Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-liiga S&D

Vastaus: CoD4-liiga S&D

kun ei LICKin kaverit näytä ymmärtävän että voisi lukea ton meidän matsinsopimisketjun niin kirjotan sitten tähän. Menkää TP liigamatsit ketjuun ja kertokaa millon voisitte pelata sen matsin. Jos edes olette pelaamassa
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Heheh, Berdun tasolle olisi kyllä vaikea päästä, mielikuvitusta tuntuu piisaavan. Tuntuu ihan käsittämättömältä, että CF:n riveissä tuli voitettua Ctd sen yhden kerran, pelaavat niin järjestelmällistä peliä SD:ssä. Tuollaisessa porukassa kun saisi edes joskus olla mukana, tulisi ihan erilaisia ulottuvuuksia tähänkin peliin. Pelaaja-valmentajat jokaiselle porukalle!:)

Kaks kertaa me ne vietii!:p. HP ClanTakedown,yrittäkääs ny viedä turnee
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

FLco vs Ctd

Map 1, Downpour

Kierros 1: FLco aloittaa puolustusvuorolla. Epätavallinen aloitus, kumpikin joukkue vie oman hyökkäysvuoronsa ja tilanne 1-1. Toisen kierroksen FLco puolustaa mallikkaasti ja siirtyy 2-1 johtoon suht nopeasti. Muutamat harppuunahyökkäykset toivat tulosta vihollisen asemiin ja rippeet yrittivät nopeaa tietä puolustuksen läpi, eivät onnistuneet.

Ctd kokoaa rivinsä ja puolustaa huomattavasti paremmin, 2-2. Erityisesti kranaatit osuivat kohdalleen, ne veivät terän hyökkäyksestä. FLco:n puolustusvuoro, sanon vieväni pari kleikkaa A:n suojaksi. Ei mene kuin n. 20 sekuntia ja vilkaisen tulosvalikkoa - jo neljä omaa kuollut! Näinkö sitä puolustetaan, rynnitään päälle tapettavaksi? Minä ja Kojo jäädään kahden, pian Kojokin kaatuu, vastaanottaessaan vihollisvyöryä. Näen jonkun juoksevan B:lle ja yritän kranuttaa, mutta lol4ik ampuu katolta, tilanne 2-3.

Ctd hoitaa puolustusvuoronsa rutinoidusti ja vie ensimmäisen kierroksen 4-2.

Kierros 2: Saman toistoa, kaikki yrittävät juosta päälle niin puolustuksessa kuin hyökkäyksessä ja kaatuvat nopeaan tahtiin. Vasta neljännellä kierroksella saadaan yksi kavennus, kun Pibe tekee B:n lähellä ylimääräisen tuuletusaukon vihun päänuppiin ja kaventaa 1-3:een. Viimeinen kierros on enää muodollisuus, jellonan toimiessa metsästettävänä ja ensimmäinen mappi ratkeaa Ctd:lle 2-0.

Map 2, Ambush

Kierrokset 1 ja 2: Ctd aloittaa puolustusvuorolla. FLco:lla on kova nälkä edellisen mapin jälkeen, kaikki haluavat joutua ensimmäisenä ammutuksi. Kranun pamahtaessa kohdalla saa kuulemma vielä enemmän pisteitä, plussaa tulee ruumiin pompahtelusta ja erikoisimmista kuolinasennoista. Erityisesti Pforcen suoritus eräällä kierroksella oli selvästi harjoiteltu juttu, kaksi tappoa yhdellä snipun laukauksella. Kyseinen tapahtuma lienee harjoiteltu yhdessä Suomen jääkiekkomaajoukkueen puolustajien kanssa, jotka P. Matikaisen pelikirjan mukaan kaatuvat törmätessään toisiinsa, sen verran näyttävä rojahtaminen näkyi allekirjoittaneen vieressä. Tarkoituksena ilmeisesti tappaa vastustaja nauruun pelin voittamiseksi.

Luvut 4-0 ja 4-1 Ctd:lle jos jotakuta kiinnostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Jees, kiitokset pojille matsista ja Eliminaattorille raportista.

