Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Mä en pääse enää lopun jälkeen tekemään puuttuvia sivutehtäviä. Mulla on kaksi tallennusta ainoastaan ja molemmat ihan loppu puolella viimeistä tehtävää. Kun lopputekstit on rullannut ja peli palaa alkuvalikkoon, painan continue niin peli ei heitä kohtaan ennen viimeistä tehtävää vaan tuohon omaan tallennukseeni, joka on ihan pelin lopussa. Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä.

IMG_20220914_194456.jpg
 
Mä en pääse enää lopun jälkeen tekemään puuttuvia sivutehtäviä. Mulla on kaksi tallennusta ainoastaan ja molemmat ihan loppu puolella viimeistä tehtävää. Kun lopputekstit on rullannut ja peli palaa alkuvalikkoon, painan continue niin peli ei heitä kohtaan ennen viimeistä tehtävää vaan tuohon omaan tallennukseeni, joka on ihan pelin lopussa. Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä.

Näytä liitetiedosto 9559
Jos noin sitten tosiaan on, niin onpas kyllä onnetonta suunnittelua pelin tekijöiltä.
 
Tuli himo aloittaa tässä uusi peli tuon 1.6 päivityksen jälkeen. Nyt on vaan sellainen ongelma että ei ole tekemistä. Eli aiemmin tässä aloitus alueella tulvi niitä keikkoja ym. vähän väliä mutta nyt on täysin kuollutta. Hahmo on tällä hetkellä tasolla 8 ja street cred on 19. Luulis että edes joku tipahtaisi, mutta ei. Reginalla täysi radiohiljaisuus päällä. Aluetta koluttu läpi tuntikausia ihan vaan koluamisen iloata eikä mitään.

Eli onko tässä nyt tapahtunut joku radikaali muutos näitten päivitysten myötä? Pitää olla joku tietty taso hahmolla ennenkuin keikkoja saa? Pitää edetä juonessa tiettyyn pisteeseen että niitä saa? Vai onko kyseessä taas joku bugi?

Edit. Omaa puusilmäisyyttä näemmä. Aiemminhan noita keikkoja sai kun ajeli ympäriinsä ja kun osui triggeriin, tuli se soitto.

Kartallahan nuo nyt näkyy siellä omassa tabissaan. Olin tuonkin unohtanut kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en pääse enää lopun jälkeen tekemään puuttuvia sivutehtäviä. Mulla on kaksi tallennusta ainoastaan ja molemmat ihan loppu puolella viimeistä tehtävää. Kun lopputekstit on rullannut ja peli palaa alkuvalikkoon, painan continue niin peli ei heitä kohtaan ennen viimeistä tehtävää vaan tuohon omaan tallennukseeni, joka on ihan pelin lopussa. Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä.

Tuo on kyllä outoa sillä mulla muistaakseni peli teki ihan automaattisen tallennuksen ennen finaalia johon se palaa läpäisyn jälkeen ja siihen palatessa inventaariosta löytyi myös ne aseet jotka vikasta tehtävästä sai ja tuota kautta tuli kaikki lopetuksetkin tehtyä.
Tämä tosin oli joskus helmikuussa 2021 muistaakseni.
 
Tuossa hetken asiaa tutkineena tuli eteen että pelihän kysyy läpäisyn jälkeen one More gig or return to main menu. Mä palasin takaisin päävalikkoon ja nyt en enää pääsekään suorittamaan tehtäviä aikaisemmin jo mainituista syistä, eikä peli enää anna tuota one more gig vaihtoehtoa lopputekstien jälkeen. Vastaavia on tullut näköjään muutamalle vastaan mitä googlettelin. No jos sen dlc:n kautta sitten pääsisi tekemään ne loput sivutehtävät
 
Mä en pääse enää lopun jälkeen tekemään puuttuvia sivutehtäviä. Mulla on kaksi tallennusta ainoastaan ja molemmat ihan loppu puolella viimeistä tehtävää. Kun lopputekstit on rullannut ja peli palaa alkuvalikkoon, painan continue niin peli ei heitä kohtaan ennen viimeistä tehtävää vaan tuohon omaan tallennukseeni, joka on ihan pelin lopussa. Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä.

