Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viekö pääjuoni kartan eri alueille vai pitääkö sinne vaan itse lähteä?

Hernandissa se ainakin vie hyvin eri paikoille, mutta en ole vielä sen alueen ulkopuolella käynyt. Toki sekin on jo melkein koko RDR2 kartan kokoinen.
Käsittääkseni juu, pääjuoni vetää. Itse olen mielenkiinnosta haahuillut hiukan Hernandin tehtäväalueen ulkopuolella.. fiilis on että siellä voi toki mättää vihukyliä mutta kyyti on kylmää osassa. Eli voi vapauttaa tukikohtia tms. mutta kuten Hernandissa, niitä täytetään varmaankin uudelleen jos sinne tulee tarinatehtävää.

Viekö pääjuoni kartan eri alueille vai pitääkö sinne vaan itse lähteä?

Hernandissa se ainakin vie hyvin eri paikoille, mutta en ole vielä sen alueen ulkopuolella käynyt. Toki sekin on jo melkein koko RDR2 kartan kokoinen.
Pääjuoni vie kyllä 'uusille' alueille. Itselläni kävi vähän niin että huomasin ettei mun ehkä välttämättä kuuluisi vielä olla täällä tyyppisiä tunnelmia joissain paikoissa ja näinhän se lopulta olikin - pääjuoni vei sinne myöhemmin.

Ei siitä mitään sinällään haittaa ollut kikkailla siellä etukäteen mutta tuntui että esim jossain paikoissa oli aika kohtuuttomasti vihulaisia, tai että minimap näyttäisi key itemin mitä ei kuitenkaan voi poimia yms 'merkkejä'.

Ja joidenkin isompien alueiden kohdalla peli ihan suoraa blokkaa liian nopean pääsyn alueelle (ukko saa jonkinlaisen kohtauksen jonkinlaisessa muodossa - en lähde erittelemään :D - ja sitten herää siitä alueen ulkopuolelta).

Ylös Bottom