pelle
Well-Known Member
Ei luulisi vaikuttavan mitään sillä tuon päivityksen tekee witcher 3 switch porttauksen tehnyt sabre interactive.saas nähdä miten tämä tulee vaikuttamaan Cyberpunkin lisäksi, Witcher 3 next gen upgradeen.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei luulisi vaikuttavan mitään sillä tuon päivityksen tekee witcher 3 switch porttauksen tehnyt sabre interactive.saas nähdä miten tämä tulee vaikuttamaan Cyberpunkin lisäksi, Witcher 3 next gen upgradeen.
Ei luulisi vaikuttavan mitään sillä tuon päivityksen tekee witcher 3 switch porttauksen tehnyt sabre interactive.
WTF tuohon menee päivä kun lukee noita, kiva nähdä että ainakin parannuksia tulee. Täytyy lukasta jossain vaiheessa onko siellä mitään merkittäviä parannuksia.Coming soon...
Enpä nyt äkkiseltään muista toista näin pitkää fixilistaa. Se vaan jatkuu ja jatkuu.
![]()
No juu, mutta ei sekään kovin hyvä ollu et yhellä tranquilizer roundilla pysty one shottaan melkeen kaikki vihut"Cyberpsychos and minibosses are now immune to Tranquilizer rounds and System Reset Quickhack."
Miksi... MIKSI? Siis tuo oli loistavaa, sai cyberpsychot hoideltua nopeasti ja elävänä. Olihan se helppoa kuin mikä vetää niille System Reset Quickhack, mutta jotenkin se sopi tuohon pelityyliin. Nyt tulee fiilis, että yritetään tehdä pelistä vaikeampi tällaisilla jutuilla.
Kaksi cyberpsyco tehtävää bugitti eikä ne korjaantuneet nytkään. Mover psykö lienee siellä portaiden sisällä edelleen ja bloodritual psykö ei halua tulla esiinYksi muu sivutehtävä myös jumissa..
Tämähän aukeaa vasta klo 20 jälkeen muistaakseni, Itsekin epäilen bugia. Toki voi bugata sulla jotenkin muutenkin
https://kotaku.com/the-future-of-cy...tm_medium=SocialMarketing&utm_source=facebook
Cyberpunk 2077:n moninpelin tulevaisuus vielä avoinna, mutta nähtävästi haluavat tuoda kaikkiin peleihinsä moninpelin. Eli saadaanko kenties tulevaisuudessa The Witcher-online...
Itse olen tästä juuri päinvastaista mieltä. Huonoja yksinpelejä on aivan liikaa ja nimenomaan Co-oppina pelattavia avoimen maailman pelejä aivan liian vähän. Niitä kaipaan itse ainakin kovasti lisää. PVP-multiplayer-pelejä en toki itsekään kaipaa, kun niitä tosiaan alkaakin olla aika pilvin pimein. Se ei toki haittaa, jos co-op -pelaamisen lisäksi voi halutessaan pelata myös PVP:nä. Ja Cyberpunkin yksinpelihän oli ainakin XSX:llä pelattuna itselleni erinomainen, eikä mitään isompia ongelmia ollut sitä pelatessa. Nyt jo kaipailisin uutta pelattavaa Cyberpunkin maailmassa - oli se sitten DLC-matskua tai sitten onlinena pelattava Cyberpunk-peli. Viilattu versio alkuperäisestä yksinpelistä ei taas kiinnosta enää pätkääkään, koska minua ei uusintapelaaminen näin tarinallisessa pelaamisessa kiinnosta lainkaan, joten viilattua versiota tuskin pelaan missään vaiheessa, muuta kuin DLC:eiden osalta.Kaipaakohan joku ihan oikeasti moninpeliä joko Cyberpunkkiin tai Witcheriin? Hyviä yksinpelejä ei ole koskaan liikaa, mutta huonoja online-pelejä sitten on. Keskittyisivät nyt mieluummin korjailemaan tuota Cyberpunkin yksinpeliä...
Kyllä mulle Cyperpunk Online / joku co-op -moodi ainakin kelpaisi. Kaveri, joka pelannut kans paljon CP:tä, on monta kertaa harmitellut kun ei oo co-oppia. Witcheriin en oo kaivannut moninpeliä, mutta Cyberissä ois kiva esitellä oman hahmon tyyliä muille, vaihdella tavaroita, vetää yhdessä tehtäviä ynnä muuta.Kaipaakohan joku ihan oikeasti moninpeliä joko Cyberpunkkiin tai Witcheriin? Hyviä yksinpelejä ei ole koskaan liikaa, mutta huonoja online-pelejä sitten on. Keskittyisivät nyt mieluummin korjailemaan tuota Cyberpunkin yksinpeliä...