Ray tracingistä ei konsolipelaajana ole tietoakaan mutta Metro Exodus oli aika perus Metro, joka ei erityisemmin säväyttänyt ulkoasullaan. Tunnelmaakin oli ehkä keskimäärin vähemmän mitä aiemmissa sarjan peleissä.
Control taas teki jotain kummaa ja sai betonisen toimistoympäristön jollain ihmeellä taiottua mielenkiintoiseksi ja jopa hienon näköiseksi paikaksi. Olin skeptinen ennen pelin pelaamista ja sain kyllä ihmetellä miten ympäristö ei ollutkaan tylsä.
Pelimekaniikan voi kyllä sanoa olevan "perus-Remedyä" mutta itse lasken sen nimenomaan plussaksi. Jos kuitenkin Quantum Break on pelattu niin Controlin pelimekaniikka on hyvinkin tuttua. Controlissa on sitten vain vielä enemmän supervoimaisempi hahmo, jota ei välttämättä pääse edes kokemaan jos jättää leikin kesken ennen aikojaan.
Enemmänkin olisi jaksanut pelata mutta ei niitä alertseja itsensä takia. Menivät kyllä muiden hommien ohessa mutta kun lopussa grindaile vielä ne puuttuvat niin kävi jo mielessä että onko tässä mitään järkeä. Onneksi puuttui sen verran vähän että vetäisin sitten läpi kaikki tarvittavat. Siis achievementseja varten. Muutenhan noita voi tehdä ilmeisesti loputtomiin.
Lisäreitä odotellessa.
Control taas teki jotain kummaa ja sai betonisen toimistoympäristön jollain ihmeellä taiottua mielenkiintoiseksi ja jopa hienon näköiseksi paikaksi. Olin skeptinen ennen pelin pelaamista ja sain kyllä ihmetellä miten ympäristö ei ollutkaan tylsä.
Pelimekaniikan voi kyllä sanoa olevan "perus-Remedyä" mutta itse lasken sen nimenomaan plussaksi. Jos kuitenkin Quantum Break on pelattu niin Controlin pelimekaniikka on hyvinkin tuttua. Controlissa on sitten vain vielä enemmän supervoimaisempi hahmo, jota ei välttämättä pääse edes kokemaan jos jättää leikin kesken ennen aikojaan.
Enemmänkin olisi jaksanut pelata mutta ei niitä alertseja itsensä takia. Menivät kyllä muiden hommien ohessa mutta kun lopussa grindaile vielä ne puuttuvat niin kävi jo mielessä että onko tässä mitään järkeä. Onneksi puuttui sen verran vähän että vetäisin sitten läpi kaikki tarvittavat. Siis achievementseja varten. Muutenhan noita voi tehdä ilmeisesti loputtomiin.
Lisäreitä odotellessa.