Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crash Team Racing: Nitro Fueled

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Juu mutta yhtä luonnottomalta sen tatin kääntäminen viistoon tuntuu noita käännöksiä tehdessä.

Käykö muuten kellekkään muulle online kisojen jälkeen usein niin, että kaikki muut mukamas lähtee pois ja olet taas yksin aulassa?
Mulle käy noin jatkuvasti ja sitten kun löytyy uusi matsi niin siitäkin usein tippuu pois ennen kuin se ehtii alkaa.
Mietin, että onko vika pelissä vai siinä, että mulla on nat type 2.

Toisaalta sitten gta online toimii pleikkarilla ilman ongelmia kuten myös kaikki online pelit joita pelaan switchilla ja boxilla.

Välillä tapahtunut tuo että kaikki muut pelaajat katoavat lobbysta. Alkaa kyllä automaattisesti hakea uusia pelaajia siihen. Ei kuulosta jatkuvasti tapahtuvana normaalille.
 
Tänään noin kävi melkein joka matsin jälkeen 8-9 aikaan aamulla. Lopulta ruudulla luki vain preparing lobby ja siitä ei edetty mihinkään joten taisi olla ongelmaa activisionin päässäkin.
Kävin muutaman kisan ajamassa yksinpelin puolella ja kun palasin takaisin onlinen puolelle niin sai ajaa monta matsia putkeen ilman ongelmia.
 
Välis meinaa oikeen itkettää ku tulee 20sekunnin välein kelloja ja orbeja... Haluisin jonku moden mis ei oo power uppeja.
 
Onko muilla ollut ongelmia lipunryöstössä niin, että varastettu lippu ei mene maaliin, vaan pysyy itsellä?
 
Pitää kyllä vähän ihmetellä tuota hahmokattausta, poissaolollaan loistaa Koala King, Nitros Brio, Nina Cortex, Evil Twins jne ja tilalla on jotain Zemiä, Gemiä, Vemiä ja jos vaikka minkä näköstä varikkoatyttöä, joista kukaan ei ole koskaan kuullut
 
Pitää kyllä vähän ihmetellä tuota hahmokattausta, poissaolollaan loistaa Koala King, Nitros Brio, Nina Cortex, Evil Twins jne ja tilalla on jotain Zemiä, Gemiä, Vemiä ja jos vaikka minkä näköstä varikkoatyttöä, joista kukaan ei ole koskaan kuullut

Uusimman päivityksen tiedoista kaivetut tulevat hahmot:

Baby Cortex
Baby Tropy
Chick Gizzard Lips
Stew
Emperor Velo the 27th
Gnasty Gnorc
Hunter
King Chicken
Koala Kong
Komodo Moe
Doctor Nitrus Brio
Nina Cortex
Pasadena O'Possum
Rilla Roo
Ripto
Sorceress
Ebenezer Von Clutch
Willie Wumpa Cheeks

Ja hei ne "varikkotytöt" jakoi palkinnot orkkis versiossa joten kyllä ne on varsin tuttuja hahmoja. Tosin pakko myöntää, että en minäkään niitä nimeltä tuntenut.
 
Menny jo hyvä matkaa ohi tosta Grand Prixin silver tierin kolmannesta itemistä, ilmeisesti joku paint job, mutta eipä ole vielä auennut...
 
Ajattelin huvikseni kokeilla n.tropyn aikojen voittamista ja fiksuna aloitin niistä radoista joita pidetään yleisesti vaikeimpana.
Eka dragon mines joka taisi vaatia kymmenisen yritystä kunnes voitto tuli ehkä renkaan mitalla.
Sitten oxide station jossa en saanut koko haamua edes avattua :D

Menin tubesta katsomaan, että mikä se raja on ja vielä pitäisi kuusi sekuntia tiputtaa pois jotta sen saa edes auki.
Joku oli myös kommenteissa todennut, että orkkis versiossa n.tropyn aika oxide stationissa oli 3:45 kun taas tässä 3:30. Hieman on pistetty vaikeammaksi.

Menny jo hyvä matkaa ohi tosta Grand Prixin silver tierin kolmannesta itemistä, ilmeisesti joku paint job, mutta eipä ole vielä auennut...

Mulla tuo aukesi eilen ja sitten 2-3 kisaa myöhemmin se aukesi uudestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sain kuin sainkin oxide stationissa voitettua N.Tropyn. Lopulta olin melkein 3s nopeampi.
On tuo hieman typerää, että ensin pitää ajaa tarpeeksi nopeasti, että annetaan mahdollisuus edes kisata N.Tropya vastaan ja vasta sitten sen voi voittaa.
Äsken ajoin electric avenuen ja oma eka vetäisy 3:52 joka avasi N.Tropyn haamun joten mikäs sen aika onkaan? 4:13 :D
Ei sitten voinut vaan heti antaa sitä voittoa vaan nyt pitää mennä ajamaan rata vielä uudestaan.

edit:

Kaikki N.tropyn ajat voitettu ja nyt on kyllä aika jees fiilis. En mä ihan niin paska vissiin ole mitä luulin.
Oxiden aikoja en edes aio yrittää rikkoa, mutta tsekkasin ne kuitenkin ja suurena yllätyksenä oma aika oli jo valmiiksi parempi seuraavilla radoilla:
Hot air skyway
Tiny arena
Oxide station
Turbo track
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on oxiden time trialit rikottu paria vaikeinta lukuunottamatta, kohti platinatrophya. :D Ollut kyllä hyvä peli, aikoinaan tuli orkkis ctr:ää pelattua paljon, se on varmasti osasyynä minkä takia kaikki oikkarit tulevat selkärangasta.
 
Itselläni tuli pelattua alkuperäistä CTR:ää todella paljon aikanaan, olen pelannut sen pariinkin otteeseen läpi siten että voittanut kaikki Oxiden ghostit Time Trialeissa ja Adventure läpi 101% ja kaikilla Platinum Reliceillä. Tuli julkaisussa ostettua (tosin pääsin vasta muutama päivä sitten pelaamaan tätä) tämän remaken Nitros Oxide Edition ja todella paljon olen kyllä nauttinut tästä, loistava peli ja uusintaversio!

Aloitin tässä uuden pelin Adventuressa muutama päivä sitten ja nyt olen 3. maailmassa menossa, tähän asti tullut hommattua kaikki CTR-merkit ja Platinum Relicit. Aloitin tämän ensimmäisen läpipeluun Classicilla, mutta pitää myöhemmin sitten vetää Nitro Fueled -modella ja Hardilla uudestaan. Eilen tuli myös netissä testattua tätä ensimmäistä kertaa pari tuntia ja oli kyllä todella hauskaa, vaikka välillä toki turhauttikin kun joutui useasti asevyöryn uhriksi (mikä toisaalta kuuluu pelin luonteeseen). Muistaakseni viisi kisaa taisin voittaa ja muutamia kertoja olla 2-3. Nitro Kart -kentissä otin sitten enemmän pataan, osittain varmaan siksi koska ne eivät ole itselleni kovin tuttuja, vaikka PS2:lle sen omistankin, sillä tuota tuli loppuunsa aika vähän pelattua silloin 2003 (?) kun se julkaistiin. Aika paljon oli muitakin suomalaisia pelaamassa nimimerkeistä päätellen, mikä oli mukavaa huomata.

Itse pidän jopa tuosta Pit Stop -systeemistä. Osa on ilmeisesti netissä valittanut tuosta että tavarat maksavat liikaa, mutta itse sain eilen sillä parin tunnin nettipelaamisella jotain 5000 kolikkoa. Toivottavasti Activision tajuaa vain pitää mikromaksut pois tästä pelistä jatkossakin, mutta onneksi noita ei ole vielä näkynyt. Tuo Grand Prix on myös ihan hauska haasteineen, pääsin eilen illalla Gold Tieriin ja nyt taitaa olla jotain 18 000 Nitro-pistettä kasassa. Tuo on ehkä vähän liian grindaus-painotteinen, kun 42 000 taidetaan vaatia että saa kaikki nuo palkinnot unlockattua, mutta onpa tässä vielä kolmisen viikkoa aikaa ja tuo 18 000 pistettä on tosiaan kolmen päivän pelaamisella hommattu, vaikka en mitenkään erityisen paljoa ole edes pelannut.
 
Mikäs tässä nyt on kun joka kisassa tulee turpiin vaikka vetelisit ilman virheitä. Yleensä Top 3:ssa on kolme näitä "feikkihahmoja" joita en ainakaan muista nähneeni aikasemmin Crasheissa. Olettaisin että vetelevät boostia koko kisan ja tuntuu ettei näihin feikkiboostailijoihin edes osu ohjukset yms. Saa nähdä kuinka pitkään tätä pitää hakata ennen kuin pääsee edes podiumille, kun tosiaan täydellisellä ajolla tekee tiukkaa tällä hetkellä päästä maaliinkin. En mikään paras pelaaja ole yleisesti, mutta koskaan ei ole näin pahasti tullut turpiin kuin tässä pelissä, vaikka luulin olevan hanskassa.
 
Kyllä ne kaikki hahmot on crasheissa olleet, mutta ei toki orkkis trilogiassa.
Tuon jälkeen kun on tullut twinsanity, mind over mutant, wrath of cortex ja jotain gba pelejäkin vielä.
Olet oikeassa siinä, että jos on osaava kuski niin ei niitä ohjukset kiinni saa eikä edes orbit jos rata on sellainen, että pääsee vetämään USF:n (ultimate sacred fire eli se sininen liekki boostin aikana ) kanssa kokonaisia kierroksia.
Jopa minä pääsin melkein kaksi kierrosta electric avenue radalla orbia karkuun ekana ollessani.
 
Joo, tuota Orbia ja ohjuksia pitäisi boostata nopeammiksi ja ohjuksia tarkemmiksi.

Tuli noista viimeisimmistä viesteistä mieleen, niin välillä tuossa nettipelissä tuntui käyvän niin, että ensimmäisenä (ja ehkä myös toisena) ajavat pääsevät niin paljon karkuun, kun keskikahakan pelaajat murhaavat toisensa aseilla. Itse pääsin kahdessa kisassa karkuun siten, että johdin varmaan puolella kierroksella. Yksi Orbikin ehti osua, mutta muut eivät saaneet kiinni. Osittain siis tuurista kiinni.
 
Nyt olisi platinatrophy takataskussa, hyvä fiilis. Isoin savotta oli ehdottomasti rikkoa ensin n.tropyn time trialit, ja peräjälkeen oxiden. Nyt voin sitten keskittyä onlinen puoleen. Jonkin verran olen siellä ehtinyt jo pelatakkin, ihan hyvältä vaikuttaa.
 
Ekat matsit otettu netin puolella ja perkele sentään oli kyyti kylmää, podiumit jäi haaveeksi, sen verran tukkoon veti keskikasti. Joka matsissa ykkönen veteli puoli kierrosta edellä, luulen että enemmänkin keskikaskin keskinäisen sodan syytä kuin ykkösen ylivertaisten ajotaitojen

Orb ja kellot pysyi kohtuu maltillisina vaikka parhaillaan ykköstä taisi jahistaa neljä orbsia :D

Taisi joku foorumilainenkin sattua mukaan, tai sitten vain käytti samaa nimimerkkiä.

Huonoja puolia netissä pelaamisessa
- Ei cup vaihtoehtoa, neljän matsissa samalla porukalla näkis jo onko tuuria vai taitoa
- Ei saman sohvan split screen mahdollisuutta
- Pitkät latausajat kaikkialla


Millos/miten niitä tupla pojoja olikaan tarjolla?
 
Itse testasin pari päivää sitten ekaa kertaa battle moodia netissä ja jo kolmen matsin jälkeen oli selvää, että se on paljon parempi mitä mario kart 8:ssa.
Mario kartissa oli aina tietty määrä ilmapalloja autossa kiinni ja yksi poksahti aina kun otit osuman. Kun viimeinen hajoaa niin spawnaat kyllä uudestaan, mutta kerätyistä pisteistä lähtee kohtalainen siivu pois.

Tässä ei ole mitään tuollaista ja varsinkin crystal grab oli erittäin hauskaa. Harmi vaan, että uuden matsin etsimiseen ja matchmaking error viestin tuijottamiseen meni yhtä paljon aikaa mitä pelaamiseen.
 
Ekat matsit otettu netin puolella ja perkele sentään oli kyyti kylmää, podiumit jäi haaveeksi, sen verran tukkoon veti keskikasti. Joka matsissa ykkönen veteli puoli kierrosta edellä, luulen että enemmänkin keskikaskin keskinäisen sodan syytä kuin ykkösen ylivertaisten ajotaitojen

Ai, vain puoli kierrosta edellä? Tuntuu omien kokemusten perusteella, että siellä vedellään vähintään se kokonainen kierros edellä. :cool: Itse kun aloittaa kolmannen kierroksen, niin heti sen perään tulee viestiä, että ajo se meinaan loppuu kohta, koska ensimmäinen on ylittänyt maaliviivan.
 
Ylös Bottom