Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Ainakin PS5:lle oli tullut yli 6 gigan kokoinen v1.52-päivitys. Tietoa muutoksista ei näyttänyt ainakaan missään virallisissa lähteissä vielä olevan.

Update! Myös PS4-versio päivittyi, ja sen oma muutoslogi näyttää tältä:

Several gameplay, visual and UI fixes.
Progression fixes, and improvements of various quests and gigs.

Eli pientä ötököiden listimistä vain.
 
Siellä on näemmä koko seuraavan lisärin tarina ja dialogi vuotanut nettiin.


Toisaalta kiinnostaisi katsoa mitä sieltä on tulossa, lähinnä sillä, että tietää asettaa omat odotukset. Tosin ei ne Cyberpunkin ongelmat tarinassa/tehtävissä olleet, joten eiköhän lisäri siltä osin ihan laatua ole.
 
Mulla menossa vasta nyt ensimmäinen läpäisy tämän kanssa kun peli saatiin kuntoon ja next-gen päivitys tuli (tosin jo ajat sitten) PS5 versiolla mennään ja onhan tämä ollut oikein toimiva. Ei pahemmin bugejakaan ole tullut vastaan vaikka viimeinen tehtävä menossa. Josta tulikin kysymys mieleen pelin läpi pelanneille. Eli onko suoritettujen sivutehtävien määrällä vaikutusta viimeisen tehtävän valintoihin ?
Itse tein kaikki sivutehtävät Panamin kanssa ja hänen nomad perheensä/porukka on nyt valmis auttamaan
 


No nytten, olivat osaneet pudottaa viime genin konsolit pois ja ilmestyy seuraavana vuonna.
Toivoa sopisi että tulisi niitä pois otettuja ominaisuuksia myös kun rauta on eritasoista.
 
Kato perskules! Ihmettelinkin miten Cyberpunk alkaa lataamaan 40 GIGAN pätsiä!

Aikaisemmin pelasin Series S:llä tätä ja huhu mikä ero kun vaihto X:ään... Nyt voisi vetästä keskivaiheeseen jääneen pelin loppuun asti lisäreineen. Yippikayyayy!
 
No nytten, olivat osaneet pudottaa viime genin konsolit pois ja ilmestyy seuraavana vuonna.

Onneksi tähän ei myyty mitään season passia julkaisun yhteydessä, koska sitten olisi ollut aika pakko roikottaa vanhoja koneita mukana tai edessä olisi taas ollut yksi paskamyrsky.
 


No nytten, olivat osaneet pudottaa viime genin konsolit pois ja ilmestyy seuraavana vuonna.
Toivoa sopisi että tulisi niitä pois otettuja ominaisuuksia myös kun rauta on eritasoista.

Jaahas, taas sitä huomaa innostuvansa tästä pelistä ilman mitään konkretiaa :D. Pitäisiköhän sitä ostaa peli myös PC:lle nyt, kun tuli ostettua uudenkarhea pelikone. Mieluusti pelaisin DLC:n PC:llä, kun tallennuksia ei taida PS5 -> PC pystyä siirtämään.
 
Mieluusti pelaisin DLC:n PC:llä, kun tallennuksia ei taida PS5 -> PC pystyä siirtämään.
No itse asiassa tää tänään julkaistu v1.6-päivitys toi cross-progression-ominaisuuden, jolla konsoliversion tallennuksen VOI siirtää PC-versioon (mutta ei toisinpäin). Eli päivitä peli Pleikkarilla ja tuuppaa save pilveen odottamaan DLC:n julkaisua, ja jatka sitten henkilökohtaisella kompuutterillasi.

Can I load a save transferred from console to PC?
Yes.

Muutenkin tuo patchin muutoslogi on taas kerran kunnioitettavan pitkä.


PS. Jännä uudistus on myös dynaamisella 1080p-resolla (käytännössä 800-1080p, yleensä 900p) toimiva 60 fps -tila Series S -konsoleille.

Lähde: CDPR
 
Wardrobe. Vihdoinkin voit näyttää siltä kuin haluat. Isoin miinus jo koohtullisen eheässä pelissä.

Wardrobe

Wardrobe allows you to change the appearance of your outfit without changing your armor stats. You can create up to 6 outfits using the pieces of clothing you own by accessing the wardrobe in any of V's apartments and safehouses and then switch between them in the Inventory panel.
 
No itse asiassa tää tänään julkaistu v1.6-päivitys toi cross-progression-ominaisuuden, jolla konsoliversion tallennuksen VOI siirtää PC-versioon (mutta ei toisinpäin). Eli päivitä peli Pleikkarilla ja tuuppaa save pilveen odottamaan DLC:n julkaisua, ja jatka sitten henkilökohtaisella kompuutterillasi.
Oho! No tämähän on oikein ilon ja onnen päivä!

