Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4 tiimin perustus!

metalheart76 sanoi:
. Ainoo vaan etten ole camp-tyylinen pelaaja, heh! ;)

Hallitus mietti kohtaloasi ja tuli seuraavaan tulokseen:

Peli tyylisi vuoksi olet oiva syötti vihuille..eli johdat reippaalla liikkeellä vihua kenttien keskelle,jonne sitten tiimimme innokkaat telttailijat sitten voivat suloisesti "suolistaa" vihollisen.

:D
 
Vastaus: COD4 tiimin perustus!

Olen myös kiinnostunut liittymään. Aloitin COD4 aloittelijoiden ryhmässä, ja nyt näyttää, että kaikki ovat liittyneet/liittymässä klaaneihin.:) ..joten kai sitä itsekkin voisi. Mikki löytyy ja NAT tyyppi 2.
 
Vastaus: COD4 tiimin perustus!

ppu sanoi:
Olen myös kiinnostunut liittymään. Aloitin COD4 aloittelijoiden ryhmässä, ja nyt näyttää, että kaikki ovat liittyneet/liittymässä klaaneihin.:) ..joten kai sitä itsekkin voisi. Mikki löytyy ja NAT tyyppi 2.

Vastattu PS3 kautta.Jos ja kun kaikki tämänhetkiset jäsenet pysyy,on meillä ilmeisesti 6 jäsentä.Jatkossa halukkaat joutuvat siis saamaan telttailijoiden ääniä tarpeeksi.
 
Vastaus: COD4 tiimin perustus!

Hommahan etenee vauhdilla! Jokos illalla lyödään teltat pystyyn omalla porukalla ja voitetaan ehkä eniten??? :D
Hyvä et mikkejä löytyy niin helpompi pelailla!

Lisäilin muut jäsenet ps3 listalle!
 
Vastaus: COD4 tiimin perustus!

Joo tänään olisi mukava päästä porukalla pelaileen jos porukalle sopii...
 
Vastaus: COD4 tiimin perustus!

Ehdin varmaan tänään linjoille 20.00 jälkeen. Viikonloppuna onkin sitten muita kiireitä.
 
Vastaus: COD4 tiimin perustus!

Eli:

Lähestyin sivuston ylläpitäjää xshavaa timpan vinkistä.Näin ollen tiimimme saa oman sivuston konsolifinin alaisuuteen.Tämän sivuston näkee vain tiimin jäsenet.Xshava ilmonnee minua jahka projekti edistyy,tovin kestää:cool:

Mutta enihuu..yritän olla het klo20 jälkeen langalla...TELTAT PYSTYYN!:eek:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Tuun linjoille heti kun vaan ehdin! Paiskatkaa inviä kun näkyy :p
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Klaanissa olen,mutta jos haluatte tykin ruokaa(eli teitä vastaan pelailisin) niin kutsukaa mut kehiin tänään illalla klo 20 jälkeen. saatte kokemusta siittä miltä tuntuu pelata suomalaista vastaan joka rynnii päälle ampuen mihin sattuu:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

ps3-player sanoi:
Klaanissa olen,mutta jos haluatte tykin ruokaa(eli teitä vastaan pelailisin) niin kutsukaa mut kehiin tänään illalla klo 20 jälkeen. saatte kokemusta siittä miltä tuntuu pelata suomalaista vastaan joka rynnii päälle ampuen mihin sattuu:D
jätkähän on ku meikä :D misäs klaanisa sää oot :o
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Yritin lisätä kuusen ja timpan ystäviin mutta teillä näyttää olevan lista täys.

Hipihipi..muutama paikka vielä teltassa vapaana!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Juupelis, eli niinku sanoin tänään sain vasta pelin ja nyt vähän pääsin testaan ja voin kertoo, että oon kädetön :eek: Tää ilta menee ainakin ihan opetellessa, että ees perus jutut luonnais jotenki. Viikonloppuna voin sitte tulle kokeileen kuinka mut lynkataan onlinessa :D

EDIT: otan kyl ne frendikutsut haltuun kohta. Ei kerinny vielä ku oli niin kiire pistää peli myllyttään :D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Hotti79 sanoi:
Yritin lisätä kuusen ja timpan ystäviin mutta teillä näyttää olevan lista täys.

Hipihipi..muutama paikka vielä teltassa vapaana!
pistä uuestaa, deletoin jonkun :D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Kiitokset mustikalle,ppu_finille,shimmylle,pekkafin?..Hyvää mättöä oli.Ja pekka mitä tulee miinoihin,kivääriin jossa on iso kiikari,telttaan ja totaaliseen liikkumattomuuteen niin ne on kasvukipuja:D Ja pekka ois kyllä kova sotilas vaikka et kämpikkään.Tämän voit ottaa kutsuna:cool:

Ilmoilkaa tulevista pelihetkistä.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Jep, oli ihan hyvät pelit. Pitää vain saada "vähän" harjoitusta ennenkuin uskalletaan muita klaaneja haastaa:D Olen muuten viikonloppuna reissussa, joten pelailemaan ehdin seuraavan kerran vasta sunnuntai-iltana:(
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Nii, kai te tiesitte. että jos haluatte haastaa muita klaaneja, niin teitin on kaikkien rekisteröidyttävä Console Gamingeu sivustolle... enempää en tierä mitä siellä pitää tehä että voi, kysykee viisaammilta :D
Mut ainaki toi rekkautumine tonne pitää tehä ;)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Terve mieheen! Itseähän kiinnostelis kans tulla messiin riehumaan, mikäli porukalle passovaa! :) Codia on tulla syksyn mittaan mässäiltyä ihan kiitettävästi, joten täältä löytyy lisäpoweria tiimiin! :cool: Tosin mikkiä ei oo vielä tullu hommattua mutta sekin ois tarkoitus laittaa jossain välissä..
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Henkilö H6 laittoi seuraavaa:

"Moi! Vieläkös on klaanissa tilaa? sen verran itsestä että ikää on kohta 27, CoD4 tullu jystettyä ihan mukavasti (prestige lv1 40). mapit osaan oikestaan kaikki ulkoa.

tätä ennen olen ollut klaanitoiminnassa vain PC:llä. BF Vietnam suomen parhaassa klaanissa. BF2 pelasin suomen TOP 4 klaanissa. myös CoD2:ta pelasin n. puolivuotta klaanissa.

headsetin ostan heti PS3:lle kuhan tilipäivä koittaa

pystyn pelaamaan oikestaan joka arkipäivä + sunnuntai

PE ja LA menee yleensä juhliessa

otappas yhteyttä jos vielä mahtuu!"

Mitä kanta henkilö kunta on näistä kanhdesta mieltä?Silloin meitä olisi jo 8kpl.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes,vielä muutama paikka haussa!!!!

Mulle sopii, että otetaan molemmat ja jatketaan sinnikästä pekkafinin rekrytointia;) Hyvä vain, että saadaan porukkaa enemmän mukaan, monella kuitenkin vaihtelee mahdolliset peliajat.

Itse käytännössä pystyn pelaamaan arkisin ~kahdeksan jälkeen ja yleensä viikonloppuisin...työt ja muut harrastukset, haittaa tätä tärkeintä eli pelaamista.
 
Ylös Bottom