Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

Joonas oli ja on tiimin kymmenes jäsen.Katsotaan hetki tällä kokoonpanolla ja tehdään päätös sitten lisä rekrystä.Paitti pekkafinille on paikka aina auki:cool:

Kiitos kaikille tiimin teltan pystytys avusta.Nyt meidän pitää vain kämppiä kaikki hengiltä.

Ja sitten..jos joku tunnustaa osaavansa tehdä iskevän klaani logon,ilmoittanee itsestään minulle.Koko tulee olla max 350*200 pix.Tulisi lukea ainakin "Finnish camping dudes" ja alareunassa vaikka esim -You are about to get camped- ellei suunnittelija itse keksi parempaa!

Mites toi mun hakemus?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Voisin ehkä pyytää kaveriani tekemään logon? Tosin veikkaan, että sen vastaus on kieltäytyvä, koska logo ei tulisi hänen omaan käyttöönsä, koska ei ole klaanissa, eikä omista CoDii... Harmin paikka :/ mutta voisin kyl kysyy...
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Oisko mahd. laittaa sivulle 1 lista klaanin kokoonpanosta? :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

No opa95 sitten vielä pääsee...Ja jos jokainen reggaa sinne consolecamingiin ja ilmoaa privana mulle tunnuksensa sinne.

Etusivulla lista jäsenistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Täh..eiku niinpäs olikin.Hain siihen mutta arvelin sitten laittaakkin oman teltan pystyyn.Näin ollen opa..sori...sun tiimiytes on sittenkin ofline toistaseks.Eli ei jäsenyyttä.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Alottelen jo..laitan partyn jahka saisitte ittenne vastaanottimen ääreen.:mad: :D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

häh? miks en pääsekkää? siis toi mun oma klaani on jo vedetty jäihin, en aijokka perustaa. Eli miksi mut potkittii?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Opalla lukee Playstationil kommenttina [FCD] Opa95 :P
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Elikkä lisäilin jo joitakin tyyppejä tästä klaanista listalleni, ja ne jotka eivät saaneet kaverikutsua, voisivat lisätä.(en jaksanu ite lisätä kaikkia kerralla) eli siis lisäilkää listoille SnakeQ
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

häh? miks en pääsekkää? siis toi mun oma klaani on jo vedetty jäihin, en aijokka perustaa. Eli miksi mut potkittii?

Hotti79''opa..sori...sun tiimiytes on sittenkin ofline toistaseks.Eli ei jäsenyyttä.''
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Mää en pääse mukaan sanoo "server is full" tai "could not connect the host" ku vastaan kutsuun. Find gaming kautta pääsen pelaan. Miten ton [FCD] saa siihen nimen eteen:confused:

EDIT: Kerran toimi, mustikan invite oli sillon.. kait?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Mää en pääse mukaan sanoo "server is full" tai "could not connect the host" ku vastaan kutsuun. Find gaming kautta pääsen pelaan. Miten ton [FCD] saa siihen nimen eteen:confused:

EDIT: Kerran toimi, mustikan invite oli sillon.. kait?

Mikä sulla on NAT? Jotenkin jouduit aina väärälle puolelle, kerran sut jouduin tappamaan :D
FCD saat kun menet Barracks->clan tag-> ja siihen sitten FCD
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Tai mun invite.Mikäs nat pikiksellä on on?Suosittelen tyyppiä2.Sen FCD tagin saa kun menet barracks->clan tag->kirjotat FCD(Ilman [ ] merkkejä).Tosin tuo clan tag ominaisuus vaatii tietyn levelin saavutuksen että sen saa köyttöön.

Hyvää peliä oli mutta sotki välillä p*rkeleesti muiden kutsut:eek:Kerran veti koko setin mulla jumiin jolloin piti uus party tehä yms....Jos ei la niin su iltana jos saatas kunnolla FCD porukkaa kehiin..ainakin 6kpl.

Lopulta klo 00:10 ei löytyny enää peliä oikein???
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Mikä sulla on NAT? Jotenkin jouduit aina väärälle puolelle, kerran sut jouduin tappamaan :D
FCD saat kun menet Barracks->clan tag-> ja siihen sitten FCD

Mullon natti 2. Täytyy myöntää, että mää oon aika tuuliajolla tuolla:o Ei taho keritä sihtaan yhtään ku nappi on heti ottassa. No ensimmäistä kertaa ny kokeilin, että ehkä seuraavalla kerralla jo osuukin. Noissa findin kautta löytyneissä peleissä sain kyllä muutaman tapon. Pari kolme yleensä. :D

Täytyy kattoo jos saan ton clan tagin laitettua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Vähän tökki systeemit kyl mut oli mukavaa peliä tomppa-hotin kans! Alkomahoolin runsaampi käyttö rupesi loppupuolella vaikuttamaan sekö positiivisesti että negatiivisesti. :rolleyes: Positiivisesti siinä mielessä, että kuolemat otettiin rennommin mutta negatiivisella puolella taas osumatarkkuus alkoi olla melkoista heittoa. :D

E: Mustikkakin oli toisaalta sangen piristävää seuraa, ainakin pelityyliltään :D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Vähän tökki systeemit kyl mut oli mukavaa peliä tomppa-hotin kans! Alkomahoolin runsaampi käyttö rupesi loppupuolella vaikuttamaan sekö positiivisesti että negatiivisesti. :rolleyes: Positiivisesti siinä mielessä, että kuolemat otettiin rennommin mutta negatiivisella puolella taas osumatarkkuus alkoi olla melkoista heittoa. :D

E: Mustikkakin oli toisaalta sangen piristävää seuraa, ainakin pelityyliltään :D

Vähän tökki joo, lopuksi taisin onnistua lahtaamaan pelkästään omaa jengiä :eek: Oiskohan pitäny pari viimeistä jättää väliin :p
Noh, eiköhän se tästä taas lähde :rolleyes:
 
Ylös Bottom