Näytä liitetiedosto 9559
"Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä."

Niinhän se peli sanookin sulle ennen vikaa tehtävää
"Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä."

Niinhän se peli sanookin sulle ennen vikaa tehtävää
Ja tähän vielä se että se antaa sun tehdä vielä tallennuksen ennen sitä tehtävää.
 
Pelin valikossa on niitä prosentteja niin meinaako ne juonen etenemistä? Ensimmäinen taitaa olla Street Credit, joka on itselläni 80% ja ne kaksi muuta kohtaa on 20% ja 30%.

Yli 60h jo pelattu ja mielestäni juonitehtäviäkin olen ihan kiitettävän paljon pelannut, mutta prosentit on aika matalat.
 
"Veikkaan että tämä johtuu siitä että minulla ei ole tallennusta ennen viimeistä tehtävää enkä tästä syystä pysty enää pelaamaan puuttuvia sivutehtäviä."

Niinhän se peli sanookin sulle ennen vikaa tehtävää

Ja tähän vielä se että se antaa sun tehdä vielä tallennuksen ennen sitä tehtävää.
Niinhän se olikin. Peli ilmoitti että jos aloitat tehtävän tuosta ei ole enää paluuta ja tallensin vielä ennen kuin aloitin. Sitten tuli tauko pelaamisesta ja seuraavan kerran kun hyppäsin takaisin peliin niin tuli tuo tallennus unohduksissa poistettua. No ei mahda mitään
 
Niinhän se olikin. Peli ilmoitti että jos aloitat tehtävän tuosta ei ole enää paluuta ja tallensin vielä ennen kuin aloitin. Sitten tuli tauko pelaamisesta ja seuraavan kerran kun hyppäsin takaisin peliin niin tuli tuo tallennus unohduksissa poistettua. No ei mahda mitään
Mikä alusta kyseessä? Jos pleikka ja plussa niin löytyskö pilvestä backuppeja?
 
Mikä alusta kyseessä? Jos pleikka ja plussa niin löytyskö pilvestä backuppeja?
PS5 kyseessä. Pilvitallennuksia sen verran vilkaisin että tiedostokoko on täysin sama mitä nämä mun kaksi tallennusta pelin lopusta. Oletin että ovat identtiset tallennukset koska täysin sama koko mutta pitää tänään tuo vielä tarkistaa. Pelin sisäisestä valikosta poistin tämän tärkeän tallennuksen joka mahdollistaa paluun läpäisemisen jälkeen. Pilvestä en ole mitään poistanut. Siksi ihmetytti sama tiedostokoko
 
Mahtaakohan wardrobe vain bugittaa itsellä vai enkö osaa? Wardrobessa näkyy jostain syystä vain murto-osa omistamistani vaatteista. Luulin että sieltä pitäisi löytyä kaikki.
 
Tuli tämä aloitettua kun ei oikein XC3 jälkeen ole löytynyt mitään mieluisaa pelattavaa.

6h pelattu ja prologue takana, se kohta menossa missä paukahti Cyberpunk logo ja Keanu Reeves on astunut remmiin mukaan.

Juoni vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselle, jännä nähdä mihin suuntaan tästä lähdetään menemään tarinallisesti.

Onneksi on toi tekstien kelausnappi, koska keskustelua käydään melkoisen verkkaisesti ja into lopahtaisi jos joutuisi pelin tahtia käymään keskusteluja. Ja nimenomaan onneksi kelaus eikä skippi.

