen kanssa telttailemaan.

PSN: PaKe69
Ikä: 22
Mikki: Kyllä
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

No oho..Ylivoimaisesti paras hakemus:)Siis noin niin kuin artikuloinnin puolesta:DMinä ainakin hyväksyn sinut tiimiin!Mutta mitä mieltä muut ovat?

E:saatasko tänään minä verran illalla vaikka joskus klo18-> porukkaa jos koittas haastaa jonku tuolta consolecamingista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Pake69 mukaan vaan ainakin mun puolesta! Hakemus ainakin oli loistava :) Mulle pitäis ainakin passata pelit illalla, otetaanko treenit ensin?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Hakemus oli tosi hyvä, toivottavasti saadaa matsi alkaa viim 20.00 koska äiti ei oikeen tykkää, kun kaikki päivät pelailen, ett iltamyöyhää pelaan, ja 21.00 alkaa myös 24 :] invii voi laittaa sitte kuude jälkee...
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Joo tänään sopis pelit paremmin ku hyvin. Eilinen päivä meni ihan reisille ku piti lähtee kokeilee psp:n remote playtä kotipuoleen ja siitäki urakasta ei jääny ku paskan maku suuhun ku ei meikän kämmenen keskimmäinen peukalo osannu laittaa asetuksia oikein xD
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Pari ääntä vielä kun pake saa niin homma on PAKEtissa:D

E:http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1314

Hei.Vain minulla ja zephisx:llä on kelpaavuus tuolla,eli tuo vihreä rasti.Ilmeisesti kaikkien pitää olla kirjautuneena sisään vielä sen aikaa kuin tuo lukema teidän nimen perässä osoittaa.Eli kokeilaan että meette sinne annatte ittenne olla sisässä sen aikaa kuin lukema vaatii.Ilman tätä emme voi haastaa ketään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Pari ääntä vielä kun pake saa niin homma on PAKEtissa:D

E:http://cod.ps3.consolegaming.eu/stats.php?id=1314

Hei.Vain minulla ja zephisx:llä on kelpaavuus tuolla,eli tuo vihreä rasti.Ilmeisesti kaikkien pitää olla kirjautuneena sisään vielä sen aikaa kuin tuo lukema teidän nimen perässä osoittaa.Eli kokeilaan että meette sinne annatte ittenne olla sisässä sen aikaa kuin lukema vaatii.Ilman tätä emme voi haastaa ketään.

Tuskin tota voi nopeuttaa, kun on liittynyt klaaniin niin näyttää menevän 24h ennen kun tulee toi vihree rasti? Mulle ja Hencalle tulee tunnin päästä jos yhtään tota ymmärsin?!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Mulle sopii, että otetaan PaKe69 mukaan klaaniin (löytyy jo kavelistalta). Tänään peleihin 20.00 jälkeen, vaikka mullakin "mamma" valittaa liiasta pelaamisesta:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Olisiko vielä tilaa klaanissa?

lvl 38 (Kolmatta kertaa) Olisi kiva saada hieman tutumpia pelaajia mukaan.Pelityylini on melko hyökkäävää, mikäli vastustajat eivät ole hääppöisiä.Olen kyllä syntynyt 92, jonka uskon olevan peni este.Toisaalta klaani saisi nuorempaa verta mukaan:).Asun Ps3:n kanssa, mutta en ole mikään "yber no life datis".
Lähettäkää viestiä jos vain kiinnostaa

ID:tepa92
 
Ylös Bottom