Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Kannattaako Phantom Liberty hankkia jo kun pelaan pääpeliä läpi vai vasta läpipeluin jälkeen?

Aikalailla pelin alussa yhtäkkiä kaupungilla ajellessa jotkut pahikset lähtee perääni ilman, että olen tehnyt mitään ja ne on aika pahoja saada hengiltä kun en ole ehtinyt kehittämään hahmoa. Mistähän tämä johtuu ja voinko tehdä jotain etteivät hyökkäisi?

Kannattaako Phantom Liberty hankkia jo kun pelaan pääpeliä läpi vai vasta läpipeluin jälkeen?

Aikalailla pelin alussa yhtäkkiä kaupungilla ajellessa jotkut pahikset lähtee perääni ilman, että olen tehnyt mitään ja ne on aika pahoja saada hengiltä kun en ole ehtinyt kehittämään hahmoa. Mistähän tämä johtuu ja voinko tehdä jotain etteivät hyökkäisi?
Kannattaahan se hankkia mutta siihen kannattaa siirtyä vasta kun kehittänyt sen hahmonsa aikalailla tappiin.

En osaa sanoa tuohon "pahikset lähtee perääni ilman, että olen tehnyt mitään..." muuta kuin voit yrittää karistaa ne kannoiltasi jos et muuten pärjää. Se voi tietysti liittyä tarinaan, en muista tähän hätään, mutta siitä on sitten maininta niissä tehtävissä.

Cyberpunk 2077 on kuitenkin sellainen peli että siellä voi tulla ihan randomilla sakkia kimppuun joskus.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom