Cyberpunk 2077

Kannattaako Phantom Liberty hankkia jo kun pelaan pääpeliä läpi vai vasta läpipeluin jälkeen?

Aikalailla pelin alussa yhtäkkiä kaupungilla ajellessa jotkut pahikset lähtee perääni ilman, että olen tehnyt mitään ja ne on aika pahoja saada hengiltä kun en ole ehtinyt kehittämään hahmoa. Mistähän tämä johtuu ja voinko tehdä jotain etteivät hyökkäisi?

Kannattaako Phantom Liberty hankkia jo kun pelaan pääpeliä läpi vai vasta läpipeluin jälkeen?

Aikalailla pelin alussa yhtäkkiä kaupungilla ajellessa jotkut pahikset lähtee perääni ilman, että olen tehnyt mitään ja ne on aika pahoja saada hengiltä kun en ole ehtinyt kehittämään hahmoa. Mistähän tämä johtuu ja voinko tehdä jotain etteivät hyökkäisi?
Kannattaahan se hankkia mutta siihen kannattaa siirtyä vasta kun kehittänyt sen hahmonsa aikalailla tappiin.

En osaa sanoa tuohon "pahikset lähtee perääni ilman, että olen tehnyt mitään..." muuta kuin voit yrittää karistaa ne kannoiltasi jos et muuten pärjää. Se voi tietysti liittyä tarinaan, en muista tähän hätään, mutta siitä on sitten maininta niissä tehtävissä.

Cyberpunk 2077 on kuitenkin sellainen peli että siellä voi tulla ihan randomilla sakkia kimppuun joskus.

Viimeksi muokattu:
Onkohan pelissä vieläkin bugeja. Cyberpsycho-tehtävässä Gaston Phillips käskee tutkimaan ympärystöä ja tietokonetta, mutta kummastakaan ei löydy enää mitään.

Onkohan pelissä vieläkin bugeja. Cyberpsycho-tehtävässä Gaston Phillips käskee tutkimaan ympärystöä ja tietokonetta, mutta kummastakaan ei löydy enää mitään.
On todellakin bugeja. Tollasissa tilanteissa itellä riittäny uudelleen käynnistys. Kaikki cyberpsychot tehnyt itse, en muista just tota sun casea et miten meni.

Bugeineen ja ongelmineen silti itselle kyllä yksi kaikkien aikojen peleistä! 165h mittarissa ja tarinan osalta ihan alkutekijöissään. Tekemistä riittää, maailma on mielenkiintoinen ja riittävän iso että ei tarvi samoissa nurkissa pyöriä. Noillakaan tunneilla ei vielä koko kartta ole koluttuna.

Nyt on Cyberpunkkia muutaman tunnin pelattu PC:llä. Aikaisemmin pelasin series x:llä 20h, mutta se jäi kesken.

En ymmärrä, että miksi tämä jäi kesken silloin. Ei ollut varmaan vain oikea fiilis tai joku muu peli silloin imaisi mukaansa. Mutta nyt peli iskee kovaa. Vaikea tästä pelistä keksiä mitään huonoa. Hyvin vähän bugejakaan tullut vastaan.

Voin suositella kyllä jokaiselle peliä.

En ymmärrä, että miksi tämä jäi kesken silloin. Ei ollut varmaan vain oikea fiilis tai joku muu peli silloin imaisi mukaansa. Mutta nyt peli iskee kovaa. Vaikea tästä pelistä keksiä mitään huonoa. Hyvin vähän bugejakaan tullut vastaan.
Itsellä kävi hieman samalla tavalla. Pelasin ekalla pelikerralla tämän läpi 37 tunnissa eli aikalailla läpijuoksin tarinan vain. En kauheasti välittänyt pelistä silloin, mutta myöhemmin tuli fiilis pelata uudestaan ja nyt on kaksi yli 100 tuntista pelikertaa jo takana :D

Fiilis vaikuttaa niiin paljon kokemukseen.

300h meni tämän läpäisyyn lisärin kera,290h eka nykäsy ja sit piti vielä toinen loppu kokeilla joka toi tuon 10h lisää mittariin. Vielä olisi 3 loppua testattavana mut voi olla että siirryn jo seuraavaan projektiin. Mutta kuten aikasemmin sanoin, ihan kärkipäähän kaikkien aikojen peli listalla henkilökohtaisesti.

Ensin pelasin vahingossa Reed endingin, en ollu vielä pääpelissä käyny tapaamassa Hanakoa Emberissä. Tää oli aika karu loppu, ei enää chromea ja kykyjä mut selvisi hengissä (myös eri tuttavilla ei vaikuttanut menevän hyvin). Mut jäi fiilis että en näin halua V:n tarinan loppuvan. No load ja mennään tapaamaan Hanakoa, ja lopulta päätin vaihtoehtojen joukosta kokeilla Arakasa endingin. No tää oli vielä huonompi, vaihtoehdot kuolema kuukausissa tai jäädä Arasakan vangiksi "nettiin". Ja molemmissa myös toki katosi Silverhand. Vielä olisi siis Panam, Rogue ja Silverhand ending pelaamatta, jossain vaiheessa tulee nuo varmaan tsekattua mut nyt alkaa olla aika kylläinen. There's no good endings in Night City..

Nyt on Cyberpunkkia muutaman tunnin pelattu PC:llä. Aikaisemmin pelasin series x:llä 20h, mutta se jäi kesken.

Itselläni aivan sama tilanne, tai no, olen ensin ostanut tämän PS5:lle pölyttymään, sitten ostin Series S:lle tämän ja lisäosan, mitä sitten pelasin jotain samaa luokkaa ja jostain syystä jätin kesken. Kaikki tuntu toimivan, mutta jotenkin imu puuttui.

Toivottavasti tämä saisi Xbox Anywhere leiman, niin voisi vielä kertaalleen PC:n puolella antaa tälle mahdollisuuden kannettavana versiona. Uskoisin että itsekin valaistuisin seuraavalla yrityksellä, mutta en enää kolmatta kertaa kehtaa tätä ostaa :D

Itselläni aivan sama tilanne, tai no, olen ensin ostanut tämän PS5:lle pölyttymään, sitten ostin Series S:lle tämän ja lisäosan, mitä sitten pelasin jotain samaa luokkaa ja jostain syystä jätin kesken. Kaikki tuntu toimivan, mutta jotenkin imu puuttui.

Toivottavasti tämä saisi Xbox Anywhere leiman, niin voisi vielä kertaalleen PC:n puolella antaa tälle mahdollisuuden kannettavana versiona. Uskoisin että itsekin valaistuisin seuraavalla yrityksellä, mutta en enää kolmatta kertaa kehtaa tätä ostaa :D
Itse ostin tämän kolme kertaa, nyt viimeisenä PC:lle :D Voin sanoa, että kannatti. Maksoi reilu 30e se ultimate versio.

Ylös Bottom