Anteeksipyyntö siitä servusekoilusta ekassa rundissa, taisi jäädä se puolenvaihtonapukka jonnekin silmän sokean pisteen taakse.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

FLco vs Ctd

Map 1, Downpour

Kierros 1: FLco aloittaa puolustusvuorolla. Epätavallinen aloitus, kumpikin joukkue vie oman hyökkäysvuoronsa ja tilanne 1-1. Toisen kierroksen FLco puolustaa mallikkaasti ja siirtyy 2-1 johtoon suht nopeasti. Muutamat harppuunahyökkäykset toivat tulosta vihollisen asemiin ja rippeet yrittivät nopeaa tietä puolustuksen läpi, eivät onnistuneet.

Ctd kokoaa rivinsä ja puolustaa huomattavasti paremmin, 2-2. Erityisesti kranaatit osuivat kohdalleen, ne veivät terän hyökkäyksestä. FLco:n puolustusvuoro, sanon vieväni pari kleikkaa A:n suojaksi. Ei mene kuin n. 20 sekuntia ja vilkaisen tulosvalikkoa - jo neljä omaa kuollut! Näinkö sitä puolustetaan, rynnitään päälle tapettavaksi? Minä ja Kojo jäädään kahden, pian Kojokin kaatuu, vastaanottaessaan vihollisvyöryä. Näen jonkun juoksevan B:lle ja yritän kranuttaa, mutta lol4ik ampuu katolta, tilanne 2-3.

Ctd hoitaa puolustusvuoronsa rutinoidusti ja vie ensimmäisen kierroksen 4-2.

Kierros 2: Saman toistoa, kaikki yrittävät juosta päälle niin puolustuksessa kuin hyökkäyksessä ja kaatuvat nopeaan tahtiin. Vasta neljännellä kierroksella saadaan yksi kavennus, kun Pibe tekee B:n lähellä ylimääräisen tuuletusaukon vihun päänuppiin ja kaventaa 1-3:een. Viimeinen kierros on enää muodollisuus, jellonan toimiessa metsästettävänä ja ensimmäinen mappi ratkeaa Ctd:lle 2-0.

Map 2, Ambush

Kierrokset 1 ja 2: Ctd aloittaa puolustusvuorolla. FLco:lla on kova nälkä edellisen mapin jälkeen, kaikki haluavat joutua ensimmäisenä ammutuksi. Kranun pamahtaessa kohdalla saa kuulemma vielä enemmän pisteitä, plussaa tulee ruumiin pompahtelusta ja erikoisimmista kuolinasennoista. Erityisesti Pforcen suoritus eräällä kierroksella oli selvästi harjoiteltu juttu, kaksi tappoa yhdellä snipun laukauksella. Kyseinen tapahtuma lienee harjoiteltu yhdessä Suomen jääkiekkomaajoukkueen puolustajien kanssa, jotka P. Matikaisen pelikirjan mukaan kaatuvat törmätessään toisiinsa, sen verran näyttävä rojahtaminen näkyi allekirjoittaneen vieressä. Tarkoituksena ilmeisesti tappaa vastustaja nauruun pelin voittamiseksi.

Luvut 4-0 ja 4-1 Ctd:lle jos jotakuta kiinnostaa.



pientä harmitusta ilmassa vai? hyvä raportti :D:D sai hyvät naurut. öitä
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

pientä harmitusta ilmassa vai? hyvä raportti :D:D sai hyvät naurut. öitä

Tiedettiin, että Downpour pitäisi hoitaa puolustuksen kautta ja sitten voittaa jokin satunnainen hyökkäysrundi, mutta eihän se koskaan mene kuin elokuvissa. Ambushissa taas tiedettiin Ctd:n vahvuudet, kun on tullut ennenkin pelattua sitä mappia heitä vastaan - vaan ei keksitty mitään järkevää siihenkään. Ainoa kierroskin voitettiin, kun pari tyyppiä murtautui läpi ja hoiti monta 1vs1 -tilannetta kotiin. Viimeisenä Decodersnake teilasi viimeisen vihun.

Ai niin ja kiitokset Ctd:lle pelistä.

Tässä vielä kokoonpanot, kun ne jotenkin vielä muistaa:

FLco: Pibe, Trollbutcher, Decodersnake, Kojo, Eliminaattori, Underi
Ctd: Berdu, lol4ik, Pforce, Gallonen, Fedurre, her0iini

Edit: Erään pelaajan nimessä kirjoitusvirhe.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

pientä harmitusta ilmassa vai?
No juu.

Itse en paljoa perusta taktiikoille joihin liittyy oleminen paikoissa joihin pitää loikkia tai on muuten vaan "epätavallinen". Nämä kuitenkin oli vissiin sallittuja paikkoja.

Kiitokset pelistä, paremmille hävittiin.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Eliminaattori: Eipä tommosta tilannetta voi reenata, vai oliko tossa jotain sarkasmia :) Snipapaikat on kyllä kohtuu hyvin hallussa tuossa mapissa, joten kai se on reenausta. En edes hoksannut, että siinä oli kaks rivissä vasta kun ruumiit hipo jo lattiaa. Ihan kiva matsi kokonaisuudessaan. Me ois haluttu pelata vielä se kolmas mappi, mutta teillä loppu pelaajilta kiinnostus vissiin. Meikä korjas eka matsin menetetyt MVPt. Sainko nyt 3/4 vissiin. No eipä sillä niin väliä, osui kyllä semi-hyvin snipu tänään.

Kojo: turha tuosta nyt on pahastua. Mitä minä näin ja käsitin, niin lolli meni kerran sinne attipuolen yläkatoille, meidän deffiessä ja tilanne oli tyyliin 4v1 joten ei se kyllä tuohon ratkennut. Sinne pääsee tosiaan ihan muuria vasten hyppäämällä ja kiipeämällä. Tämä ei ole mielestäni ns. klitsausta. Toki tuo paikka oli hieman kyseenalainen. Mutta kyllä paikka pitäisi olla tiedossa jokaisella joka on vähänkään ambushia käynyt pubilla pelaamassa. No lolli kysyi siinä, että tekikö muka jotain väärää. Sanoin, että et mielestäni, mutta elä mene sinne enää jos ne tykkää kyttyrää ja siihen se varmasti loppuikin. Imo kielletty klitsaaminen on jotain seinien läpi kävelyä ja pomppimista kartan ulkopuolelle. Oveliin paikkoihin kiipeily/meneminen tuskin tätä on. Niin ja vielä se, että tuonne paikkaan yhden laittaminen ei todellakaan kuulu mihinkään meidän taksuihin.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ihan hauska matsi oli pelata, vaikka olikin aika toispuoleista peliä. Vikan mapin toisessa puoliskossa ei oikein enää jaksanut pelata, mutta sitä ennen mättö oli ihan mukavaa.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Eipä tommosta tilannetta voi reenata, vai oliko tossa jotain sarkasmia

Kunhan koetin hieman värittää meidän osalta tapahtumaköyhää matsia tuota lausetta seuranneella tarinoinnilla, kun koko ajan tuli pataan. Tilanne herätti mielikuvituksen eloon, varsinkin kun sanoin jotain ääneen sen tapahtuessa. Taisinpa muuten hävitä kaikki 1vs1 -tilanteet, joissa katseet kohtasivat vihun kanssa samaan aikaan. Ainoastaan kranuilla ja yhden kerran kleikalla tuli tappoja + pari kertaa pääsin jonkun kylkeen ja otin varman tapon. Eniten harmitti ne tilanteet, kun olin juuri virittänyt naatin, niin juuri silloin tulee vihu kulman takaa tähtäin ojossa ja ei ehdi tehdä mitään.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kojo: turha tuosta nyt on pahastua. Mitä minä näin ja käsitin, niin lolli meni kerran sinne attipuolen yläkatoille, meidän deffiessä ja tilanne oli tyyliin 4v1 joten ei se kyllä tuohon ratkennut. Sinne pääsee tosiaan ihan muuria vasten hyppäämällä ja kiipeämällä. Tämä ei ole mielestäni ns. klitsausta. Toki tuo paikka oli hieman kyseenalainen. Mutta kyllä paikka pitäisi olla tiedossa jokaisella joka on vähänkään ambushia käynyt pubilla pelaamassa. No lolli kysyi siinä, että tekikö muka jotain väärää.


Njooh, pyydän anteeksi siitä, että käytin muuria väärällä tarkoituksella eli katolle pääsemiselle (Glitch #2, eli kohta 3.55) En tiennyt, että tässä liigassa tämä on kielletty. Mutta, toivottavasti huomasitte, että hyppäsin katolta pois samantien. Toisin sanoen, en hyödyttänyt tilaisuutta käyttää kattoa istumiseen tai tappamiseen.

Mielestäni kiellettyä on hypätä mapin ulkopuolelle kokonaan ja yrittää sieltä killejä.

Jos tällaiset "mapin sisäiset" glitchit ovat kielletty, pyydän liigan järjestäjiä lisäämään sääntökirjaan myös tämän kiellon.

Kiitos pelistä ja mukavasta ajasta.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ainoa ärsyttävä puoli noissa glitch-paikoissa on vaan se, että pelaajat eivät niistä kovin usein osaa vihollista etsiä tai tiirailla. Joten noissa paikoissa olija saa usein liian helppoja tappoja.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Ei noi ambushin kattopaikat ole glitshejä, tai ei ainakaan sellaisia joita pelintekijät eivät olisi mukaan halunneet. Tarkoituksellisia paikkoja joihin pääsee tarkoituksella rakennettujen reittien kautta. Mielestäni ei ole väärin kiivetä roskiksen päälle ja mennä siitä ikkunan kautta katolle, tai kiivetä autojen päälle ja siitä hypätä katolle. Saati sitten kiivetä aidalle jonka kautta myös pääsee katolle. Tarkoituksella on myös hajotettu seinä jonka kautta pääsee hyppäämällä sinne katolle, siis oikeesti hyppäämällä, jos esim. se kielletään, niin pitäisikö hypäääminen kieltää sitten kokonaan? Ja laitetaanko kielto joka koskee kaikenlaista kiipeämistä?

Mielestäni esim. overgrow kentässä katolle meneminen ei ole väärin, sillä pelintekijä on tarkoituksella sellaisen mahdollisuuden luonut, vai luuletteko että ne ihan vahingossa laittoi sen roskiksen sen aidan viereen? Ja toinen on siellä ambushin aidan sisällä, sinnekkin tekijät vahingossa laittoi roskiksen, vai laittoikohan ne sen sinne sittenkin tarkoituksella jotta sieltä pääsee myös poiskin?
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kojo: turha tuosta nyt on pahastua. Mitä minä näin ja käsitin, niin lolli meni kerran sinne attipuolen yläkatoille, meidän deffiessä ja tilanne oli tyyliin 4v1 joten ei se kyllä tuohon ratkennut. Sinne pääsee tosiaan ihan muuria vasten hyppäämällä ja kiipeämällä. Tämä ei ole mielestäni ns. klitsausta. Toki tuo paikka oli hieman kyseenalainen. Mutta kyllä paikka pitäisi olla tiedossa jokaisella joka on vähänkään ambushia käynyt pubilla pelaamassa. No lolli kysyi siinä, että tekikö muka jotain väärää. Sanoin, että et mielestäni, mutta elä mene sinne enää jos ne tykkää kyttyrää ja siihen se varmasti loppuikin. Imo kielletty klitsaaminen on jotain seinien läpi kävelyä ja pomppimista kartan ulkopuolelle. Oveliin paikkoihin kiipeily/meneminen tuskin tätä on. Niin ja vielä se, että tuonne paikkaan yhden laittaminen ei todellakaan kuulu mihinkään meidän taksuihin.
Enhän mä sitä koskaan glitsiksi sanonut, jostain syystä nyt oletat niin... ;)

En ole pahastunut mistään. Pelaan omaksi ilokseni.

Pääsen ajanpuutteen takia pelaamaan aikas vähän, joten haluan käyttää sen ajan nimenomaan pelaamiseen, en etsimään paikkoja joihin saattaa päästä hyppimällä tms. Olen jo jonkun aikaa CoD:ia pelannut, ja itseasiassa vasta ennen matsia kävin katsomassa miten pirussa sinne katolle edes pääsee.

Se että on pelannut peliä, ei tarkoita sitä että on tiedossa kaikki tuollaiset paikat.
Kuten Juhako sanoi, minä ainakin etsin vihuja sellaisista paikoista johon itsekkin pääsen ilman pomppimisia, esim. rappuset ovat oiva kapistus päästä toiseen kerrokseen.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Näistä hypyistä tapeltiin jo siinä ekassa codi liigassa (sabotage) ja muistaakseni päädyttiin sellaiseen tulokseen, että olisihan se kohteliasta, ettei näihin vähänkin "klitsahtaviin" paikkoihin mentäisi. Siellä overgrownin katolla on riehuttu jo ennen pelin julkaisua.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Se että on pelannut peliä, ei tarkoita sitä että on tiedossa kaikki tuollaiset paikat.

Mullaki muutama pelitunti takana enkä edes tiedä näitä ihme paikkoja minne porukat välillä menee piiloon. Tai lähinnä että miten niihin pääsee. Eikä edes kiinnosta. Välillä näkee oman tähtäimen läpi porukkaa mitä ihmeellisimmissä paikoissa jonne ei varmasti helposti pääse. No kukin tavallaan, ja piiloleikit erikseen.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

FoD vs KFP 2-1

FoD:
Dagoth
Istuva_Ankka
Wolf_i
Kiketsi
Linkiting
SilentFin

KFP:
HC76
sama07
Zodiac-FIN
zam007
Xxhen
Ahma

Downpour 1-2 (3-4, 4-3, 3-4)

Ambush 2-0 (4-2, 4-0)

Vacant 2-0 (4-3, 4-3)


kiitokset Papoille äärimmäisen tiukasta ja mukavasta matsista! Käpy todellakin on kova!:D Jonkun näköistä raporttia tulossa varmaan huomenna Istuvan_Ankan toimesta, pistin nyt vaan tulokset esille.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Yritin oikeesti hiukan tiivistellä, mutta se meni siinä kun kuuntelin ja lauloin samalla, niin ajatus heitti. Kuitenkin tässä jotain pientä:

Kuoleman kasvo vs. Pappojen kovat kävyt 2 - 1

Downpour - S&D 1 - 2 Papoille
Jälleen kerran ihanaiseen lauantai iltaan saatiin kovaa ottelua peliin, kun FoD kohtasi KFin liigassa KFin Papat. Viime kohtaamisessa FoD vei ottelun, mutta nyt pelataan eri säännöillä, joten katsotaan kumpi on kovempi.
Papat päättävät aloittaa puolustavalla puolella ja FoD lähtee hyökkäykseen heti kovaa ja korkealta. Alkunaatteja ei paljoa lentele ja FoD juoksee suoraan siiloille ja ihmettelee mihin maanalle Papat ovat menneet. Samalla ensimmäinen kaatuu siiloilta ja toinen heti perään. Hyökkäys lykkääntyy, mutta lopulta FoD:ilaisia alkaa kaatua sieltä täältä, kun taas Papoilta loppuun mennessä kaatuu korkeimmillaan 1-2.
Kosto on suloinen mielessä lähdettiin puolustamaan, mutta Papat iskevät jälleen kovempaa. Hitaasti mutta varmasti Papat etenevät siiloilta ja pääsevät jopa pommittamaan B:lle, tosin hiukan turhaan, sillä viimeinenkin FoD:ilainen kaatuu melkolailla samoihin aikoihin kun Papat saavat pommin maahan.
Hyökkäys lähtee jälleen alusta lähtien menemään todella huonosti, joten tiivistettynä Xxhen snipailee pari ja muut Papat ampuvat tasaisesti vastustajia. Kuin ilmainen uusinta ensimmäisestä erästä.
Tilanteen ollessa 0 - 3 FoD aloittaa kirinsä. Ensin Ankka käy heittämässä muurin alle kranaatin, joka tappaa 2 Pappaa pois. Kiketsin alkunaatit myös saavat yhden, joten nyt papoilla on paha paikka. Lopulta nekin putkahtavat esiin ja löytävät itsensä FoD:in tähtäimestä.
Hyökkäys lähtee myös selvästi paremmin. Kukaan ei nyt kuole alkunaatteihin, mutta jälleen kun päästään siilojen kautta, niin saatiin muutama Pappa pois ilman omia tappioita. Eteneminen jatkuu ja pommi maahan. Viimeinen Pappa pyrkii purkamaan pommia, mutta kaatuu tulitukseen.
Puolustuksessa vaihdetaan hiukan paikkoja, mutta muuten ei kummempaa. FoD saa aloituksesta yhden naatituksella, mutta pian yksi omistakin kaatuu. Papat yrittävät jälleen siilojen luota, mutta miinat sekä puolustus hoitaa homman kotiin ja tilanne tasoittuu 3 - 3.
Nyt jouduttiin taas hyökkäämään joten Papoille hiukan ylempi ote pelistä. Ajateltiin kuitenkin mennä samoja reittejä kuin viimeksi, mutta sekään ei pelastanut, sillä heti aloituksesta ensimmäinen kaatuu alkunaattiin ja HC pamauttaa keskitalosta siiloille porukkaa maahan. Viimeiset FoD:ilaiset eivät oikein uskalla paljoa liikkua, mutta ajan käydessä vähiin lähtee hidas eteneminen, joka kuitenkin kaatuu sniputulitukseen by Xxhen. MVP:ksi pääsi kapuamaan Pappojen HC76 (9-0-4)

