Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Tässä vissiin nyt lukitsematon ruudunpäivitys, kun tuli VRR tuki, tai ainakin niin epäilevät Reseteran puolella.

Itse en huomaa oikein mitään todella merkittäviä eroja julkaisuun nähden. Pyöri ihan ok XSX:llä jo silloin. Onko jotain todellisia sisältöuudistuksia tullut? Vai onko vaan jotain viilauksia, jotka ovat itselleni täysin merkityksettömiä, jos olen pelannut pelin jo läpi.

En normaalisti pelaa uudestaan tarinavetoisia pelejä, kun kampanja on läpi pelattu. Pitää olla jotain todella merkityksellistä peliin tullutta muutosta, jotta niin tekisin. Ja toki muutenkin pitää olla erityislaatuisen hyvä peli. Toki sitä Cyberpunk 2077 oli itselleni jo alusta alkaen. Ei siltikään uusintapelaamiseen soveltuva peli, ellei merkittävää uutta ole tullut.
No joku tietävämpi voi kertoa tarkemmin mutta mitä pikaisesti aina lukenu niin toi cyberware sun muut skillit menny täysin uusiks, autojen/hahmojen kustomointi, ok tää voi olla merkityksetön. Jotai uusia tehtäviä, rakkaiden kans voi enempi viettää aikaa, aseita yms, autosta voi ampua ja saiko siihen aseetkin? Vaikka mitähän tossa on julkaisuun nähden ja ainaki prolla pikatestissä pyöri hitosti paremmin kun julkasussa xboxilla ni veikkaan että myös xsx pyörii nyt niinkuin kuuluu, vaikkei se sillon minuakaan estäny pelaamasta.

No joku tietävämpi voi kertoa tarkemmin mutta mitä pikaisesti aina lukenu niin toi cyberware sun muut skillit menny täysin uusiks, autojen/hahmojen kustomointi, ok tää voi olla merkityksetön. Jotai uusia tehtäviä, rakkaiden kans voi enempi viettää aikaa, aseita yms, autosta voi ampua ja saiko siihen aseetkin? Vaikka mitähän tossa on julkaisuun nähden ja ainaki prolla pikatestissä pyöri hitosti paremmin kun julkasussa xboxilla ni veikkaan että myös xsx pyörii nyt niinkuin kuuluu, vaikkei se sillon minuakaan estäny pelaamasta.
Juu onhan tuo muuttunut aivan massiivisesti julkaisusta ja monelta osin, kun uusi peli. Pyöriinkin paremmin ja joiltain osin myös paremman näköinen.

Juu onhan tuo muuttunut aivan massiivisesti julkaisusta ja monelta osin, kun uusi peli. Pyöriinkin paremmin ja joiltain osin myös paremman näköinen.
Joo ja aina voi halutessaan youtubeilla "release vs now" videoilla, kattelin piruuttaa iteki ku lukenu vaa aina pätsiuutiset ohimennen. Ohan toi itseasiassa muuttunu ihan hitosti! Toka läpipeluu otettava täs jossain kohti.

Itse pelasin pelin läpi julkaisussa Xbox One X:llä ja kun sain Series X:n, aloitin uuden pelin ja olihan se aivan erilainen, itselleni tuntui aivan uudelta peliltä. Kaikki oli vedetty uusiksi jne. Pitäisikin pelailla pitkästä aikaa.

Itse pelasin pelin läpi julkaisussa Xbox One X:llä ja kun sain Series X:n, aloitin uuden pelin ja olihan se aivan erilainen, itselleni tuntui aivan uudelta peliltä. Kaikki oli vedetty uusiksi jne. Pitäisikin pelailla pitkästä aikaa.
Itsekin olen pelannut kyllä sitä lisäriä, eli Phantom Libertya, ihan viime aikoina, eikä mitään kovin merkittäviä uudistuksia ole omiin silmiini sattunut. Phantom Liberty ei myöskään tarinansa ja lisäyksiensä myötä oikein innostanut itseäni, ja se jäikin varmaan yli vuodeksi tauolle. Jokin aika sitten jatkoin sitä pitkästä aikaa, eikä kyllä tullut edelleenkään minkäänlaisia paremmuusfiiliksiä siihen julkaisun peliin nähden. Ja koska itse pelin varsinainen kampanja oli minulle todella paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin Phantom Libertyn, niin vaikeaa on jotenkin nähdä peliin tulleen mitään ainakaan itselleni merkittäviä parannuksia ja uudistuksia. Minulle kun se kampanja ja pelimaailma ovat peleissä kaikki kaikessa. Jos ne eivät merkittävästi muutu, kuten eivät ole mielestäni Cyberpunkissa muuttuneet, niin kaikki muut viilaukset jäävät itselleni käytännössä merkityksettömäksi, koska en samaa kampanjaa halua enää uudelleen pelata. Pelin tarinaa tai jo nähtyä ja löydettyä maailmaa en jaksa millään pelata uudelleen, vaikka peli olisi sinänsä loistava. Elokuviakaan en jaksa uudelleen katsoa, kuin suunnilleen 10 vuoden päästä, ja silloinkin pitää olla aivan huippuleffa, että uudelleen katsomisessa olisi järkeä.

Ylös Bottom