Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Unohtamatta myös sitä että oli ostanu sen Steamistä vaikka vähän väliä valittaa kuin paha se PC on ja konsolit on hyviä

Pohdin sitä miltä tuo kyperpunkki voisi näyttää PS5-konsolilla?

Minulla on tuossa vieressä LG OLED 65 C9 + KEF LSX ... laadukas säkkituoli, paksu villamatto ja sitä rataa... haaveilen siitä tunteestä kun on esim. perjantai, olen juuri käynyt saunassa ja sitten vain lepäilen. Otan ohjaimen käteen ja kaasutan Night Cityn neon valoisille kujille... kaikkialla tapahtuu, lähden tutkimaan sitä maailmaa.

Jos PC on paras alusta kyperpunkille niin luulisi sen maksavan maltaita. Siksi toivonkin että Next-Gen konsolit repisivät sen 60fps/4K tästä irti, huippugrafiikoilla. Jos ei niin olen pulassa, taloudellisesti.
 
Pohdin sitä miltä tuo kyperpunkki voisi näyttää PS5-konsolilla?

Minulla on tuossa vieressä LG OLED 65 C9 + KEF LSX ... laadukas säkkituoli, paksu villamatto ja sitä rataa... haaveilen siitä tunteestä kun on esim. perjantai, olen juuri käynyt saunassa ja sitten vain lepäilen. Otan ohjaimen käteen ja kaasutan Night Cityn neon valoisille kujille... kaikkialla tapahtuu, lähden tutkimaan sitä maailmaa.

Jos PC on paras alusta kyperpunkille niin luulisi sen maksavan maltaita. Siksi toivonkin että Next-Gen konsolit repisivät sen 60fps/4K tästä irti, huippugrafiikoilla. Jos ei niin olen pulassa, taloudellisesti.
PC on paras alusta Cyperpunkille ja PC joka sitä pyörittää nätisti maksaa enemmän kuin tulevat konsolit. Ei kai tätä tarvitse sen enempää pohtia.

Tästäkin huolimatta Cyberpunkia voi ihan hyvin pelata niin tämän kuin tulevan sukupolven konsoleilla. Kukaan ei voi myöskään tietää miltä PS5 versio pelistä näyttää ennenkuin pelikuvaa ja lisätietoja ko. versiosta paljastetaan.
 
PC on paras alusta Cyperpunkille ja PC joka sitä pyörittää nätisti maksaa enemmän kuin tulevat konsolit. Ei kai tätä tarvitse sen enempää pohtia.

Ja hyvä peli-PC maksaa, sellainen joka pyörittää 4K:ta sulavasti 60fps.

Langaton ohjain, Steam ja sitä rataa. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja. Tottakai jos sinulla on rahaa niin pystyt tekemään sellaisen unelma peli-pc:n että kyperpunkista revitään kaikki irti. Heikommalla peli-pc:llä joutuu väkisinkin alkaa miettimään kuinka paljon esim. uusi näyttis maksaa. Jos ostaa näyttiksen tarvitaanko uusi prossu ja emo. Hmm... PS5 Digital Edition hinta?

Siihen kyperpunkki mukaan, langaton ohjain on jo valmiiksi mukana ja käsittääkseni HDMI-johto. Enää PC ei olekkaan se ainut fiksu vaihtoehto. Todella jännittäviä aikoja eletään, mitä sieltä on tulossa ja miten pyörii eri alustoilla. PC pelaaminen vain saattaa olla nykyään liian kallista :/ huoh...
 
Ei kannata ostaa steamistä jos haluaa tukea CD Projektia, vaan GoG:sta suoraan heidän omalta kauppapaikalta. Menee 100% rahoista heille eikä Valve vie ryöstö prosentteja pois.

Valve tekee myös arvokasta työtä Steam palvelulla. PC:n ongelma verrattuna konsoleihin on juurikin tämä että pelit ovat siellä täällä. Taas yksi hyvä syy hankkia kyperpunkki konsolille. Näin se vain on. Tämä ei ole PC vastaisuutta, vaan kun voit tehdä asiat helpommin, niin silloin on fiksua tehdä niin.
 
Tästä pitää kyllä varmaan ostaa fyysinen versio, kun taitaa olla ainut kehittäjä joka niihin vielä panostaa kunnolla.

cyberpunk-2077-digital-extras.original.jpg
 
Tästä pitää kyllä varmaan ostaa fyysinen versio, kun taitaa olla ainut kehittäjä joka niihin vielä panostaa kunnolla.

cyberpunk-2077-digital-extras.original.jpg

No nyt menee CD Projekt Redin hehkutus vähän yli jo. Hienoja erikoisversioita tulee monilta muiltakin valmistajilta ihan jatkuvasti. En näe tuossa mitään mikä eroaisi muiden vastaavista. Esimerkkinä Ghost of Tsushiman erikoisversio Samurai-maskeineen.
 