Toinen roundi päästiin aloittamaan melko suoraan ja FoD pääsi nyt aloittamaan puolustuksella. Kuviot toistuivat aikalailla samalla tavalla kuin ensimmäiselläkin roundilla. Lopulta puolustus voitto.
Papatkin pysyvät edelleen puolustuksessa kovana ja vievät erän.
Tilanne jatkui samana kunnes päästiin jälleen 3 - 3 tilanteeseen ja FoD:lle suotiin puolustus. Taas aloituksesta yksi pappa maahan, toinen kaatuu melkolailla perään claymoreen ja jälleen huomataan Pappojen pyrkivän siilojen kautta, mutta siihen se hyökkäys sitten jäikin. FoD:ille puolustusvoittojen turvin toinen roundi ja MVP:nä Kiketsi (12-0-3)

Pienen tupakka tauon jälkeen Papat aloittavat jälleen puolustus päästä ja FoD joutuu hyökkäämään. Yritystä ei vieläkään puutu kun useaan otteeseen yritetään samasta kohtaa, mutta läpi ei päästä. Papat hoitavat erän jälleen.
FoD:illakaan ei suurempia ongelmia vaan puolustus pysyy. Jälleen toistuu toisen roundin tapahtumat, joten skipataan 3 - 3 tilanteeseen, jossa Papat pääsivät jälleen kerran puolustamaan. Hyökkäyksestä huolimatta FoD painoi tosi kovaa päälle ja sai ensimmäiset tapot. Rauhallisesti edettiin siiloja myöten ihan pommipaikalle asti ja pommi maahan. Aikaa kului ja FoD:lla yhden miehen ylivoima. Pelaajia tippui molemmin puolin kunens FoD:illa oli enää Dagoth, mutta papoilla oli kaksi miestä purkamassa pommia. Dagoth kerkeää pommipaikalle ja näkee yhden Papan maassa. Ampuu tämän juuri ennenkuin pommi on purettu, mutta puolisekunttia myöhemmin pommi on kuitenkin purettu. Ongelmana oli se, että molemmat Papat olivat pommin luona ja Dagoth ampui juuri sen väärän pelaajan. Huono tuuri, ehkä ensi kerralla sitten. MVP:nä Xxhen (9-0-5)

Ambush - S&D 2 - 0 FoD:ille
Peliä oltiin pelattu jo hiukan yli tunti kun päästiin toiseen mappiin. Jälleen pieni röökitauko ja sitten FoD aloittaa puolustavalla päädyllä. FoD:llä oli selvät kuviot tähän mappiin ja me mentiin hyökkäävällä puolustuksella. Eli FoD siirsi puolustuslinjan keskitien Pappojen puolelle. Sieltä yksi kerrallaan Pappoja kaatui, tosin muutama oli mennyt maan alitse meidän ohitse jo, joten piti seurailla hiukan selkääkin. Kuitenkin lopulta puolustus FoD:ille.
Hyökkäyksessä kuitenkin oli pieniä ongelmia kun heti alusta kaksi FoD:ilaista kaatuu samaan aloitus naattiin. Hyökkäys kuitenkin eteni rauhallisesti B:lle päin, jonne pommikin lopulta päätyi ja erä kotiin.
Puolustus on edelleen kunnossa, eikä Papat pääse lävitse. Sen kuitenkin huomasi, että Papat alkoivat saada ideasta kiinni, sillä FoD:ilta kaatui enemmän porukkaa kuin ensimmäisellä erällä.
Jälleen pyritään hyökkäämään B:lle päin, mutta pommi jää puolimatkaan. FoD:n porukkaa alkaa kaatua pitkin ja poikin taistelu kenttää, kun Papoilta on kaatunut vain kaksi. Viimeinen FoD:ilainen, Wolf_i, aloittaa oman hyökkäyksensä vasta kun kaikki omat ovat kuolleet. Ensin Wolf sniputta Xxhenin pois ja lähtee etenemään B:lle päin. Tunnelin viereen päästyään Dessu alkaa laulaa ja toinen Pappa maahan. Kolmaskin yrittää selkään, mutta Dessun kuti osuu Pappaa päähän ja hyökkäys jatkuu. UAV ilmoille kun tilanne on 1 vs 1. Wolf_i pyrkii hyökkäämään tunneliin, jossa HC lymyilee ja saa laukauksenkin perille, mutta HC saa kuitenkin tapon lopulta.
Papat lähtevät taas kovaan hyökkäykseen ja murtautuvat A puolen linjojen lävitse. Rauhallisesti Papat pääsevät A pommipaikalle asti ja saavat pomminkin maahan kun viimeiset FoD:ilaiset kyttäilevät B pommipaikkaa. B:ltä puolustus pääsee aivan pommin viereen ja alkaa purkaa, mutta Xxhen saa sniputuksen turvin pommin pelastettua ja erä Papoille.
FoD:in seuraava hyökkäys lähtee taas yllättäen B:lle päin ja savun turvin pommi maahan. FoD seurailee jokaista tietä Pappojen päästä keskelle, joten Papat eivät pääse pommille ja lopulta se räjähtääkin. Ensimmäisen roundin MVP:nä SilentFin (10-0-4)

Jälleen pienen röökitauon jälkeen päästään aloittamaan ja Papat puolustaa. FoD kuitenkin pääsee toistamaan viime roundin hyökkäyksen ja vie erän. Puolustuksessa ei tällä kertaa ongelmia ja erä kotiin. Näin tätä jatkui loppuun asti ja FoD vei toisen roundin selvästi 4 - 0. MVP:nä Kiketsi (4-1-2)

