Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Se kävis vallan mainiosti, jos olis HC:n säännöt mut normi healtti. Toi kävis varmaan ainakin kaikille normin pelaajille. Ja tuubi ehdottomasti kieltoon.
Kleikat sun muut ei on niin suuri riesa normissa kuin HC:ssa.
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Lyhyestä virsi kaunis... hosti päättää! Tuubi pois ja kamera pois. Kaikki perkit mukana. Muuten on liikaa liikkuvia osia ja koko homma kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Off topic:

Hmm.. minun täytyy muuttaa käsitystä HC puolen tykkääjistä. Näyttää siltä ettei heitä haittaa normipuolen pienoinen osumakesto vaan KC ja tutka.

Voiko tästä vetää päätelmän, että eniten heitä haittaa kun pitää liikkua (pelata? ;)) pelin aikana :eek: eli telttailu on mukavaa. :D

Off topic off:

Miksi ette järjestä turnausta missä saa pelata tasan mitä/miten hosti(vuorotellen) haluaa, mutta käytössä kaikki perkit/aseet/pelitmuodot? Välillä tulee turpaan 100-0 kun ei ole oma lempilaji (voi olla hauskaa vaikka häviääkin), mutta pääseehän sitä kostamaan omalla hostilla. :D Tuosta voi saada vaikka Best All-around Clan (BAC :)) palkinnon menttaalipuolelle.

Jos itse pelaisin, niin tuntuisi luonnolliselta, että vuoroin vieraissa päätetään mitä/miten pelataan. Tuolloin ei kenelläkään luulisi olevan mitään valittamista kun JOKAINEN saa pelata omaa suosikkiaan 50% (vähintään). Tämä olisi 100% tasapuolista kaikille klaaneille. Tuo voisi olla niin hauskaa, että pitäs ruveta klaania hakemaan.

Vai olisko vielä parempi kun "ei hostaava puoli" päättää, niin ei tule hostista lisää etua jo muutenkin pelimuodon paremmin osaavalle?
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Off topic:

Hmm.. minun täytyy muuttaa käsitystä HC puolen tykkääjistä. Näyttää siltä ettei heitä haittaa normipuolen pienoinen osumakesto vaan KC ja tutka.

Voiko tästä vetää päätelmän, että eniten heitä haittaa kun pitää liikkua (pelata? ;)) pelin aikana :eek: eli telttailu on mukavaa. :D

Juuri tämän takia meitin klaanissa ei harrasteta hardcore -pelejä. HC:ssa pelitaito on toissijainen asia, voittaja on aina (yleensä) se, joka jaksaa camppia pisimpään, ja sillä tavalla pelaaminen ei ole hauskaa. Kartan avulla pelistä tulee taktisempaa, ja ihan pelaamallakin voi voittaa.
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Juuri tämän takia meitin klaanissa ei harrasteta hardcore -pelejä. HC:ssa pelitaito on toissijainen asia, voittaja on aina (yleensä) se, joka jaksaa camppia pisimpään, ja sillä tavalla pelaaminen ei ole hauskaa. Kartan avulla pelistä tulee taktisempaa, ja ihan pelaamallakin voi voittaa.

Ei se ihan noinkaan ole.. Kyl HC:sta saa erittäin tasokkaita matsejakin. Henk.koht. normia pelatessa jurppii se, että kun ammut lähietäisyydeltä maassa makaavaa vihua hetken KK:lla, niin kun vihu on huomannut että nyt tulee luotia niin se kääntyy maassa ja lyö sulta puukolla hengen... HC:ssa on sitä "rauhallisuuden" jännitysta ;)

Näitä mielipiteitä voidaan vaihtaa maailman tappiin ja tuskin näistä päästään ikinä yhteis ymmärrykseen, mutta jotta saatais pidettyä porukalla hyviä (ehkä jopa hauskoja) pelisessioita.
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Juuri tämän takia meitin klaanissa ei harrasteta hardcore -pelejä. HC:ssa pelitaito on toissijainen asia, voittaja on aina (yleensä) se, joka jaksaa camppia pisimpään, ja sillä tavalla pelaaminen ei ole hauskaa. Kartan avulla pelistä tulee taktisempaa, ja ihan pelaamallakin voi voittaa.

Pelkästään leiriä pitämällä ei kyllä voiteta yhtään peliä. Mitä tulee tohon kartan näkymiseen niin mielestäni on taktisesti paljon haastavampaa pelata ilman että näät missä omat jantterit liikkuu. Sillon korostuu joukkueen sisäiset keskustelutaidot. Makuasioista ei tietty voi kiistellä. Henk.koht. oon pelannu HC:ta vasta reilun kuukauden ja pidän siitä nyt jo normia enemmän. Johtunee siitä et oon niin huono....
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

FL tulee mukaan, mutta me halutaan kaikilta TV:t pois päältä.

Sori, oli pakko ;) Jatkakaa
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

XShava muista käydä antaa kuitti sille TOISELLE triidille kans! :D Ei tässä enää tiedä itkeekö vai nauraa... Pakko hommaa toinen näyttö ja näytönohjain. Ei tätä enää voi olla seuraamattakaan kun on semmoinen kutina pakoputken vieressä että jotain suurta draamaa on luvassa! :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Voiko tästä vetää päätelmän, että eniten heitä haittaa kun pitää liikkua (pelata? ;)) pelin aikana :eek: eli telttailu on mukavaa. :D

Näytä mulle joskus miten planttaat pommin S&D:ssä liikkumatta. Se taito olisi kiva hallita.
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

XShava muista käydä antaa kuitti sille TOISELLE triidille kans! :D Ei tässä enää tiedä itkeekö vai nauraa... Pakko hommaa toinen näyttö ja näytönohjain. Ei tätä enää voi olla seuraamattakaan kun on semmoinen kutina pakoputken vieressä että jotain suurta draamaa on luvassa! :p

OT/ Mut vastaas siihen lähettämääni privaan ;)
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Henk.koht. normia pelatessa jurppii se, että kun ammut lähietäisyydeltä maassa makaavaa vihua hetken KK:lla, niin kun vihu on huomannut että nyt tulee luotia niin se kääntyy maassa ja lyö sulta puukolla hengen... HC:ssa on sitä "rauhallisuuden" jännitysta ;).

Ja Pekonihan ampuu omia ainakin yhtä usein... ;) Nimimerkillä "Kosto elää ja voi hyvin"
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Joo mä kannattaisin sellasta normin ja hc:n sekotusta että healthit on niiin kuin normissa ja ff pois päältä. Hc:stä taas sen verran että radari on pois ja se ihmeen aputähtäin on pois
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Joo mä kannattaisin sellasta normin ja hc:n sekotusta että healthit on niiin kuin normissa ja ff pois päältä. Hc:stä taas sen verran että radari on pois ja se ihmeen aputähtäin on pois

Niin että kunnon nuubitusta vaan että naattia joka suuntaan ja tuubia perään ja sit ku ne loppuu ni kaivetaan rpg esiin ja sitten sillä.... eipähän ainakaan omat kuole jeeeee....:mad:

edit : Nii mun kanta on siis hc... mut normi käy jos killcam off , ff on, radar off
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Olen Pinzelordin kannalla jos Headshot only ei kelpaa (tosin ei siitä ole muut puhuneetkaan). Suurimmat ininät kun aiheutuvat nimenomaan siitä osumakestosta. Harmi ettei Miniscule ja Normal -energioille ole olemassa mitään hyvää välimallia (HC vs Normal)
 
Vastaus: CoD4-liiga, alustavaa keskustelua

Olen Pinzelordin kannalla jos Headshot only ei kelpaa (tosin ei siitä ole muut puhuneetkaan). Suurimmat ininät kun aiheutuvat nimenomaan siitä osumakestosta. Harmi ettei Miniscule ja Normal -energioille ole olemassa mitään hyvää välimallia (HC vs Normal)
BTW, on. Miniscule, Half, Normal ja Double.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom