Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4~FCD=Finnish camping dudes

Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Ja taas.Kaikki koneen ääressä nysväävät..regatkaa sinne consolegamingiin.Infoa sitten minulle privana ko sivuston tunnuksesta,jonka jälkeen lähetän sinulle kutsun consolecamingin kautta FCD klaaniin.Tuon sivuston ansiosta saamme kunnolla haaste matseja,ja sitä myötä ilon tappaa kaikki ees taas juoksevat :p
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Voisin ruveta tekemään yhtä versiota tuosta klaanin logosta arvosteltavaksi.

Miut voi lisätä ConsoleGamingiin nimellä Miqail.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

koittakees rekisteröityä kaikki tonne ni päästää haastamaan teitit ;)
Ja herra Tomppa sitte muistaa pistää kaikille inviten klaaniin :cool:
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Timpax on ihan rauhassa vaan..mie kyllä invitoin..JAHKA NÄMÄ MYÖHÄISHERÄNNEET REGGAIS SINNE :DSnakeQ on saanu invin..ei vastausta.Miqailille just laitoin invin.Toistaseks mie,mustikka,Zephisx ja h6 on vasta joinannu.

Tänään taas,budia ja codia:D

Miqail:työstä vaan sitä logoa!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Miksi mut erottettiin? en mä oo enään missään omassa klaanissani olen vetänyt sen jo jäihin
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Öm..tuotannollisista ja taloudellisista syistä.Saat puolen vuoden palkan ja lomarahat:D
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Timpax on ihan rauhassa vaan..mie kyllä invitoin..JAHKA NÄMÄ MYÖHÄISHERÄNNEET REGGAIS SINNE :DSnakeQ on saanu invin..ei vastausta.Miqailille just laitoin invin.Toistaseks mie,mustikka,Zephisx ja h6 on vasta joinannu.

Tänään taas,budia ja codia:D

Miqail:työstä vaan sitä logoa!


Latoin Hotti79 sulle privaan tunnuksen.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

oisko mulla maholllisukksia päästä ja miksi mut oikeesti erotettiin?
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Sen verran suuri tulva tuli privaa opa sinun käytöksestä muissa peleissä yms joten katsoimme parhaaksi ns poistaa sinut kokoonpanosta.Näitä asioita en ala sen koommin erittelemään koska ovat tulleet minulle priva viestinä.Mutta tästä on turha vetää herneitä saati menettää uniaan.

Ja opan on syytä ottaa nikkinsä edestä pois(ellet jo ottanut,eilen oli vielä) se FCD tunnus ettei tarvi alkaa hankalaksi täältä päin.

Mutta..Illalla kukaan pelaamassa?

Etsimme vielä muutamaa pelaajaa...K18 ehdoton!!
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Eli joonasmoko erotetaan hän on 13v?

Varmaan sama juttu kuin mun kanssa tossa XI:ssä, kun hain klaaniin jos silloin kun ikärajoitusta ei vielä ollut, eli varmaankin Joonasmo saa jäädä? :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Eli joonasmoko erotetaan hän on 13v?
Koska asia ei minulle kuulu niin katson olevani hyvässä asemassa neuvomaan toista samanlaista: siis asiahan ei varmaan sulle kuulu kun et kyseisessä klaanissa ole.
Toiseksi: tuo on ilmeisesti tällä hetkellä voimassa oleva hakukriteeri, ei sääntö jonka pitäisi koskea klaanissa jo olevia pelaajia. Esim. FL:ssä on ollut iät ajat sama sääntö vaikka klaanissa on ollut samaan aikaan alle 18-vuotiaita pelaajia. Meillä sääntö ei ole aivan ehdoton mutta saa olla todella hyvä tyyppi ja luotettavan tuntuinen jotta siitä lipsuttaisiin.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Tulukeehan irkkikannulle fcd.cod@quakenet! Näppärä kommunikoida klaanin kesken ni tartte kaikkia addailla meseen. :)
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET+MUUTAMA JÄSEN VIELÄ HAUSSA,K1

Meen nyt pelaileen. Laitelkaa inviä.
 
Vastaus: COD4~FCD=Finnish camping dudes!!!!HUOM JÄSENET!

Varmaan sama juttu kuin mun kanssa tossa XI:ssä, kun hain klaaniin jos silloin kun ikärajoitusta ei vielä ollut, eli varmaankin Joonasmo saa jäädä? :)
lol, no ihan sama oon jo toises klaanis, kämppärit pelaatteko meitä [TK] vastaan joskus?
 
Ylös Bottom