Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Off topic:
Hmm.. minun täytyy muuttaa käsitystä HC puolen tykkääjistä. Näyttää siltä ettei heitä haittaa normipuolen pienoinen osumakesto vaan KC ja tutka.
Voiko tästä vetää päätelmän, että eniten heitä haittaa kun pitää liikkua (pelata? ) pelin aikana eli telttailu on mukavaa.
Juuri tämän takia meitin klaanissa ei harrasteta hardcore -pelejä. HC:ssa pelitaito on toissijainen asia, voittaja on aina (yleensä) se, joka jaksaa camppia pisimpään, ja sillä tavalla pelaaminen ei ole hauskaa. Kartan avulla pelistä tulee taktisempaa, ja ihan pelaamallakin voi voittaa.
Juuri tämän takia meitin klaanissa ei harrasteta hardcore -pelejä. HC:ssa pelitaito on toissijainen asia, voittaja on aina (yleensä) se, joka jaksaa camppia pisimpään, ja sillä tavalla pelaaminen ei ole hauskaa. Kartan avulla pelistä tulee taktisempaa, ja ihan pelaamallakin voi voittaa.
FL tulee mukaan, mutta me halutaan kaikilta TV:t pois päältä.
Sori, oli pakko Jatkakaa
Kannatan! Pelaan kuitenkin itse tykillä
FL tulee mukaan, mutta me halutaan kaikilta TV:t pois päältä.
Sori, oli pakko Jatkakaa
Voiko tästä vetää päätelmän, että eniten heitä haittaa kun pitää liikkua (pelata? ) pelin aikana eli telttailu on mukavaa.
XShava muista käydä antaa kuitti sille TOISELLE triidille kans! Ei tässä enää tiedä itkeekö vai nauraa... Pakko hommaa toinen näyttö ja näytönohjain. Ei tätä enää voi olla seuraamattakaan kun on semmoinen kutina pakoputken vieressä että jotain suurta draamaa on luvassa!
Henk.koht. normia pelatessa jurppii se, että kun ammut lähietäisyydeltä maassa makaavaa vihua hetken KK:lla, niin kun vihu on huomannut että nyt tulee luotia niin se kääntyy maassa ja lyö sulta puukolla hengen... HC:ssa on sitä "rauhallisuuden" jännitysta .
Näytä mulle joskus miten planttaat pommin S&D:ssä liikkumatta. Se taito olisi kiva hallita.
Joo mä kannattaisin sellasta normin ja hc:n sekotusta että healthit on niiin kuin normissa ja ff pois päältä. Hc:stä taas sen verran että radari on pois ja se ihmeen aputähtäin on pois
BTW, on. Miniscule, Half, Normal ja Double.Olen Pinzelordin kannalla jos Headshot only ei kelpaa (tosin ei siitä ole muut puhuneetkaan). Suurimmat ininät kun aiheutuvat nimenomaan siitä osumakestosta. Harmi ettei Miniscule ja Normal -energioille ole olemassa mitään hyvää välimallia (HC vs Normal)