Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Mistä niin päättelit, että Keanu Reevesin hahmoa ääninäyttelisi joku muu? Sehän olisi varsin outoa, koska hänen hahmonsahan on varsinaisesti kai vain joku virtuaalinen tekoälyhahmo, joten juuri muuta kuin ääntähän ei tuosta hahmosta pitäisi tulla pelissä esiin. Toki jotain kuvaakin, kuten trailerissa, mutta olen kuitenkin ymmärtänyt, että on tosiaan kyse kuitenkin virtuaalisesta AI-hahmosta, joka lähinnä kommentoi asioita välillä pelaajalle. Toki voi olla niinkin, että olenkin ymmärtänyt jotain väärin tuohon Reevesin hahmoon liittyen.

Tuon eilisen esittelyn perusteella pitkän tovin haastateltiin jotain Ruotsalaista Punk-Rock kaveria, joka selitti sitä kuinka hän on Johnnyn ääni. Tosin en sitten tiedä oliko tuo sitten vain noita lauluja varten vai mitä tuo meinasi. Tai sitten minulla meni jotain ohi tuosta esittelystä, kun en ihan kiven kovaan koko aikaa seurannut.
 
Tuon eilisen esittelyn perusteella pitkän tovin haastateltiin jotain Ruotsalaista Punk-Rock kaveria, joka selitti sitä kuinka hän on Johnnyn ääni. Tosin en sitten tiedä oliko tuo sitten vain noita lauluja varten vai mitä tuo meinasi. Tai sitten minulla meni jotain ohi tuosta esittelystä, kun en ihan kiven kovaan koko aikaa seurannut.
Juu tajusinkin, että oli juuri tuossa videossa mitä en ollutkaan vielä katsonut. Nyt katsoin, ja tuli ehkä sellainen vaikutelma, että olisiko tosiaan lauluissa sitten äänenä tuo punkrock-tyyppi? Sekin tavallaan kyllä vähän outoa, kun eikös Reevesillä ole itsellään ollut rock-bändi, joten olisi ehkä voinut kuvitella, että olisi itse voinut jopa laulaakin, jos kerran hänet peliin on kuitenkin mukaan haluttu? No mitäpä näistä nyt voi oikein tietää ja sanoa ennen kuin sitten näkee ja kuulee miten itse pelissä on toteutettu.
 
Ymmärsinkö muuten oikein, että Keanu Reevesin hahmoa ääninäyttelee joku toinen kaveri?
Pitäisi kyllä olla ihan Keanu itse.

"He's the number two character in terms of lines and spoken text [throughout the entire game," Iwinski said when he talked about Reeves joining the project, "I think we have around 15-ish days of voice recording in the studio. You will see a lot of Keanu, you will hear even more of Keanu in the game."


 
Tuo vetävän näköinen mimmi on muuten Hollie Bennett, joka oli aiemmin Playstation Accessissa tuomassa naisnäkökulmaa pelaamisesta. Oli silloin punapää, eikä kyllä omaan silmääni ollut mitenkään erityisen näyttävä, vaikka toki ihan miellyttävä henkilö, kuten kyllä muutkin Access-tiimin jäsenet. Nyt näytti kyllä Hollie varsin hyvältä! Mutta voiko tosiaan blondiksi muuttuminen noin paljon ulkonäköä muuttaa? Jotain muutakin on tainnut tehdä ulkonäköönsä liittyen toisin kuin ennen. Punaiset hiukset ovat kyllä yleensä olleet omaan makuuni varsin paljon, joten siinä mielessä hämmästytti Hollien näyttävyys nyt blondina. Anteeksi off-topic!
 
Pyydän suuresti anteeksi puheita grafiikasta. Voi olla että eilinen live-striimi oli heikompaa tasoa tai sitten keskityin liikaa välivideoihin, jotka mielestäni eivät säväyttäneet. Toivotaan että lopullisessa pelissä grafiikat olisivat ainakin tätä tasoa:



Ärsyttää jos MODETKIN noin puolueellisia, tuntuu että aina kun esittää jonkun vastaväitteen Super HYPEtetystä pelistä niin osa foorumilaisista ulvoo kuorossa: Trolli, trolli, trolli, trolli, trolli, trolli, trolliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
 
Kaksi edellistä Cyberpunk lykkäystä tapahtui 91 päivää ennen julkaisua, arvatkaas kuinka monta päivää siihen on tänään jäljellä ja mitä tapahtui...


gn9h3rgl6vh51.jpg





Fanien tekemä meemi, toivottavasti kukaan ei tule myöhemmin tänään pistämään aitoa ilmoitusta lykkäyksestä....en kestäisi sitä enään.
 
Kaksi edellistä Cyberpunk lykkäystä tapahtui 91 päivää ennen julkaisua, arvatkaas kuinka monta päivää siihen on tänään jäljellä ja mitä tapahtui...


gn9h3rgl6vh51.jpg





Fanien tekemä meemi, toivottavasti kukaan ei tule myöhemmin tänään pistämään aitoa ilmoitusta lykkäyksestä....en kestäisi sitä enään.
Perkule, ei tämmösiä pelotteluja saa tänne laittaa, kun justiinsa ehdin innostua tästä pelistä noiden uusimpien videoiden jälkeen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaahas, kyperpunkki myöhästyy jälleen. Kävin Steamista pyytämässä rahan palautuksen Steam tilille. Eiköhän tämä ollut tässä... katsotaan sitten ensi vuonna 2021 asiaa uudestaan...

R.I.P.
 
Kaksi edellistä Cyberpunk lykkäystä tapahtui 91 päivää ennen julkaisua, arvatkaas kuinka monta päivää siihen on tänään jäljellä ja mitä tapahtui...


gn9h3rgl6vh51.jpg





Fanien tekemä meemi, toivottavasti kukaan ei tule myöhemmin tänään pistämään aitoa ilmoitusta lykkäyksestä....en kestäisi sitä enään.


Jumakekka, ei näin saa pelotella. Sydäri tässä meinas tulla. :D
 
Ylös Bottom