Wardrobe. Vihdoinkin voit näyttää siltä kuin haluat. Isoin miinus jo koohtullisen eheässä pelissä.
Ja tämäkin vielä! Kyllä tässä alkaa olla ainekset uudelle läpipeluulle joka tapauksessa. CohhCarnage oli varmaan mielissään myös tästä lisäyksestä :D.
 
Onneksi tähän ei myyty mitään season passia julkaisun yhteydessä, koska sitten olisi ollut aika pakko roikottaa vanhoja koneita mukana tai edessä olisi taas ollut yksi paskamyrsky.
Ei myyty, mutta Cyberpunk 2077 Xbox One X:n ostajille sanottiin, että ensimmäinen DLC kuuluu pakettiin, kunhan se saapuu. Nyt sitten esim. minä, joka ostin tuon konsolin, en pääse pelaamaan sitä luvattua DLC:tä. Ja siitä sakki on nyt näreissään. Olen minäkin, mutta ymmärrän kyllä miksi toimivat miten toimivat.
 
NG+:aa tuskin tulee. Liian vaikea balansoida juoni ja vihut jo saaduille varusteille.

Onhan tämä PC:llä todella upean näköinen laitos. Ja nämä modit, voi vimpula. :oops:

 
Eihän niitä mitään tasapainottaa tarvitse.
Mulle koko new game+ moodin idea on se, että saan pelata pelin uudelleen täysin ylivoimaisella hahmolla jos haluan tai sitten jos olen pelannut vaikka helpoimmalla ekan kierroksen niin voisin kokeilla vaikeimmalla.
Nytkin pelasin ekan kierroksen hardilla ja olisin mielelläni pelannut uudestaan easylla ihan vaan räiskimällä ja välittämättä hakkeroinneista ja muista.
Ylivoimaisesti suurin osa peleistä joissa on new game+ ei tunnu muuttavan mitään vihollisten suhteen.

Nytkin olisi hyvät aseet ja varusteet mitä käyttää, mutta kun peli on 100% läpi niin mihis käytät kun ei mua mikään random riehuminen kiinnosta.
 


Olipahan traileri Edgerunners animelle. Traileri on hyvin NSFW, varoituksen sanana :D. Menee kyllä ehdottomasti katseluun ja mielenkiintoista nähdä mitä viittauksia sarjassa on peliin.
 
VG Techiltä ruudunpäivitysanalyysia Series S:n Performance-tilassa tuon päivityksen jälkeen. 60 fps pysyy varsin hyvin yllä, vaikka pieniä dippailuja onkin. Suurin pudotus oli 46 ruutuun sekunnissa, mutta sekin on vielä Series S:n VRR:n hanskattavissa.

 
Voikos tää oikeesti olla niin että läpäisyn jälkeen ei pääsee enää tekemään puuttuvia sivutehtäviä jne? Pelasin pelin läpi, viimeinen tallennus siis ihan finaalissa ja muut poistettu. Lopputekstien jälkeen on mahdollisuus jatkaa peliä eli palata tähän viimeisen tehtävän loppuun tai sitten kokonaan new game. Typerää
 
Voikos tää oikeesti olla niin että läpäisyn jälkeen ei pääsee enää tekemään puuttuvia sivutehtäviä jne? Pelasin pelin läpi, viimeinen tallennus siis ihan finaalissa ja muut poistettu. Lopputekstien jälkeen on mahdollisuus jatkaa peliä eli palata tähän viimeisen tehtävän loppuun tai sitten kokonaan new game. Typerää
Kun minä tätä pelasin 3kk sitten, niin tuo lopputekstien jälkeinen "palaa jatkamaan peliä" laittoi muistaakseni siihen viimeisen päätehtävän aloituspaikan eteen. Minulla kyllä oli siitäkin kohdasta tallennus, mutta ei se sitä kysellyt, että mihin kohtaan haluan.
 
Kun minä tätä pelasin 3kk sitten, niin tuo lopputekstien jälkeinen "palaa jatkamaan peliä" laittoi muistaakseni siihen viimeisen päätehtävän aloituspaikan eteen. Minulla kyllä oli siitäkin kohdasta tallennus, mutta ei se sitä kysellyt, että mihin kohtaan haluan.
Kyllä minäkin pääsin tekemään läpipeluun jälkeen tekemättä jääneitä sivutehtäviä. Eli tosiaan palautti vain juuri tuohon loppuratkaisuun vievään kohtaan, mutta jos ei jatkanut siitä eteenpäin, vaan jatkoi seikkailua muualla, niin ei kyllä mitään ongelmia ollut. En nyt ihan pääse kiinni siihen mikä tässä nyt on se ongelma, vai onko ehkä ymmärretty väärin mitä tuossa vaiheessa pystyy kuitenkin edelleen pelissä tekemään?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom