Vastaus: CoD4-liiga S&D
Simma oot mun IDOLI![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Heh, hauskaa lukea kyllä näitä raportteja ynnä muita letkautuksia![]()
Simma oot mun IDOLI
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heh, hauskaa lukea kyllä näitä raportteja ynnä muita letkautuksia![]()
joo eli LICKil kuulemma 2 pelaajaa onlinessa eli mitäs me tehää Pibe? koitetaaks me pelaa huomen vai mites?
eka rundi 4vs4, 5vs5 loput.Niin, siis oliko toi matsi pääosin 4v5 Da:n alivoimalla? Odeen pelaajalistoista ainaki saa sen käsityksen.
Mutt sitte junnul on 6v5. Vissiin ihan 5v5, mutta pelaajia vaiheltiin Da osalta. No ihan sama, vai miten se meni... mikä se oli...
Pibe ei ole sääntöihin kirjottanut, mutta olettasin että säännöt ovat samat kuin CGssä eli No-Show raja menee tossa 20 min sovitun ajankohdan jälkeen eli tässä tapauksessa 20.20. PHNet sääti koko päivän eilen tällä alueella jotain (tai niin luulen koska millään koneella ei päässyt nettiin ja kverillakaan ei kuulemma netti ollut toiminut). Olin 20.22 onlinessa ja meitä oli onlinessa minua odottamassa viisi tyyppiä. Jos minusta ei kuulunut mitään niin miksi ette yrittäneet ottaa yhteyttä johonkin muuhun henkilöön klaanistamme. Niin mekin teimme kun sinusta ei eilen illalla mitää kuulunut ja sitten saimme kuulla että LICKillä on 2 pelaajaa onlinessa. Joten voisimmeko pelata matsin tänään illalla vaikka siinä klo 20 aikoihinJoo eli meitä oli saatu kasaan täysi 6 miehen joukkue, joka odotteli PSN:ssä eilen jo siinä kymmentä vaille kahdeksan että teiltä tulee joku järkkäämään matsia. No, eipä kuulunut kenestäkään mitään ja semmoset 10-15 minuutia odoteltiin vielä kahdeksan jälkeenkin siellä, mutta sitten porukkaa alkoi lähteä kun oli kokeisiin lukemista ym. Kyllä mun periaate on se, että jos ollaan sovittu joku aika, eikä kummaltakaan puolelta kuulu mitään sen siirtämiseen liittyen, niin silloin se matsi pelataan tänä sovittuna aikana! Tässähän menee muuten uskottavuus koko hommasta! Ei meillä ole mitään velvollisuutta jäädä koko illaksi sinne odottelemaan, jos te vaikka EHKÄ tulette!
Jos matsin viimeistä alkamisrajaa ei ole sääntöihin asetettu, niin kyllähän se kannattaa asettaa alkuperäiseen ottelun alkamisaikaan (tässä tapauksessa klo 20). Tällöin kellekään ei olisi epäselvää milloin viimeistään klaanin pitää olla paikalla.Pibe ei ole sääntöihin kirjottanut, mutta olettasin että säännöt ovat samat kuin CGssä eli No-Show raja menee tossa 20 min sovitun ajankohdan jälkeen eli tässä tapauksessa 20.20. PHNet sääti koko päivän eilen tällä alueella jotain (tai niin luulen koska millään koneella ei päässyt nettiin ja kverillakaan ei kuulemma netti ollut toiminut). Olin 20.22 onlinessa ja meitä oli onlinessa minua odottamassa viisi tyyppiä. Jos minusta ei kuulunut mitään niin miksi ette yrittäneet ottaa yhteyttä johonkin muuhun henkilöön klaanistamme.
Siis TP, ei FF
Juu en ymmärrä miksei kukaan koittanut ottaa yhteyttä toiseen klaaniin (siis puolin ja toisin) ennenkuin tulin onlineen. Tai en tiedä mitä olette tehneet ennen kuin tulin. Noh, meille varmaan kävisi että pelataan tänään illalla
Syy kaiketi oli meidän, kun internet ongelmat myöhästyttivät meitä (?). Ehkä te oisitte voineet odottaa muutaman minuutin kauemmin (?).
Kuitenkin:
Matsit pelataan kerran viikossa. Ensimmäisten matsien pelaamisen aloittamiseen on aikaa tämän viikon sunnuntaihin klo 22.00 asti.
Meillä oli siinä ennen puoli yhdeksää 6 pelaajaa kasassa..
Ois ihan kiva jos tänään pystyttäisiin pelata.
Et sä tohon voi vedota. Ja jos on sovittu 20, niin ei se onnistu että ootte ennen 22 paikalla..
Et sä tohon voi vedota. Ja jos on sovittu 20, niin ei se onnistu että ootte ennen 22 paikalla..
Oli teilläkin sovittuna aikana vaan 3 pelaajaa paikallaMut olis LICK voinu vähän kauemmin venata kun matsikin voi venyä yli 3h mittaseksi
![]()
no, veikkaan että Lickiläiset on peruskoululaisia, niin äiti taikka isi ei anna pelata katos niin myöhään, siksi heidän kohdallaan pitää olla ajoissa paikalla![]()
![]()
Ehkä Dae onkin vapaan kasvatuksen hedelmä. Oli itellänikin toi joskus melko tiukkaa silloin aikoinaan. Joskus mamma vei NES:n ohjaimen piiloon![]()