Vacant - S&D 2 - 0 FoD:ille
Papat päättävät aloittaa puolustavalla puolella, tietysti röökitauon jälkeen. Lopulta peliä taas päästiin jatkamaan ja FoD lähtee kuskaamaan pommia B:lle päin. Vastarinta on alusta lähtien kovaa ja pelaajaa lähtee kaatumaan tasaisesti molemmin puolin. FoD saa kuitenkin hallin huostaansa ja pommi maahan. Papat pyrkivät purkamaan päin, mutta pommin puolustus pysyy kovana.
Puolustus lähtee myöskin kovaa käyntiin. FoD ottaa kovan otteen heti aloituksesta ja kaataa ensimmäiset 2 Pappa pelaajaa ilman tappioita. Mutta lopulta niitäkin lähtee syntymään. Pommi on kuitenkin tippunut vessojen eteen, jota FoD puolustaa ja näin erä meille lopulta.
Hyökkäyksessä tällä kertaa ongelmia alusta lähtien. Papat puskevat kovaa hallilta päin ja saavat vessat huostaansa. FoD:n eteneminen hidastuu tai oikeastaan ihan pysähtyy. Linkiting ottaa porakoneensa (RPD) käyttöön ja alkaa porailla hallin seinien lävitse. Ainakin yksi Pappa kaatuu ja pommia pyritään kuskaamaan sinne, mutta Pappojen puolustus pysyy kovana ja hoitaa hommansa.
Puolustus myös lähtee keskikertaisesti kun molemmin puolin kuolee pelaajia tasaisesti. Papat kuitenkin saavat lopulta hallin huostaansa ja pommi maahan. Viimeiset FoD:ilaiset pyrkivät pommille, mutta Papat puolustavat ja tasoittavat pelin.
Jälleen hyökkäämään ja taas aloituksesta lähtien pelaajia kuolee tasaisesti kunnes FoD pyrkii kurkkimaan vessoilta A:lle päin ja samaan kohtaan kaatuu kaksi FoD:ilaista. Tästä FoD:in hyökkäys taas laantuu kunnes poraamalla saadaan yksi maahan ja pyritään B:lle. Hyökkäyksen lopputulos kuitenkin oli epäonnistuminen Pappojen hyvän puolustuksen takia.
Nyt FoD korjaa otettaan ja valtaa vessat taas kovalla kädellä. Aloituksesta heitetäänkin nyt hiukan enemmän alkunaattia ja saadaan yksi Pappa pois käytävän päästä. Pappojen hyökkäys hiukan hidastuu ja FoD saa claymoretkin maahan. Lopulta aika alkaa käydä vähiin ja Papat pyrkivät molemmille pommipaikoille, mutta kaatuvat claymoreihin ja muuhun puolustukseen. Tilanne tasan 3 - 3.
Onnetar on FoD:in puolella ja FoD pääsee olemaan puolustava osapuoli uudestaan. Melkolailla samat taktiikat otetaan käyttöön ja vessa haltuun. Viime erä melkolailla toistuu ja FoD vie voiton. MVP:nä Istuva_Ankka (6-0-4)

Ottelua kulunut noin 2 ja puoli tuntia ja pelaajat alkavat olla pikku hiljaa väsyneitä. Kuitenkin peli on pelattava loppuun ja FoD pääsee aloittamaan puolustuksella. Puolustuksessa ei vieläkään mitään ongelmia, vaikka muutama pelaaja taisi kuolla nyt enemmän FoD:inkin päädystä.
Papoilla tuntuu olevan myös tosi hyvä puolstus, sillä FoD niukin naukin pääsi talon sisälle ennenkuin yksi oma oli jo maassa. Porakone taas laulaa huonolla tuloksella ja pyritään B:lle. Halli yllättäen saadaan haltuun ja pommikin maahan asti, mutta kaikki hallilla olevat FoD:ilaiset kuolevat. Enää on snipulla pelaava Wolf_i mukana, joka saa ensimmäisen Papan pois pommin luota, mutta toinen tajuaa heittää savun ja näin pääsee ja purkaakin pommin.
Tätä tasapeliä taas jatkui puolustusvoitoin 3 - 3 tilanteeseen asti, jossa jälleen kerran onnetar on FoD:in puolella ja FoD pääsee puolustamaan. Vessat haltuun, claymoret maahan ja odottamaan. Ei aikaakaan kun tilanne toistuu ja FoD alkaa kytätä pommia. Pommin suojaamisella suojattiin voitto ja näin FoD:in KFinin toinen matsi saatiin päätökseen. Viimeisen erän MVP:nä SilentFin (10-0-4)
PS. matsia pelattiin lähes kolme tuntia, eipä muuta.

Tosi tiukka ja hyvä matsi, kiitos siitä.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kiitos FoD ja kiitos Istuva Ankka kun jaksoit kirjoittaa pitkän raportin! Tiukka ja jännä matsi taas (tahdistin kävi punasella monta kertaa), mutta niinhän se pitääkin olla. :p
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Kiitti vaan papoille hyvästä matsista. Pirun tiukkaa vääntöä oli ja tämmösiä matseja kyllä pelaa mielellään.
 
Ylös Bottom