Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Tuli tänään vastaan tuo ja ihmettelen miksi tuosta nyt uutisoidaan koska alusta asti tekijät sanoneet lisäsisällön olevan ilmaista, samalla tavalla kuin Witcher 3.


Tätä en itse asiassa tiennytkään. Tosin, olisihan tuon voinut arvatakkin, kun ottaa huomioon kuinka asiakaslähtöinen CD Projekt oli Witcher 3:n kanssa.
 
Ok. Mitähän ilmaista sitten tuli Witcheriin silloin? Oma muistini pätkii kyllä tämän suhteen täysin.

Tuollaista pienempää vaan.
Below is a list of all the 16 free DLCs released since launch:
Temerian Armor Set, Beard and Hairstyle Set
New Quest – ‘Contract: Missing Miners’
Alternative Look for Yennefer
Nilfgaardian Armor Set
Elite Crossbow Set
New Quest – ‘Fool’s Gold’
Ballad Heroes’ Neutral Gwent Card Set
New Quest – ‘Scavenger Hunt
Wolf School Gear’
Alternative Look for Triss
New Quest – ‘Contract: Skellige’s Most Wanted
Skellige Armor Set
Alternative Look for Ciri
New Quest – ‘Where the Cat and Wolf Play…
New Finisher Animations
NEW GAME +
 
Ilmaisia tehtäviä, asuja, varustepaketteja jne. Tuollaista pientä sälää tuli melkein 20 ilmaisen DLC-paketin verran.
Itse ostin sen goty version aikanaan niin en tiennyt tuollaisesta aika kiva kyllä. Cyberpunk 2077 tarvii varmaan ostaa heti näyttää sen verran hyvältä :)
 
Tuollaista pienempää vaan.
Below is a list of all the 16 free DLCs released since launch:
Temerian Armor Set, Beard and Hairstyle Set
New Quest – ‘Contract: Missing Miners’
Alternative Look for Yennefer
Nilfgaardian Armor Set
Elite Crossbow Set
New Quest – ‘Fool’s Gold’
Ballad Heroes’ Neutral Gwent Card Set
New Quest – ‘Scavenger Hunt
Wolf School Gear’
Alternative Look for Triss
New Quest – ‘Contract: Skellige’s Most Wanted
Skellige Armor Set
Alternative Look for Ciri
New Quest – ‘Where the Cat and Wolf Play…
New Finisher Animations
NEW GAME +
Kiitos tästä listasta! Täytyykin tarkistaa onko edes tullut noita Storesta aikoinaan haettua. Tuossahan on ainakin muutama questi, mikä saattaisi sinänsä kiinnostaa. Kosmeettiset ilmaiset hölynpölyt eivät minua kuitenkaan kiinnosta. Toki ei minulla sitä vastaan mitään ole, että jotkut niistäkin pitävät.
 
Minua kyllä kiinnostaa käytännössä ainoastaan Cyberpunkin varsinaiset isot lisärit. Niissä(kin) Witcher 3 asetti aikoinaan koko peliteollisuudelle riman ihan uusiin korkeuksiin ja väittäisinkin, ettei sitä ole sen koommin ylitetty.

Nyt uskon/toivon, että Cyberpunkin tapauksessa saattaisi olla tähän mahdollisuus. Oma luotto on ainakin edelleen kova. :)
 
Tulis nyt se perus pelikin ensin, mutta jos haaveilla halutaan niin, koska witcher 3 lisärit sai ihan fyysisen julkaisun jossa tuli gwent kortit niin mulle kelpaisi cyberpunkin kohdalla joku vastaava setti vaikka sillä ei oikeasti mitään tekisikään.
Esim orkkis roolipeliin viittauksena hahmokaavakkeita ja pari d10 noppaa tai jtn vastaavaa.
 
Kyllä tässä ainakin itse on jo toiveikas tämän pelin suhteen. Tietysti niin kauan peli ei ole mennyt kultaan, voi käydä mitä tahansa. Ja eikä se kultaan menokaan takaa, etteikö myöhästelyitä enää tulisi.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tuosta yhden toisen ketjun viestistä mieleen, että aika paljon on niitä alustoja mille peli pitäisi optimoida. Ei käy kateeksi tekijöitä näin ison, raskaan? ja odotetun pelin kohdalla.

7 eri konsolia (jos lasketaan myös Series S tähän mukaan ja perus Xbox One pois, koska on käytännössä sama kuin One S) sekä PC, joka on tietenkin ihan oma maailmansa. Se voi toki PC:llä hieman helpottaa, kun DirectX vaatimus on niin kova. Rajaa automaattisesti paljon vanhaa rautaa pois.

Ja pelaajan kannalta, jos miettii niin voi aika montaa eri versiota pelistä pelata yhdellä ostoksella. Ostat pelin PS4:lle, sitten forward-upgrade PS5 ja myöhemmin virallinen tuki PS5:lle.

Tämän pelin kunnon next-gen version pääsee kuitenkin ensin kokemaan PC:llä heti pelin julkaisussa. Hienoja hetkiä luvassa heille!
...
Unohtunut muuten mainita, että Cyberpunk 2077 voitti Gamescom messuilla parhaan PS5-pelin palkinnon. :cool:
 
Ylös Bottom