Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Kummatkin vaikuttaa meidän miehiltä eli mukaan vaan mun puolesta! Porukkaa kuitenkin hyvä olla kun aina ei kaikille passaa pelihommat.

Eilen oli tosiaan mukava pelailla ja voittojakin ropisi solkenaan :D Treeniä lisää ni hyvä tulee :p
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Joo, kyllä allekirjottaneelle ainakin passaa. ;)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Vieläkös mahtuu mukaan? Mulla kokemusta jo 55 levelin verran ja nyt alotin uuden accon jossa meinaan alottaa prestiget.

Nimimerkkinä toimii Hiisipeikko.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Itsekin tosiaan pystyn pelailemaan yleensä arki-illoin ja myös viikonloppusin. Tosin perjantait tahtoo mennä juhliessa melkosittain! :D

E: Lisäilin teidät listalle! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

No niin..tämähän starttas hyvin.Nyt on 9 jäsentä tiimissä.Jos jollain on tuttu killing mäsine tiedossa niin yksi voitas vielä rekrytä?ppu vois maksaa vaikka sille pekkafinille että tulis:p

Onko illalla retkeilijöitä?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

MInä kerkiäisin telttaileen tänään 15:30 - 18:00... ei taida tuohon aikaan kukaan olla linjoilla :rolleyes:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Ei nyt pysty kun vielä duunissa olen:eek: Mutta...menen kohta kauppaan,ja ostan säkin budweiseriä niin alkaa teltta seisomaan tossa viimestään klo20-->
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

PSN: h3nCCa

mut nyt dokaan!!! -> :P
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Jeps mullakin vähän venyy toi linjoille tulo kun muija & muksukin tarvii kuulemma laatuaikaa välillä :eek: Ihmetouhuu...
Noh iltaa varten onkin karhut jo kylmenemässä :rolleyes: ja aikaa pelata vaikka koko yö! Yritän päästä siinä 21-22 paikeilla joten inviä kehiin puolin ja toisin!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Iteki voisin tossa klo 21-22 välillä tulla pelailee! Inviä kehiin vaan sit.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

Hei!

Nyt kaikki tiimiläiset reggaa tonne timpan linkkiin-->http://www.consolegaming.eu/

Ite reggasin jo ja loin sinne meitin tiimin.Jahka olette regannu sinne niin privaa mulle siitä et mikä on jokaisen jäsenen saitin tunnus,jotta saan tehtyä kokoonpanon sinne.

Kiitos ja mulla alkaa jo kohta seisomaan.................teltta siis:p
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

Vieläkö mahtuu?? :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

öm, nyt kyl meni ohi, mutta siis mahtuuko enää? :o
Edit: uudemmalla acolla lvl 14. ja statsit välillä 34-11 esim. vanhemmalla acolla oli lvl. 42 :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

hmmm....Noh..mikäli muita tiimejä kattoo tuolta consolecamingista niin mahtuu meille vielä paljonki porukkaa.Sanosin että semmonen 12-15 henkee ois aika pop.Luulis edes jotenki jo tuolloin käyvän peliajat yksiin.Parhaillaan jos sais jopa kaikki kerralla pelaan niin sais kunnon reenit oman tiimin kesken:rolleyes:Mut joonas..tuskin tässä tarvitsee kaikilta kysyä,teretulemasta telttailemaan.Ja nikin eteen FCD(pakollinen).

Pelit alkamassa kohta.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

Olisin kanssa kiinnostunut liittymään klaaniin, Omistan mikin. Paljon pelejä millä voi klaanitoimintaa harrasta mm: COD4 ja Warhawk, olen myös aktiivininen :)

Miten on onko vie paikkoja vapaana?

EDIT:L VL on 55, kerran nollattu
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

Kiitos :) Voisitte mut lisätä ja inviä sitte peliin... SnakeQ on ID niinkun varmaan jo huomasitte... Tässä just ite pelailenkin CoD4.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!HUOM JÄSENET!

Joonas oli ja on tiimin kymmenes jäsen.Katsotaan hetki tällä kokoonpanolla ja tehdään päätös sitten lisä rekrystä.Paitti pekkafinille on paikka aina auki:cool:

Kiitos kaikille tiimin teltan pystytys avusta.Nyt meidän pitää vain kämppiä kaikki hengiltä.

Ja sitten..jos joku tunnustaa osaavansa tehdä iskevän klaani logon,ilmoittanee itsestään minulle.Koko tulee olla max 350*200 pix.Tulisi lukea ainakin "Finnish camping dudes" ja alareunassa vaikka esim -You are about to get camped- ellei suunnittelija itse keksi parempaa!
 
Ylös Bottom