Muutamia bugeja tullut vastaan kuten, että ihmiset kävelee lävitse tai toisinaan katoaa kokonaan siten että pelkkä sikari leijuu ilmassa, mutta ilmeisesti näitä ei saada korjattua
 
Kun ei odottanut tästä kaiken mullistavaa messiaspeliä, malttoi odottaa PS5-versiota ja pelaa sitäkin sopivan rennosti pääjuoneen keskittyen ja RPG-vaikutteisena toimintapelinä (eikä elämäsimulaattorina) lähestyen niin...

Tämähän on oikeastaan aika koukuttavan hyvä peli :eek:

Night City on aivan upea paikka ja vaikka cyberpunk-kuvastoa on tietenkin tehty ennenkin, niin tätä tulee ihailtua ja ihmeteltyä todella mielellään. Futuristisen törkyisyyden voi melkein aistia.
Uhkaava ja sykkivä soundtrack toimii meikäläisen makuun erittäin hyvin. Kun sniikkailulla aloitettu tehtävä muuttuukin räiskinnäksi ei fiilis ole oikeastaan kovin pettynyt, kun musa ryhtyy pumppaamaan synkkää sykettään samalla.
Street kidin tarina on tähän mennessä ollut riittävän kiinnostava, joskaan en ihan vielä tiedä mitä mieltä olen Keanu Reevesin hahmosta.

Kaikenlaista massiivisiin open world -peleihin liittyvää pientä jupistavaa olisi, mutta olkoon. Kyllähän tästä ainakin pääjuoni pitää kerran pelata läpi. Annan lopullisen arvioni myöhemmin.

Ai niin, tämä herättää myös sellaisia "miten h*lvetissä tämä on yritetty saada pyörimään jollain PS4-perusversiolla?"-naurahduksia. Typeryyttä, ahneutta, mitä lie, mutta aivan kuolleena syntynyt idea.
Pikemminkin tämä on ensimmäinen peli joka herättää tiettyä katsetta jo tulevaan. Night City on jo nyt, kuten totesin, aivan upea, mutta miltä tulevaisuuden pelimaailmat voivatkaan näyttä? Kuinka täynnä ihmisiä, lentäviä autoja jne. tulevaisuuden pelikaupungit ovatkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Kun ei odottanut tästä kaiken mullistavaa messiaspeliä, malttoi odottaa PS5-versiota ja pelaa sitäkin sopivan rennosti pääjuoneen keskittyen ja RPG-vaikutteisena toimintapelinä (eikä elämäsimulaattorina) lähestyen niin...

Tämähän on oikeastaan aika koukuttavan hyvä peli :eek:

Night City on aivan upea paikka ja vaikka cyberpunk-kuvastoa on tietenkin tehty ennenkin, niin tätä tulee ihailtua ja ihmeteltyä todella mielellään. Futuristisen törkyisyyden voi melkein aistia.
Uhkaava ja sykkivä soundtrack toimii meikäläisen makuun erittäin hyvin. Kun sniikkailulla aloitettu tehtävä muuttuukin räiskinnäksi ei fiilis ole oikeastaan kovin pettynyt, kun musa ryhtyy pumppaamaan synkkää sykettään samalla.
Street kidin tarina on tähän mennessä ollut riittävän kiinnostava, joskaan en ihan vielä tiedä mitä mieltä olen Keanu Reevesin hahmosta.

Kaikenlaista massiivisiin open world -peleihin liittyvää pientä jupistavaa olisi, mutta olkoon. Kyllähän tästä ainakin pääjuoni pitää kerran pelata läpi. Annan lopullisen arvioni myöhemmin.

Ai niin, tämä herättää myös sellaisia "miten h*lvetissä tämä on yritetty saada pyörimään jollain PS4-perusversiolla?"-naurahduksia. Typeryyttä, ahneutta, mitä lie, mutta aivan kuolleena syntynyt idea.
Pikemminkin tämä on ensimmäinen peli joka herättää tiettyä katsetta jo tulevaan. Night City on jo nyt, kuten totesin, aivan upea, mutta miltä tulevaisuuden pelimaailmat voivatkaan näyttä? Kuinka täynnä ihmisiä, lentäviä autoja jne. tulevaisuuden pelikaupungit ovatkaan?
Tää on ehkä niitä pelejä, joiden kohdalla ei voinut puhua ahneudesta last gen versioiden kohdalla, PS5 laitekanta oli mitättömän pieni ja tuotanto pahimmassa pullonkaulassa, Xboxilla ei tainnut olla ihan yhtä paha tilanne, mutta sielläkin laitekanta tuli vastaan.