Ja hyvä peli-PC maksaa, sellainen joka pyörittää 4K:ta sulavasti 60fps.
No enkö minä juurikin näin kirjoittanut.
PC on paras alusta Cyperpunkille ja PC joka sitä pyörittää nätisti maksaa enemmän kuin tulevat konsolit.
Ei sinun tarvitse puolustella hankintaasi konsolille, vaikka se olisi heikompi versio kuin PC:llä. Hankin minäkin Cyberpunkin konsolille, eikä minua haittaa jos joku PC pelaaja pääsee pelaamaan peliä paremmalla resoluutiolla ja/tai ruudunpäivityksellä. Hän on tietokoneeseensa panostanut ja minä taas tykkään pelata konsolilla. Ei siihen sen enempää ihmettelyä tarvita.
 
Valve tekee myös arvokasta työtä Steam palvelulla. PC:n ongelma verrattuna konsoleihin on juurikin tämä että pelit ovat siellä täällä. Taas yksi hyvä syy hankkia kyperpunkki konsolille. Näin se vain on. Tämä ei ole PC vastaisuutta, vaan kun voit tehdä asiat helpommin, niin silloin on fiksua tehdä niin.

Tämä ei taida olla PC vs konsoliketju? Siellä voi jatkaa tätä vääntöä IMO.
 
No nyt menee CD Projekt Redin hehkutus vähän yli jo. Hienoja erikoisversioita tulee monilta muiltakin valmistajilta ihan jatkuvasti. En näe tuossa mitään mikä eroaisi muiden vastaavista. Esimerkkinä Ghost of Tsushiman erikoisversio Samurai-maskeineen.
Jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin tuo ei ole mikään erikoisversio, vaan ihan pelin normaaliversio. Siksipä panostusta tähän fyysiseen versioon voi ihan hyvällä omallatunnolla hehkuttaa.
 
No nyt menee CD Projekt Redin hehkutus vähän yli jo. Hienoja erikoisversioita tulee monilta muiltakin valmistajilta ihan jatkuvasti. En näe tuossa mitään mikä eroaisi muiden vastaavista. Esimerkkinä Ghost of Tsushiman erikoisversio Samurai-maskeineen.
Tämä on tosiaan ihan perusversio, niin ihan mukava saada hieman extraa jos tykkää fyysisiä ostella :)
 
Sieltä on tulossa Cyberpunk multiplayer peli, mutta mitä ilmeisimmin kyseessä on täysin erillinen projekti, joka vain sijoittuu samaan universumiin kuin Cyberpunk 2077.
 
Cyberpunk Battle Royale!

Voisi olla ensimmäinen Battle Royale joka kiinnostaisi itseäni, jos ei kahden viikon Apex Legends pelaamista lasketa. No todennäköisesti tuo projekti keskittyy muihin asioihin kuin Battle Royaleen.
 
Cyberpunk Battle Royale!

Voisi olla ensimmäinen Battle Royale joka kiinnostaisi itseäni, jos ei kahden viikon Apex Legends pelaamista lasketa. No todennäköisesti tuo projekti keskittyy muihin asioihin kuin Battle Royaleen.

Joku GTA-onlinen haastava avoimenmaailman palkionmetsästäjäjä-moninpeli voisi olla mielenkiintoinen, joka sekoittaa cooppia ja vs pelaamista. Perus pelissä suoritettaisiin tehtäviä cooppina, kuten ryöstökeikkoja yms, välillä saisi tehtäväksi napata tietyn ihmis-pelaajan. Pelaajat jakaantuisi eri ryhmittymiin ja niiden kesken käytäisiin suurempia mähinöitä.
 
Cyberpunk Battle Royale!

Voisi olla ensimmäinen Battle Royale joka kiinnostaisi itseäni, jos ei kahden viikon Apex Legends pelaamista lasketa. No todennäköisesti tuo projekti keskittyy muihin asioihin kuin Battle Royaleen.

Älä edes vitsaile tuollaisella! Todellakaan mitään Battle Royal-peliä tästä tule. :D

Kun kelaa mikä firma tekemässä ja mikä on toiminut lähdeteoksena, aika varmaksi voisi sanoa, että roolipelimeiningillä jatketaan. Olisihan se helvetin hienoa jos onnistuisivat tuomaan sen pen&paper-meiningin tähän moninpeliin. :D
 
Nyt mä sen vasta hokasin. Cyberpunk ilmestyy sitten "sopivasti" puolitoista viikkoa sen jälkeen kun Series X tulee kauppoihin. Pääsee siis pelaamaan suoraan next genillä.

Tämähän on oikein ilon ja onnen päivä!
Joko Series X:n julkaisupäiväkin on putkahtanut ulos? Ymmärsin, että eilen puhuttiin vasta Series S:n julkaisupäivästä.

Huomaa, että Xbox Series S/X:n Cyberpunk tulee vasta myöhemmin (vuonna 2021), joten Cyberpunkia joutuu pelaamaan Xbox One -versiona.


edit:
Joko Series X:n julkaisupäiväkin on putkahtanut ulos? Ymmärsin, että eilen puhuttiin vasta Series S:n julkaisupäivästä.
Itse itseäni lainaten, nyt on varmistunut myös Series X:n julkaisupäivä (ja hinta, 10. marraskuuta - 499 USD)

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom