JooEihän se maksanutkaan kuin 40e ku osti Verkkokaupasta tai Gigantista!![]()

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JooEihän se maksanutkaan kuin 40e ku osti Verkkokaupasta tai Gigantista!![]()
Äläpä nyt hulluttele. Pientä liioittelua havaittavissa.90% peleistä on viimiset 10v ollu tollasta...
No mitä isompi peli, sitä isompia bugeja. Kaikki lähteny menee päin honkia sen jälkeen ku netin yli alettu konsoleillekin päivityksiä jakaa. Helppo pistää pelit ulos muutaman kuukauden etukäteen.Äläpä nyt hulluttele. Pientä liioittelua havaittavissa.![]()
Mitä isompi ohjelmallinen koko ja sinänsä kaupallisesti iso ja odotettu peli, sen todennäköisemmin pelissä on vielä pitkään julkaisusta suhteellisen paljon bugeja. Jännää tosiaan, että aika moni odottaa tuollaisten yli 50 gigan kokoisten laajojen ja valtavasti muuttujia sisältävien pelien olevan lähes bugittomia julkaisussa. Itse olen sen realismina hyväksynyt, että näin ei tule jatkossakaan olemaan. Pitää vain sietää bugeja, kunhan eivät täysin peliä rikkovia ole, jos haluaa peliä päästä ilman pitkiäkin viivästyksiä päästä pelaamaan.90% peleistä on viimiset 10v ollu tollasta...
Mitä isompi ohjelmallinen koko ja sinänsä kaupallisesti iso ja odotettu peli, sen todennäköisemmin pelissä on vielä pitkään julkaisusta suhteellisen paljon bugeja. Jännää tosiaan, että aika moni odottaa tuollaisten yli 50 gigan kokoisten laajojen ja valtavasti muuttujia sisältävien pelien olevan lähes bugittomia julkaisussa. Itse olen sen realismina hyväksynyt, että näin ei tule jatkossakaan olemaan. Pitää vain sietää bugeja, kunhan eivät täysin peliä rikkovia ole, jos haluaa peliä päästä ilman pitkiäkin viivästyksiä päästä pelaamaan.
Harmi sitten, että sinulle on ilmeisesti myyty Early Access-versio. Minulle ja monelle muullekin ainakin XSX:n versio on pyörinyt hyvin, eikä ole ollut sen bugisempi kuin yleensä nämä isot AAA-pelit nykyaikana tuppaavat olemaan. Itse olen esim. AC Valhallassa törmännyt hieman useampiin selkeisiin bugeihin kuin Cyberpunkissa. Ja parissa uusimmassa Codissa olen törmännyt selvästi enemmän varsinaista pelaamista haittaaviin bugeihin. Tätä tämä on tämä pelaajan elo tässä nykymaailmassa. Deal with it or get another hobby!Tässä tapauksessa pitäisi vaan lisätä sitten Early Access-merkintä varoitukseksi, että testaaminen jää täysihintaisen pelin ostajalle. Ja nyt ei ollut kyse siitä, että pitäisi olla täysin tai lähes bugiton, vaan että markkinointi on ollut harhaanjohtavaa ja erittäin kyseenalaista.
Tuo on muuten pelin lyhyehkön kampanjan lisäksi vielä toinen itseäni jonkin verran harmittanut asia pelissä.Ei taida saada muita tekstejä isommaksi, kuin pelkän puheen?
Ei meinaan oikein näe lukea noita kauppojen itemeiden kuvauksia, kun on niin hemmetin pienellä.
Juu, toi tekstin koko on kyllä ainut mikä tällä hetkellä ärsyttää, kun ei jaksaisi jatkuvasti hyppiä sohvalta telkkarin eteen lukemaan noitaTuo on muuten pelin lyhyehkön kampanjan lisäksi vielä toinen itseäni jonkin verran harmittanut asia pelissä.
Harmi sitten, että sinulle on ilmeisesti myyty Early Access-versio. Minulle ja monelle muullekin ainakin XSX:n versio on pyörinyt hyvin, eikä ole ollut sen bugisempi kuin yleensä nämä isot AAA-pelit nykyaikana tuppaavat olemaan. Itse olen esim. AC Valhallassa törmännyt hieman useampiin selkeisiin bugeihin kuin Cyberpunkissa. Ja parissa uusimmassa Codissa olen törmännyt selvästi enemmän varsinaista pelaamista haittaaviin bugeihin. Tätä tämä on tämä pelaajan elo tässä nykymaailmassa. Deal with it or get another hobby!
Ehkä yleistykseen pitää kuitenkin lisätä, että mitä avoimempi maailma, sen enemmän myös yleensä niitä bugeja noissa isoissa peleissä. Putkijuoksuissa yleensä jonkin verran vähemmän. Toki omat kokemukseni kahden viimeisimmän Codin kampanjoista ovat olleet hirvittävän bugisia, joten voi se toisinkin päin toki mennä.Mut isoista peleistä puheenollen,niin esim naughty dogin pelit esim Last Of Us 2 niin on kyllä yleensä ollut pelin julkaisusta melko bugittomia,niin ei viitsitä kummiskaan yleistä...
Näitä vissiin aika moni käyttänyt.Hei viittiiks joku heittää hyvät asetukset DualSenselle? Oli vissii Redditissä tai jossain ollut? Kiitti!
Ehkä yleistykseen pitää kuitenkin lisätä, että mitä avoimempi maailma, sen enemmän myös yleensä niitä bugeja noissa isoissa peleissä. Putkijuoksuissa yleensä jonkin verran vähemmän. Toki omat kokemukseni kahden viimeisimmän Codin kampanjoista ovat olleet hirvittävän bugisia, joten voi se toisinkin päin toki mennä.
Tuossa Digital Foundryn katsaus PS5 ja Xbox Series X/S versioihin. Huima ero verrattuna lastgen konsoleihin.