Julkaisuikkuna oli vaan täysin väärä, niin devaajille kun pelimarkkinoillekin, lopputulemana täysin keskeneräinen kalkkuna, joka aiheutti kyllä sellaisen mainekolauksen (ja aiheesta), että varmasti valtaosa on kriittisiä tulevien julkaisujenkin kohdalla tän lafkan kanssa. Ostaako julkkarissa vai vasta vuoden päästä kun peli mahdollisesti on pelikunnossa.

Itsekin tätä 8h pelannut ja voin vain kuvitella millaista schaissea ne last genit on ollut julkaisussa, tai tänäkään päivänä. Kuitenkin tänä päivänä siihen 15-20e hintaan mitä uutena maksaa keskimäärin, niin varmasti joka lantin väärti PS5/XBX.

Itellä vasta intro-osuus pelattuna ja juonessa menty jo nyt vuoristorataa kirpaisevien menetykseen myötä, joten se puoli näyttäis olevan kunnossa. Ja kiinnostaa todella paljon nähdä mihin suuntaan juoni lähtee kehittymään tästä.
 
Kun ei odottanut tästä kaiken mullistavaa messiaspeliä, malttoi odottaa PS5-versiota ja pelaa sitäkin sopivan rennosti pääjuoneen keskittyen ja RPG-vaikutteisena toimintapelinä (eikä elämäsimulaattorina) lähestyen niin...

Tämähän on oikeastaan aika koukuttavan hyvä peli :eek:

Night City on aivan upea paikka ja vaikka cyberpunk-kuvastoa on tietenkin tehty ennenkin, niin tätä tulee ihailtua ja ihmeteltyä todella mielellään. Futuristisen törkyisyyden voi melkein aistia.
Uhkaava ja sykkivä soundtrack toimii meikäläisen makuun erittäin hyvin. Kun sniikkailulla aloitettu tehtävä muuttuukin räiskinnäksi ei fiilis ole oikeastaan kovin pettynyt, kun musa ryhtyy pumppaamaan synkkää sykettään samalla.
Street kidin tarina on tähän mennessä ollut riittävän kiinnostava, joskaan en ihan vielä tiedä mitä mieltä olen Keanu Reevesin hahmosta.

Kaikenlaista massiivisiin open world -peleihin liittyvää pientä jupistavaa olisi, mutta olkoon. Kyllähän tästä ainakin pääjuoni pitää kerran pelata läpi. Annan lopullisen arvioni myöhemmin.

Ai niin, tämä herättää myös sellaisia "miten h*lvetissä tämä on yritetty saada pyörimään jollain PS4-perusversiolla?"-naurahduksia. Typeryyttä, ahneutta, mitä lie, mutta aivan kuolleena syntynyt idea.
Pikemminkin tämä on ensimmäinen peli joka herättää tiettyä katsetta jo tulevaan. Night City on jo nyt, kuten totesin, aivan upea, mutta miltä tulevaisuuden pelimaailmat voivatkaan näyttä? Kuinka täynnä ihmisiä, lentäviä autoja jne. tulevaisuuden pelikaupungit ovatkaan?
Pitäisi kyllä kanssa koittaa uudestaan tämä Series X:llä. Julkaisussa tuli pari tuntia pelattua ja maailma vaikutti jo silloin mielenkiintoiselta. Muutama isompi bugi vei mielenkiinnon. Kunhan syksyn pelitulva helpottaa, niin voisi tämän paliin palata 2v tauon jälkeen.
 
Ylös Bottom